Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí. Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager... Celý popis
Koupit za 3 693 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Bridgestone EXEDRA MAX FRONT 150/80 -16 71H
Doprava:
190 Kč
Skladem
3 693 Kč
Koupit za 3 693 Kč
BRIDGESTONE 150/80 B 16 E-MAX 71H R TL
Doprava:
110 Kč
5 072 Kč
Koupit za 5 072 Kč
Bridgestone Exedra Max Front 150/80 R16 H71
Doprava:
150 Kč
Skladem
4 992 Kč
Koupit za 4 992 Kč
Bridgestone Exedra Max Front 150/80 R16 H71
Doprava:
149 Kč
Skladem
4 990 Kč
Koupit za 4 990 Kč
Bridgestone Exedra Max Front 150/80 R16 H71
Doprava:
150 Kč
Skladem
4 990 Kč
Koupit za 4 990 Kč
Popis
Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí.
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Parametry
Výrobce | Bridgestone |
Šířka | 150 mm |
Vnitřní průměr | 16 |
Index rychlosti | H (=210 km/h) |
Profil | 80 |
Index nosnosti | 71 |
Hlučnost | 0 dB |
Kategorie pneu | custom |
Období | celoroční |
Spotřeba paliva | E |