Tento unisex parfém představený v roce 1999 je plný svěžích, aromatických a povzbuzujících tónů. Vrchní tóny nám přinášejí šťavnatou svěžest pomeranče, sicilské mandarinky, bergamotu a zářivého, hořkého grapefruitu. Srdce se skládá z petit grain a kardamomu, zatímco základ nese tóny karamelu a pižma. Parfém je k dispozici jako edt 60 a 120 ml (2 a 4 oz). O značce Acqua di Parma začala jako malá továrna v Parmě. První vůně vznikla v roce 1916, Colonia, a zpočátku se používala k parfémování pánských... Celý popis

Koupit za 616 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Tento unisex parfém představený v roce 1999 je plný svěžích, aromatických a povzbuzujících tónů. Vrchní tóny nám přinášejí šťavnatou svěžest pomeranče, sicilské mandarinky, bergamotu a zářivého, hořkého grapefruitu. Srdce se skládá z petit grain a kardamomu, zatímco základ nese tóny karamelu a pižma. Parfém je k dispozici jako edt 60 a 120 ml (2 a 4 oz).

O značce
Acqua di Parma začala jako malá továrna v Parmě. První vůně vznikla v roce 1916, Colonia, a zpočátku se používala k parfémování pánských kapesníčků. Colonia se stala skutečným symbolem italské elegance mezi americkými a evropskými celebritami v předválečných (30. letech) a poválečných (50. let) letech. Cary Grant a David Niven, Ava Gadner a Eva Turner, ke kterým se později přidala Audrey Hepburn, patřili k vášnivým obdivovatelům Colonie. Z malé továrny Acqua di Parma vyrostla v prominentní dům s širokým sortimentem. Bohužel, frivolní diktátor Móda a nepředvídatelná a nespravedlivá Fortune se k tomuto italskému domu obrátily zády – po letech velké popularity následovala léta boje o přežití a proti
zapomenutí.

Na začátku 90. let spojili tři vlivní Italové Diego Della Valle (Todovy lázně), Luca Cordero Di Montezemolo (Ferrari) a Paolo Borgomanero (La Perla) své síly ve velmi vlasteneckém popudu k zachování italské klasiky – k obnovení Acqua di Parma.

Reprodukují staré vůně, zahajují nové projekty, jako je aromaterapeutická řada Blu Mediterraneo, vůně do interiéru, kožená galantnost Travel Collection… Při hledání dobré investice a umístění na mezinárodním trhu podepsali tito tři pánové smlouvu s gigantem luxusního zboží, LVMH, která v roce 2003 získala kompletní Acqua di Parma. Nádherný exemplář italského stylu byl zachráněn a úspěšně pokračuje ve svém vývoji. Hollywood opět obrátil svou tvář k malé, ale hrdé Acqua di Parma – náklonnost jejich slavných předchůdců se nyní přenesla na Kevina Costnera, Woodyho Allena, Sharon Stone…
Zobrazit více

Bazarové nabídky