Prostředek na bázi syntetických pryskyřic, chránící před působením mechanických faktorů. Lze ho lakovat všemi způsoby. Ochranný prostředek na karoserie je prostředek na bázi syntetických pryskyřic. Vytváří pružnou vrstvu, která dokonale chrání před údery kamenů a působením mechanických vlivů. Používá se k ochraně prahů, nárazníků, spojlerů a jiných součástí karoserie automobilu. Výrobek vykazuje vysokou odolnost vůči stírání (odolnost před údery kameny). Lze ho lakovat všemi systémy laků. Způsob... Celý popis
Koupit za 147 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Prostředek na bázi syntetických pryskyřic, chránící před působením mechanických faktorů. Lze ho lakovat všemi způsoby.
Ochranný prostředek na karoserie je prostředek na bázi syntetických pryskyřic. Vytváří pružnou vrstvu, která dokonale chrání před údery kamenů a působením mechanických vlivů. Používá se k ochraně prahů, nárazníků, spojlerů a jiných součástí karoserie automobilu. Výrobek vykazuje vysokou odolnost vůči stírání (odolnost před údery kameny). Lze ho lakovat všemi systémy laků. Způsob použití: Důkladně očistěte a odmastěte a následně osušte místo, které má být pokryto. Přiléhající plochy přikryjte papírem. Před použitím s nádobou dobře třeste po dobu cca 3 min. Během natírání držte nádobu ve vzdálenosti 15-20 cm od natíraného povrchu. Po použití otočte nádobu a rozstřikujte, až bude ventil prázdný. Optimální tloušťka vrstvy: cca 1 mm. Nestříkat na prvky výfukového systému, motoru, převodovky a soustavy zavěšení. Povrch lze lakovat po cca 3 hodinách. V případě vodou ředitelných laků - po cca 24 hodinách.
Ochranný prostředek na karoserie je prostředek na bázi syntetických pryskyřic. Vytváří pružnou vrstvu, která dokonale chrání před údery kamenů a působením mechanických vlivů. Používá se k ochraně prahů, nárazníků, spojlerů a jiných součástí karoserie automobilu. Výrobek vykazuje vysokou odolnost vůči stírání (odolnost před údery kameny). Lze ho lakovat všemi systémy laků. Způsob použití: Důkladně očistěte a odmastěte a následně osušte místo, které má být pokryto. Přiléhající plochy přikryjte papírem. Před použitím s nádobou dobře třeste po dobu cca 3 min. Během natírání držte nádobu ve vzdálenosti 15-20 cm od natíraného povrchu. Po použití otočte nádobu a rozstřikujte, až bude ventil prázdný. Optimální tloušťka vrstvy: cca 1 mm. Nestříkat na prvky výfukového systému, motoru, převodovky a soustavy zavěšení. Povrch lze lakovat po cca 3 hodinách. V případě vodou ředitelných laků - po cca 24 hodinách.
Parametry
Výrobce | Boll |