Sestavený kovový model závodního kupé Škoda 200 RS. Škoda 180/200 RS byly prototypy dvoumístných závodních kupé, určených pro náročné automobilové soutěže. Jejich tvary byly odvozené od Škody 110 R. Tyto prototypy disponovaly silnými motory o objemu 1,8 l a 2,0 l, zadní nápravou s převodovkou Porsche a zvenčí nízkou střechou, žádnými nárazníky a zvětšeným rozchodem kol. Celkově byl vyroben jeden kus 180 RS (maximální rychlost 210 km/h) a dva kusy 200 RS (maximální rychlost 250 km/h). Právě u těchto... Celý popis

Koupit za 1 195 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Sestavený kovový model závodního kupé Škoda 200 RS.

Škoda 180/200 RS byly prototypy dvoumístných závodních kupé, určených pro náročné automobilové soutěže. Jejich tvary byly odvozené od Škody 110 R. Tyto prototypy disponovaly silnými motory o objemu 1,8 l a 2,0 l, zadní nápravou s převodovkou Porsche a zvenčí nízkou střechou, žádnými nárazníky a zvětšeným rozchodem kol. Celkově byl vyroben jeden kus 180 RS (maximální rychlost 210 km/h) a dva kusy 200 RS (maximální rychlost 250 km/h). Právě u těchto závodních prototypů byla v roce 1974 automobilkou vůbec poprvé použita písmena RS, vycházející z Rallye Sport. Na základě těchto prototypů vyvinula Škoda v roce 1975 dvoudveřové závodní kupé 130 RS, které se stejně jako vůz Škoda 110 R stalo úspěšným modelem.

Parametry:

Měřítko: 1:43

Série: Závodní

Časové zařazení: 60. - 90. léta

Materiál: Kov / plast

Značka vozidla: Škoda

Model vozidla: 200 RS

Závod: Rallye Šumava

Rok závodu: 1975

Soutěžní číslo: 88

Tým: Škoda AZNP

Jméno jezdce: Oldřich Horsák

Jméno spolujezdce: Jiří Motal

Země původu: Vyrobeno v České republice
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Abrex
Měřítko 1 : 43
Značka vozu Škoda
Materiál kovové