Postavte si model vozu Citroen Traction Avant 11 CV z roku 1938 v měřítku 1 : 12. Sestavený model měří více než 30 cm na délku! Stavebnice slavného modelu převratného vozu CITROËN Traction 11CV. Model je vyveden v tmavě černé barvě s typickým emblémem na chladiči. Přední dveře vozu se otevírají proti směru jízdy jako u skutečného vozu. Pod otevírací kapotou se nachází detailně propracovaný motor, předními koly lze otáčet. Model je vyroben v oficiální licenci společnosti Automobiles CITROËN.... Celý popis
Koupit za 2 333 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Francouzský automobil 1938 CITROËN Traction 11CV COBI 24337 - Yountimer 1:12
Doprava:
49 Kč
2 333 Kč
Koupit za 2 333 Kč
COBI 24337 1938 Citroen Traction Avant 11 CV, 1:12, 1900 k
Doprava:
zdarma
Skladem
3 199 Kč
Koupit za 3 199 Kč
COBI 24337 Yountimer French car 1938 CITROËN Traction 11CV
Doprava:
zdarma
Skladem
3 109 Kč
Koupit za 3 109 Kč
COBI 24337 1938 Citroen Traction Avant 11 CV, 1:12, 1900 k
Doprava:
zdarma
Skladem
2 989 Kč
Koupit za 2 989 Kč
COBI 24337 Yountimer French car 1938 CITROËN Traction 11CV
Doprava:
49 Kč
2 951 Kč
Koupit za 2 951 Kč
Popis
Postavte si model vozu Citroen Traction Avant 11 CV z roku 1938 v měřítku 1 : 12. Sestavený model měří více než 30 cm na délku!
Stavebnice slavného modelu převratného vozu CITROËN Traction 11CV. Model je vyveden v tmavě černé barvě s typickým emblémem na chladiči.
Přední dveře vozu se otevírají proti směru jízdy jako u skutečného vozu. Pod otevírací kapotou se nachází detailně propracovaný motor, předními koly lze otáčet.
Model je vyroben v oficiální licenci společnosti Automobiles CITROËN.
Balení obsahuje 1 900 kostek stavebnice, neobsahuje figurky.
Víte, že:
- Na samém počátku revolučního automobilového designu stál návrh rakouského inženýra s českými kořeny Josepha Ledwinky, který jako zaměstnanec americké karosárny Budd předložil rozpracovaný návrh svému dlouholetému obchodnímu partnerovi Andrému Citroënovi, kterého okamžitě zaujal a nechal jej dopracovat.
- V roce 1933 se na vývoji vozidla podílela dvojice designér, sochař a výtvarník F. Bertoni a závodní jezdec A. Lefebvre, jejichž spolupráce vyústila v naprosto revoluční vůz, který v době svého vzniku neměl konkurenci.
- Samonosná konstrukce, nezávislé zavěšení předních kol se zkrutnými tyčemi v tom všem byl Citroën byl první.
- Konstrukční práce na prvních vozech řady A7 trvaly dlouho a protože André Citroënovi docházely peníze, tak byl nucen uvést vůz na trh předčasně, což mělo za následek vysokou poruchovost první série.
- Model Avant stál A. Citroëna doslova život, když byl nucen propustit několik tisíc zaměstnanců a prodat akcie pneumatikářskému magnátovi E. Michelin. Z neustáleho stresu vyčerpaný A. Citroën onemocněl a jako zlomený muž zemřel v červenci 1935.
- Veřejnost zpočátku technickým novinkám nedůvěřovala a automobilka musela na mnoha veřejných akcích opakovaně dokazovat, že vozy Citröën jsou bezpečné.
- Citroën před zraky filmových štábů shodil vůz z osmimetrového srázu, aby dokázal, že samonosná karoserie je bezpečná.
- V nabídce byly dvě karoserie, menší BL a téměř pětimetrová B.
- Vůz 11CV používal jako velitelské vozidlo také francouzský generál Charles Delestraint během bitvy o Francii.
- Po obsazení Francie se Ch. Delestraint stal významnou osobností francouzského odboje.
Celkem bylo vyrobeno v různých verzích více než 760 000 kusů.
- Nástupcem modelu 11CV byl Citröen DS, známý také z filmů o Fantomasovi, ale to už je jiný příběh.
Technické parametry:
- rozměry: délka 4,65 m, šířka 1,76 m, výška 1,47 m
- hmotnost 1155 kg
- pohonná jednotka 4-válcový benzínový motor 1 911 cm3 L R4 o výkonu 42 kW
- maximální rychlost 122 km/h
- spotřeba paliva 7 l/100 km
- dojezd přibližně 700 km
- pohon předních kol
- počet převodových stupňů 3 vpřed + 1 vzad
- objem palivové nádrže 50 l
- počet míst 5
Věk: 11+
Počet dílků: 1900
Stavebnice slavného modelu převratného vozu CITROËN Traction 11CV. Model je vyveden v tmavě černé barvě s typickým emblémem na chladiči.
Přední dveře vozu se otevírají proti směru jízdy jako u skutečného vozu. Pod otevírací kapotou se nachází detailně propracovaný motor, předními koly lze otáčet.
Model je vyroben v oficiální licenci společnosti Automobiles CITROËN.
Balení obsahuje 1 900 kostek stavebnice, neobsahuje figurky.
Víte, že:
- Na samém počátku revolučního automobilového designu stál návrh rakouského inženýra s českými kořeny Josepha Ledwinky, který jako zaměstnanec americké karosárny Budd předložil rozpracovaný návrh svému dlouholetému obchodnímu partnerovi Andrému Citroënovi, kterého okamžitě zaujal a nechal jej dopracovat.
- V roce 1933 se na vývoji vozidla podílela dvojice designér, sochař a výtvarník F. Bertoni a závodní jezdec A. Lefebvre, jejichž spolupráce vyústila v naprosto revoluční vůz, který v době svého vzniku neměl konkurenci.
- Samonosná konstrukce, nezávislé zavěšení předních kol se zkrutnými tyčemi v tom všem byl Citroën byl první.
- Konstrukční práce na prvních vozech řady A7 trvaly dlouho a protože André Citroënovi docházely peníze, tak byl nucen uvést vůz na trh předčasně, což mělo za následek vysokou poruchovost první série.
- Model Avant stál A. Citroëna doslova život, když byl nucen propustit několik tisíc zaměstnanců a prodat akcie pneumatikářskému magnátovi E. Michelin. Z neustáleho stresu vyčerpaný A. Citroën onemocněl a jako zlomený muž zemřel v červenci 1935.
- Veřejnost zpočátku technickým novinkám nedůvěřovala a automobilka musela na mnoha veřejných akcích opakovaně dokazovat, že vozy Citröën jsou bezpečné.
- Citroën před zraky filmových štábů shodil vůz z osmimetrového srázu, aby dokázal, že samonosná karoserie je bezpečná.
- V nabídce byly dvě karoserie, menší BL a téměř pětimetrová B.
- Vůz 11CV používal jako velitelské vozidlo také francouzský generál Charles Delestraint během bitvy o Francii.
- Po obsazení Francie se Ch. Delestraint stal významnou osobností francouzského odboje.
Celkem bylo vyrobeno v různých verzích více než 760 000 kusů.
- Nástupcem modelu 11CV byl Citröen DS, známý také z filmů o Fantomasovi, ale to už je jiný příběh.
Technické parametry:
- rozměry: délka 4,65 m, šířka 1,76 m, výška 1,47 m
- hmotnost 1155 kg
- pohonná jednotka 4-válcový benzínový motor 1 911 cm3 L R4 o výkonu 42 kW
- maximální rychlost 122 km/h
- spotřeba paliva 7 l/100 km
- dojezd přibližně 700 km
- pohon předních kol
- počet převodových stupňů 3 vpřed + 1 vzad
- objem palivové nádrže 50 l
- počet míst 5
Věk: 11+
Počet dílků: 1900
Parametry
Série | Youngtimer Historická auta |
Věk od | 11 let |
Určení | pro kluky |
Počet dílků | 1900 ks |
Výrobce | Cobi |