BG HEV 109 EPR 325 ml - proplach motoru hybridních motorů Profesionální výplach hybridních motoru se 100% účinností. Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise. Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru. Dávkování BG 109... Celý popis
Koupit za 309 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
BG HEV 109 EPR 325 ml - proplach motoru
Doprava:
59 Kč
Skladem
309 Kč
Koupit za 309 Kč
BG HEV 109 EPR 325 ml
Doprava:
64 Kč
Skladem
309 Kč
Koupit za 309 Kč
BG HEV 109 EPR 325 ml
Doprava:
59 Kč
303 Kč
Koupit za 303 Kč
Popis
BG HEV 109 EPR 325 ml - proplach motoru hybridních motorů
Profesionální výplach hybridních motoru se 100% účinností. Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise.
Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.
Dávkování BG 109 EPR:
Jedno balení BG 109 325 ml je vhodné na 4–6 litrů oleje v motoru. Před výměnou motorového oleje přidejte jedno balení do starého oleje. Motor po nalití BG 109 opět nastartujte a ponechte ho běžet na cca 1300 otáčkách po dobu 30-40 minut.
POZOR! Pro snadné použití obsahu plechovky doporučujeme přikoupit originální nacvakávací nálevku BG pro plechovky 325 ml.
Pohled odborníka: BG 109 je základní dekarbonizační přípravek, kterého se často uživatelé bojí, protože si ho spojují s dekarbonizací jako takovou. BG 109 je tak opravdu bezpečná chemie oproti dekarbonizačním přípravkům, které se běžně používají a hlavně tyto přípravky nelze koupit a disponují s nimi pouze odborné servisy. Už z tohoto je cítit, že se aplikace netřeba nikterak obávat. BG 109 Vám určitě neuvolní žádné pláty ze stěn motorů nebo že by Vám ucpal kanálky, atd. Použitelné je pak jak pro benzínový, tak naftový motor, a to bez ohledu na motorizaci.
S touto chemií jsme provedli dekarbonizaci u mnoha motorů a nikdy se nestalo, že by vznikl nějaký problém, který je dekarbonizacím obecně přisuzován. V zásadě pak jsou špatné zkušenosti s dekarbonizací házeny do jednoho pytle zároveň s firmou BG Products, kdy se uživatelé, kteří dekarbonizaci zvažují, použití přípravku bojí. Přičemž výrobců dekarbonizačních chemií je na trhu řada a nelze tak problémy spojovat s firmou BG Products, která investuje do vývoje a bezpečnosti svých produktů, miliony dolarů a neustále účinnost a bezpečnost svých produktů posouvají kupředu.
Tato chemie má pak vesměs za úkol jedinou věc: Odstranit karbonové usazeniny a kaly z pístních kroužků, které díky zanesení karbonem a kaly, nestírají jak mají, propouští tak olej a snižují funkčnost. Po odstranění nánosů karbonu, které se mění vesměs na plynné skupenství (proto pak i vypuštěný olej tak smrdí) a mikročástí, které pobere bez problémů olej cestou ven, se mohou kroužky opět roztáhnout do plného rozsahu a plnit tak svou funkci na 100% - to vede ke snížení úniku oleje, zvýšení komprese motoru a tudíž i ke zvýšení jeho výkonu. Ve druhé řadě BG 109 likviduje kal a houževnaté úsady tohoto typu, v celém prostoru motoru. Tam ale jeho funkce končí. Neodstraní ani Metabondem ECO nebo Spirit, pokud ho máte přidán a je usazen na stěnách motoru, ani s ničím jiným. Na to jsou pak používány profesionální přípravky, které nejsou dostupné veřejnosti a čištění Vám provede pouze odborný servis, kterým disponujeme a dokážeme Vám i takovou odbornou dekarbonizaci zajistit v BG Centru Liberec.
Firma BG Products si nemůže dovolit pustit do běžného prodeje přípravky, které by dokázaly, byť v malém procentu, udělat v motoru paseku, tudíž se jedná o opravdu bezpečný produkt pro každého.
Maximálního a finálního efektu dosáhnete pak při aplikaci 3x po sobě (není myšleno v témže čase, ale ve 3 výměnných intervalech po sobě, tj aplikovat BG 109 při 3 výměnách oleje po sobě, což lze urychlit tím, že se při první aplikaci udělá tento krok 2x po sobě).
Základní postup aplikace:
1. krok: pomocí měrky oleje zjistit hladinu oleje, pokud je po horní rysku, tak musíte olej částečně upustit, případně odsát a nalít do starého oleje přímo do motoru 1 balení BG 109 - EPR 325 ml
2. krok: vezměte si klacík nebo tyčku dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si cca 1300 otáček elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny
3. krok: nechte motor na zvýšené otáčky cvakat 30min
4. krok: po uplynutí 30 min co nejdříve olej vypusťte (pochopitelně vyjměte i starý olejový filtr)
5. krok: nalijte cca 1 litr oleje nového
Pozn.: Postup pak vždy doporučuji používat při každé výměně oleje, čímž systém ze začátku dekarbonizujete za roky a kilometry od data výroby a následně jej udržujete v čistotě, protože karbon se pochopitelně vytváří neustále, jak v motoru, tak v palivové soustavě, ale i v sání, EGR ventilu, škrtící klapce, tak i ve výfukovém systému a DPF.
Pokud pak chcete Váš vůz zbavit karbonu ve všech segmentech, tak nás neváhejte kontaktovat, náš specializovaný servis Vám vyjde vstříc.
Pravidla použití BG 109:
Ideálně aplikovat do ohřátého motoru.
S autem se během aplikace nesmí jezdit. Nevadí volný přesun pár metrů na zdviž, ale někteří uživatelé mají v plánu BG 109 nalít do oleje a s autem si dát projížďku - opravdu to nedělejte - zvolená chemie snižuje výrazně mazání motoru a tato myšlenka by Vás mohla stát více, než si myslíte.
Po ukončení 30 minutového procesu náplň co nejdříve vypusťte z motoru, nezapomeňte otevřít nálevové víčko motoru, povytáhnout měrku oleje a vyjmout starý olejový filtr. V případě, že neplánujete vícefázovou dekarbonizaci, tak nechte olej opravdu důkladně odkapat, jelikož každá část původní náplně Vám pak okamžitě kontaminuje z části náplň novou. Doporučuji i optickou kontrolou zjistit umístění výpustního šroubu a auto na zdviži nechat odborně před zvednutím mírně naklonit po sklonu výtoku, čímž zajistíte maximální vypuštění staré náplně z vany motoru.
Informace pro partnerský klub Škoda Superb:
Vhodné pro použití pro Škoda Superb:
Škoda Superb 3. generace
1,4 TSi iV (115 kW, DGEB)
Doplňující kódy pro vyhledávání: XGEB (uvedeno pouze pro potřeby vyhledávání e-shopu)
Profesionální výplach hybridních motoru se 100% účinností. Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise.
Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.
Dávkování BG 109 EPR:
Jedno balení BG 109 325 ml je vhodné na 4–6 litrů oleje v motoru. Před výměnou motorového oleje přidejte jedno balení do starého oleje. Motor po nalití BG 109 opět nastartujte a ponechte ho běžet na cca 1300 otáčkách po dobu 30-40 minut.
POZOR! Pro snadné použití obsahu plechovky doporučujeme přikoupit originální nacvakávací nálevku BG pro plechovky 325 ml.
Pohled odborníka: BG 109 je základní dekarbonizační přípravek, kterého se často uživatelé bojí, protože si ho spojují s dekarbonizací jako takovou. BG 109 je tak opravdu bezpečná chemie oproti dekarbonizačním přípravkům, které se běžně používají a hlavně tyto přípravky nelze koupit a disponují s nimi pouze odborné servisy. Už z tohoto je cítit, že se aplikace netřeba nikterak obávat. BG 109 Vám určitě neuvolní žádné pláty ze stěn motorů nebo že by Vám ucpal kanálky, atd. Použitelné je pak jak pro benzínový, tak naftový motor, a to bez ohledu na motorizaci.
S touto chemií jsme provedli dekarbonizaci u mnoha motorů a nikdy se nestalo, že by vznikl nějaký problém, který je dekarbonizacím obecně přisuzován. V zásadě pak jsou špatné zkušenosti s dekarbonizací házeny do jednoho pytle zároveň s firmou BG Products, kdy se uživatelé, kteří dekarbonizaci zvažují, použití přípravku bojí. Přičemž výrobců dekarbonizačních chemií je na trhu řada a nelze tak problémy spojovat s firmou BG Products, která investuje do vývoje a bezpečnosti svých produktů, miliony dolarů a neustále účinnost a bezpečnost svých produktů posouvají kupředu.
Tato chemie má pak vesměs za úkol jedinou věc: Odstranit karbonové usazeniny a kaly z pístních kroužků, které díky zanesení karbonem a kaly, nestírají jak mají, propouští tak olej a snižují funkčnost. Po odstranění nánosů karbonu, které se mění vesměs na plynné skupenství (proto pak i vypuštěný olej tak smrdí) a mikročástí, které pobere bez problémů olej cestou ven, se mohou kroužky opět roztáhnout do plného rozsahu a plnit tak svou funkci na 100% - to vede ke snížení úniku oleje, zvýšení komprese motoru a tudíž i ke zvýšení jeho výkonu. Ve druhé řadě BG 109 likviduje kal a houževnaté úsady tohoto typu, v celém prostoru motoru. Tam ale jeho funkce končí. Neodstraní ani Metabondem ECO nebo Spirit, pokud ho máte přidán a je usazen na stěnách motoru, ani s ničím jiným. Na to jsou pak používány profesionální přípravky, které nejsou dostupné veřejnosti a čištění Vám provede pouze odborný servis, kterým disponujeme a dokážeme Vám i takovou odbornou dekarbonizaci zajistit v BG Centru Liberec.
Firma BG Products si nemůže dovolit pustit do běžného prodeje přípravky, které by dokázaly, byť v malém procentu, udělat v motoru paseku, tudíž se jedná o opravdu bezpečný produkt pro každého.
Maximálního a finálního efektu dosáhnete pak při aplikaci 3x po sobě (není myšleno v témže čase, ale ve 3 výměnných intervalech po sobě, tj aplikovat BG 109 při 3 výměnách oleje po sobě, což lze urychlit tím, že se při první aplikaci udělá tento krok 2x po sobě).
Základní postup aplikace:
1. krok: pomocí měrky oleje zjistit hladinu oleje, pokud je po horní rysku, tak musíte olej částečně upustit, případně odsát a nalít do starého oleje přímo do motoru 1 balení BG 109 - EPR 325 ml
2. krok: vezměte si klacík nebo tyčku dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si cca 1300 otáček elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny
3. krok: nechte motor na zvýšené otáčky cvakat 30min
4. krok: po uplynutí 30 min co nejdříve olej vypusťte (pochopitelně vyjměte i starý olejový filtr)
5. krok: nalijte cca 1 litr oleje nového
Pozn.: Postup pak vždy doporučuji používat při každé výměně oleje, čímž systém ze začátku dekarbonizujete za roky a kilometry od data výroby a následně jej udržujete v čistotě, protože karbon se pochopitelně vytváří neustále, jak v motoru, tak v palivové soustavě, ale i v sání, EGR ventilu, škrtící klapce, tak i ve výfukovém systému a DPF.
Pokud pak chcete Váš vůz zbavit karbonu ve všech segmentech, tak nás neváhejte kontaktovat, náš specializovaný servis Vám vyjde vstříc.
Pravidla použití BG 109:
Ideálně aplikovat do ohřátého motoru.
S autem se během aplikace nesmí jezdit. Nevadí volný přesun pár metrů na zdviž, ale někteří uživatelé mají v plánu BG 109 nalít do oleje a s autem si dát projížďku - opravdu to nedělejte - zvolená chemie snižuje výrazně mazání motoru a tato myšlenka by Vás mohla stát více, než si myslíte.
Po ukončení 30 minutového procesu náplň co nejdříve vypusťte z motoru, nezapomeňte otevřít nálevové víčko motoru, povytáhnout měrku oleje a vyjmout starý olejový filtr. V případě, že neplánujete vícefázovou dekarbonizaci, tak nechte olej opravdu důkladně odkapat, jelikož každá část původní náplně Vám pak okamžitě kontaminuje z části náplň novou. Doporučuji i optickou kontrolou zjistit umístění výpustního šroubu a auto na zdviži nechat odborně před zvednutím mírně naklonit po sklonu výtoku, čímž zajistíte maximální vypuštění staré náplně z vany motoru.
Informace pro partnerský klub Škoda Superb:
Vhodné pro použití pro Škoda Superb:
Škoda Superb 3. generace
1,4 TSi iV (115 kW, DGEB)
Doplňující kódy pro vyhledávání: XGEB (uvedeno pouze pro potřeby vyhledávání e-shopu)
Parametry
Výrobce | BG |