Campagnolo Zonda C17

100 %
(6 hodnocení)

Zapletená silniční kola Campagnolo ZONDA C17 Jedná se o prostřední model duralových zapletených kol od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Zapletena kola ZONDA DB HH12 jsou určena pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu ZONDA C17, nicméně z důvodu použití kotoučových brzd došlo ke kompletnímu přepracování nábojů a s tím spojeného způsobu zapletení. Inženýři firmy Campagnolo odvedli skvělý kus práce, jehož výsledkem jsou kola určená... Celý popis

Koupit za 12 900 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Zapletená silniční kola Campagnolo ZONDA C17

Jedná se o prostřední model duralových zapletených kol od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Zapletena kola ZONDA DB HH12 jsou určena pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu ZONDA C17, nicméně z důvodu použití kotoučových brzd došlo ke kompletnímu přepracování nábojů a s tím spojeného způsobu zapletení. Inženýři firmy Campagnolo odvedli skvělý kus práce, jehož výsledkem jsou kola určená pro široké použití. Kola nabízejí vysokou spolehlivost, tuhost, skvělý chod nábojů a nízkou hmotnost.

Nová zapletená kola ZONDA C17 DB patří do kategorie lehkých, duralových, plášťových kol se středním profilem ráfku a novou šířkou ráfku, zajišťující perfektní aerodinamické vlastnosti i při použití pláště o šíři 25 nebo 28 mm. I model C17 DB je vybaven technologií ráfku a výpletu MEGA G3 jako u modelu Shamal. Díky kombinaci faktorů nízké váhy, středního profilu mají tato kola vynikající setrvačné vlastnosti.
Náboje kol jsou připraveny pro uchycení AFS kotouče (Central Lock).

Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie. Níže naleznete soupis těch, které jsou použity u modelu ZONDA C17 DB.

MILING - odfrézování části plochy ráfků snižuje jejich obvodovou hmotnost a umožňuje dosažení extrémně vysokých hodnot zrychlení
C17 - širší ráfek společně s širší pneumatikou zajišťuje lepší obtékání vzduchu které znamená snížení aerodinamického odporu (ideální v kombinaci s pláštěm o šíři 25 mm)
RDM - RIM DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
ULTRA-FIT - umožňuje jednoduchou, rychlou a bezpečnou montáž plášťe
MOMAG - odstraňuje nutnost použití pásky pod duše (plocha ráfku pod duší je zcela hladká s jedinám otvorem pro ventilek)
DIFFERENTIATED RIM HEIGHT - rozdílná výška ráfku předního a zadního kola (26 mm / 30 mm)umožňuje přednímu kolu rychle reagovat a zadnímu co nejefektivněji využít jezdcou energii
SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zajišťuje drát v optimální aerodinamické poloze
MEGA G3 SPOKE PATTERN - zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
SPOKES WITH AERODYNAMIC PROFILE  - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti a umožňuje efektivnější přenos síly, rozdílný průměr drátů zajišťuje dosažení požadovaného předpětí výpletu s rovnoměrným zatížením jednotlivých drátů. PŘEDNÍ KOLO: na levé (brzdové) straně je umístěno 14 drátů vyrobených z nerezové oceli. Dráty jsou zeslabované (2mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravé straně náboje je umístěno 7 drátů. I tyto dráty jsou nerezové a zeslabované. ZADNÍ KOLO: na levé (brzdové) straně je umístěno 7 drátů vyrobených z nerezové oceli. Dráty jsou zeslabované (2mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravé straně náboje (U KAZETY) je umístěno 14 drátů. I tyto dráty jsou nerezové a zeslabované.
NIPPLES - černé niple jsou opatřeny self-lock systémem, který zajišťuje, aby nedocházelo k jejich samovolnému povolování
ALUMINIUM AXLE - duralové oversize osy nábojů zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů
OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
CUP AND CONES BEARINGS - kuličková věnečková ložiska ve spojení s konusy nabízejí jednoduchou údržbu, ještě jednodušší seřízení a dlouhou životnost
MICRO SETTING TECH - nový typ seřizovaní vůle středové osy/ložisek poskytuje nejpreciznější a nejjemnější možnost seřízení chodu středové osy kol

Kola jsou vhodná především pro amatérské závodníky, či náročné hobby jezdce.

Náboje kol jsou připraveny pro uchycení AFS kotouče. Pro dotažení závěrné matice brzdového kotouče použijte přípravek UT-BB130.

Balení obsahuje: přední + zadní kolo, rychloupínáky

Uchycení kola rychloupínáky, z předního kola lze vyndat redukci pro 12x100.
Pro předělání zadního kola na pevnou osu nutnos dokoupit redukci RM16-TA12142

Základní technické údaje

Hmotnost předního kola
786 g

Hmotnost zadního kola
889 g

Hmotnost páru kol
1675 g

Materiál ráfku
dural

Výška předního ráfku
24 - 27 mm

Výška zadního ráfku
27 - 30 mm

Šířka ráfku
22 mm (vnější rozměr), 17 mm (vnitřní rozměr)

Minimální/maximální šíře pláště
 20-622 až 47-622

Počet drátů předního kola
21

Počet drátů zadního kola
21/MG3

Materiál drátů
nerezová ocel

Typ drátů
aero, dvojitě zeslabované

Materiál náboje
dural

Typ ložiska
věnečkové

Materiál ložiska
ocelové

Typ ořechu
HG

Typ
plášťová, kotoučové brzdy AFS (Cental Lock)
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Campagnolo
Typ silniční
Zadní ano
Přední ano
Materiál hliník
Typ brzd kotoučové

Podobné produkty