Intact Bike Power baterie GEL 51913 pro BMW s ABS Šířka x hloubka x výška = 183 x 78 x 171 mm Proud při studeném startu: 300 A (DIN) Naším absolutním vrcholem v nabídce motocyklových baterií je řada intAct Bike Power Gel. Tato řada byla vyvinuta speciálně pro moderní motocykly s různými elektrickými spotřebiči a ABS. Kombinací rounových separátorů a pevného elektrolytu v gelu se dosahuje až o 30 % vyššího výkonu než u běžných motocyklových baterií. Baterie se rovněž vyznačují velmi nízkým samovybíjením... Celý popis
Koupit za 2 125 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
INTACT Bike Power GEL baterie 51913
Doprava:
250 Kč
2 125 Kč
Koupit za 2 125 Kč
Popis
Intact Bike Power baterie GEL 51913 pro BMW s ABS Šířka x hloubka x výška = 183 x 78 x 171 mm Proud při studeném startu: 300 A (DIN) Naším absolutním vrcholem v nabídce motocyklových baterií je řada intAct Bike Power Gel. Tato řada byla vyvinuta speciálně pro moderní motocykly s různými elektrickými spotřebiči a ABS. Kombinací rounových separátorů a pevného elektrolytu v gelu se dosahuje až o 30 % vyššího výkonu než u běžných motocyklových baterií. Baterie se rovněž vyznačují velmi nízkým samovybíjením a velmi vysokou odolností proti vibracím. Informace o zacházení s baterií a péči o ni Akumulátor je pouze zařízením pro ukládání energie a jakákoli energie z něj odebraná musí být okamžitě obnovena na 100 % alternátorem vozidla nebo externě nabíječkou, pokud je energetická bilance záporná v důsledku krátkodobého používání nebo obecně krátkých období používání s delšími obdobími nečinnosti. Pro zajištění dlouhé životnosti baterie byste měli dodržovat následující pokyny: - Akumulátor používejte pouze k určenému účelu (startovací baterie pro startování a provoz vozidla se spalovacím motorem). - Povrch akumulátoru musí být udržován čistý a suchý, nesmí se na něm usazovat žádné oleje ani kapaliny, aby se zabránilo vzniku unikajících proudů, které mohou způsobit značné samovybíjení. - Pokud je to možné, kontrolujte stav náplně akumulátoru alespoň každých 6 měsíců a v případě potřeby doplňte vyčištěnou vodu (nedoplňujte kyselinu do akumulátoru). - V případě vysokých ztrát vody nechte zkontrolovat funkci regulátoru nabíjení odborníkem. Pokud je akumulátor nainstalován na optimálním místě a splňuje běžné požadavky, spotřebovává jen málo vody nebo vůbec žádnou, ale tyto faktory se v závislosti na použití značně liší. Pokud má vaše vozidlo v důsledku používání tendenci k záporné energetické bilanci (krátké jízdy - delší období nečinnosti - vysoká komfortní výbava - provoz start-stop), je třeba v potřebných intervalech (2 až 3 měsíce) kontrolovat úroveň nabití akumulátoru. Akumulátor by měl být vždy nabitý alespoň na 75 %, aby byla zajištěna dostatečná startovací spolehlivost a aby nedošlo k jeho poškození. To lze zjistit pomocí napětí v otevřeném obvodu nebo pomocí kyselinového zvedáku. Napětí naprázdno: 12,51 V - 12,57 V = 75 % nabití 12,69 V - 12,75 V = 100 % nabití Hustota kyseliny: 1,25 kg/l = 75 % nabití 1,28 kg/l = 100 % nabití Akumulátor by měl mít minimálně tento stav nabití, i když funguje i s menším, ale to je vždy z důvodu životnosti. Optimální by bylo 100 % nabití - pro 100 % využití! Vzhledem k tomu, že dnešní generace vozidel klade na baterii podstatně vyšší elektrické nároky (kvůli rozsáhlému komfortu a elektronické výbavě), mohou se i novější vozidla rychle dostat do záporné energetické bilance. Pokud většinu vyrobené energie potřebuje elektrický systém vozidla a zbytek již nestačí k plnému nabití akumulátoru. Pro vozidla, která jsou používána pouze sezónně (kabriolety, motocykly, traktory, sklízecí stroje, stavební stroje a stavební vozidla), platí stejné pokyny pro nabíjení, jak je popsáno výše. Nejpozději každé 2 měsíce zkontrolujte nabití (napětí otevřeného obvodu) akumulátoru a v případě potřeby jej dobijte. V důsledku neustálých chemických procesů podléhá každý akumulátor samovybíjení, které nevyhnutelně vede k hlubokému vybití vašeho akumulátoru, pokud není kompenzováno nabíjením. Pokud je akumulátor stále připojen k vozidlu, může být vybíjení ještě rychlejší, protože vozidlo může odebírat i proud naprázdno. Nejlepší je baterii odpojit. Na hluboké vybíjení se nevztahuje záruka, ale je vždy zaviněno řidičem a obvykle vede k úplnému selhání akumulátoru. Ideální teplota pro skladování akumulátoru v průběhu stacionární fáze je 10 - 15 stupňů. Vyšší teploty urychlují samovybíjení a ztrátu vody. Přesto baterie nemá věčnou životnost - její kapacita se v určitém okamžiku vyčerpá. Stále plně nabitá baterie + běžné zatížení = pomalé snižování kapacity. Nedostatečné nabití + vysoká zátěž = rychlé vyčerpání kapacity. Intact Bike Power baterie GEL 51913 pro BMW s ABS Šířka x hloubka x výška = 183 x 78 x 171 mm Proud při studeném startu: 300 A (DIN) Naším absolutním vrcholem v nabídce motocyklových baterií je řada intAct Bike Power Gel. Tato řada byla vyvinuta speciálně pro moderní motocykly s různými elektrickými spotřebiči a ABS. Kombinací rounových separátorů a pevného elektrolytu v gelu se dosahuje až o 30 % vyššího výkonu než u běžných motocyklových baterií. Baterie se rovněž vyznačují velmi nízkým samovybíjením a velmi vysokou odolností proti vibracím. Informace o zacházení s baterií a péči o ni Akumulátor je pouze zařízením pro ukládání energie a jakákoli energie z něj odebraná musí být okamžitě obnovena na 100 % alternátorem vozidla nebo externě nabíječkou, pokud je energetická bilance záporná v důsledku krátkodobého používání nebo obecně krátkých období používání s delšími obdobími nečinnosti. Pro zajištění dlouhé životnosti baterie byste měli dodržovat následující pokyny: - Akumulátor používejte pouze k určenému účelu (startovací baterie pro startování a provoz vozidla se spalovacím motorem). - Povrch akumulátoru musí být udržován čistý a suchý, nesmí se na něm usazovat žádné oleje ani kapaliny, aby se zabránilo vzniku unikajících proudů, které mohou způsobit značné samovybíjení. - Pokud je to možné, kontrolujte stav náplně akumulátoru alespoň každých 6 měsíců a v případě potřeby doplňte vyčištěnou vodu (nedoplňujte kyselinu do akumulátoru). - V případě vysokých ztrát vody nechte zkontrolovat funkci regulátoru nabíjení em. Pokud je akumulátor nainstalován na optimálním místě a splňuje běžné požadavky, spotřebovává jen málo vody nebo vůbec žádnou, ale tyto faktory se v závislosti na použití značně liší. Pokud má vaše vozidlo v důsledku používání tendenci k záporné energetické bilanci (krátké jízdy - delší období nečinnosti - vysoká komfortní výbava - provoz start-stop), je třeba v potřebných intervalech (2 až 3 měsíce) kontrolovat úroveň nabití akumulátoru. Akumulátor by měl být vždy nabitý alespoň na 75 %, aby byla zajištěna dostatečná startovací spolehlivost a aby nedošlo k jeho poškození. To lze zjistit pomocí napětí v otevřeném obvodu nebo pomocí kyselinového zvedáku. Napětí naprázdno: 12,51 V - 12,57 V = 75 % nabití 12,69 V - 12,75 V = 100 % nabití Hustota kyseliny: 1,25 kg/l = 75 % nabití 1,28 kg/l = 100 % nabití Akumulátor by měl mít minimálně tento stav nabití, i když funguje i s menším, ale to je vždy z důvodu životnosti. Optimální by bylo 100 % nabití - pro 100 % využití! Vzhledem k tomu, že dnešní generace vozidel klade na baterii podstatně vyšší elektrické nároky (kvůli rozsáhlému komfortu a elektronické výbavě), mohou se i novější vozidla rychle dostat do záporné energetické bilance. Pokud většinu vyrobené energie potřebuje elektrický systém vozidla a zbytek již nestačí k plnému nabití akumulátoru. Pro vozidla, která jsou používána pouze sezónně (kabriolety, motocykly, traktory, sklízecí stroje, stavební stroje a stavební vozidla), platí stejné pokyny pro nabíjení, jak je popsáno výše. Nejpozději každé 2 měsíce zkontrolujte nabití (napětí otevřeného obvodu) akumulátoru a v případě potřeby jej dobijte. V důsledku neustálých chemických procesů podléhá každý akumulátor samovybíjení, které nevyhnutelně vede k hlubokému vybití vašeho akumulátoru, pokud není kompenzováno nabíjením. Pokud je baterie stále připojena k vozidlu, může se vybíjet ještě rychleji, protože vozidlo může odebírat i pohotovostní proud. Nejlepší je baterii odpojit. Ideální teplota pro skladování akumulátoru po dobu stacionární fáze je 10 - 15 stupňů. Vyšší teploty urychlují samovybíjení a ztrátu vody. Přesto baterie nemá věčnou životnost - její kapacita se v určitém okamžiku vyčerpá. Stále plně nabitá baterie + běžné zatížení = pomalé snižování kapacity. Nedostatečné nabití + vysoká zátěž = rychlé vyčerpání kapacity.
Parametry
Výrobce | Intact |