Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní silniční kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne, prostě rámová sada Specialized S-Works Tarmac SL7 Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí?... Celý popis
Koupit za 75 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní silniční kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne, prostě rámová sada Specialized S-Works Tarmac SL7
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji.
- „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím více váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Technické specifikace
RÁM
S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
SEDLOVKA
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
PŘEDSTAVEC
Tarmac integrated stem, 6-degree
OBJÍMKA
Tarmac integrated wedge
VIDLICE
S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
44
49
52
54
56
58
61
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
491mm
504mm
517mm
534mm
555mm
581mm
602mm
Dosah
369mm
378mm
383mm
387mm
398mm
405mm
411mm
Délka hlavové trubky
93mm
102mm
113mm
131mm
151mm
178mm
198mm
Úhel hlavové trubky
70.5°
71.75°
72.5°
73°
73.5°
73.5°
74°
Výška středového složení
266mm
266mm
266mm
268mm
268mm
268mm
268mm
BB Drop
74mm
74mm
74mm
72mm
72mm
72mm
72mm
Stopa kola (27,5 střed)
71mm
63mm
58mm
58mm
55mm
55mm
52mm
Délka celé vidlice
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
Vyosení vidlice (offset)
47mm
47mm
47mm
44mm
44mm
44mm
44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
572mm
574mm
577mm
579mm
592mm
606mm
613mm
Délka řetězové vzpěry
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
Rozvor
970mm
973mm
975mm
978mm
991mm
1006mm
1013mm
Délka horní trubky, horizontální
496mm
509mm
531mm
541mm
563mm
577mm
595mm
Výška rámu v rozkroku
723mm
735mm
746mm
768mm
786mm
808mm
834mm
Délka sedlové trubky
435mm
447mm
458mm
475mm
496mm
517mm
547mm
Úhel sedlové trubky
75.5°
75.5°
74°
74°
73.5°
73.5°
73°
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji.
- „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím více váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Technické specifikace
RÁM
S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
SEDLOVKA
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
PŘEDSTAVEC
Tarmac integrated stem, 6-degree
OBJÍMKA
Tarmac integrated wedge
VIDLICE
S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění
Geometrie
44
49
52
54
56
58
61
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
491mm
504mm
517mm
534mm
555mm
581mm
602mm
Dosah
369mm
378mm
383mm
387mm
398mm
405mm
411mm
Délka hlavové trubky
93mm
102mm
113mm
131mm
151mm
178mm
198mm
Úhel hlavové trubky
70.5°
71.75°
72.5°
73°
73.5°
73.5°
74°
Výška středového složení
266mm
266mm
266mm
268mm
268mm
268mm
268mm
BB Drop
74mm
74mm
74mm
72mm
72mm
72mm
72mm
Stopa kola (27,5 střed)
71mm
63mm
58mm
58mm
55mm
55mm
52mm
Délka celé vidlice
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
Vyosení vidlice (offset)
47mm
47mm
47mm
44mm
44mm
44mm
44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
572mm
574mm
577mm
579mm
592mm
606mm
613mm
Délka řetězové vzpěry
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
Rozvor
970mm
973mm
975mm
978mm
991mm
1006mm
1013mm
Délka horní trubky, horizontální
496mm
509mm
531mm
541mm
563mm
577mm
595mm
Výška rámu v rozkroku
723mm
735mm
746mm
768mm
786mm
808mm
834mm
Délka sedlové trubky
435mm
447mm
458mm
475mm
496mm
517mm
547mm
Úhel sedlové trubky
75.5°
75.5°
74°
74°
73.5°
73.5°
73°
Parametry
Výrobce | Specialized |
Modelový rok | 2023 |