Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí. Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager... Celý popis
Koupit za 3 855 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
95 %
Bridgestone EXEDRA MAX R 180/70-15 76 H
Doprava:
99 Kč
Skladem
3 855 Kč
Koupit za 3 855 Kč
95 %
Letní pneu Bridgestone EXEDRA MAX 180/70 15 76H
Doprava:
70 Kč
Skladem
3 795 Kč
Koupit za 3 795 Kč
97 %
Bridgestone 180/70-15 E-Max R 76H TL
Doprava:
129 Kč
Skladem
4 005 Kč
Koupit za 4 005 Kč
100 %
Pneu Bridgestone EXEDRA MAX E-MAX 180/70 R15 TL 76H Celoroční
Doprava:
220 Kč
Skladem
5 356 Kč
Koupit za 5 356 Kč
100 %
Bridgestone 180/70-15 76H Exedra Max Rear M/C
Doprava:
74 Kč
4 619 Kč
Koupit za 4 619 Kč
Popis
Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí.
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Parametry
| Výrobce | Bridgestone |
| Šířka | 180 mm |
| Vnitřní průměr | 15 |
| Index rychlosti | H (=210 km/h) |
| Profil | 70 |
| Index nosnosti | 76 |
| Hlučnost | 0 dB |
| Kategorie pneu | custom |
| Období | celoroční |
| Spotřeba paliva | E |
| Přilnavost za mokra | A |