Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů. LED náhrady xenonových výbojek s napájením 12 voltů Bez hlášení chyby. Instalace LED do světlometu je shodná jako u původních xenonových výbojek Napájení je řešeno externě - nepoužívá se původní konektor s vysokým napětím, ale připojují se na 12V, tzn typicky na kabely vedoucí do světla před řídící jednotku / ballast Uchycení LED do světla... Celý popis
Koupit za 2 500 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.
LED náhrady xenonových výbojek s napájením 12 voltů
Bez hlášení chyby.
Instalace LED do světlometu je shodná jako u původních xenonových výbojek
Napájení je řešeno externě - nepoužívá se původní konektor s vysokým napětím, ale připojují se na 12V, tzn typicky na kabely vedoucí do světla před řídící jednotku / ballast
Uchycení LED do světla je shodné jako u výbojek, ale zapojení není kus za kus / Plug & Play
U tohoto provedení na 12V se nevyužívá původní startér ani řídící jednotka. Vhodné například tam kde je elektronika vadná nebo pro vozidla viz seznam níže
ŠKODA Octavii I
VW Golf 4
FORD Mondeo MK3, S-max / Galaxy
BMW e46, e60, X3 e83
Audi A3 8P, TT
V případě potřeby přímé náhrady je nutné použít D2S / D2R G2, případně xenonové výbojky 6000K anebo xenonové výbojky 4300K (neplatí pro modely vozidel viz výše)
Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem
Vhodné i pro bi-xenonové světla
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
Jak objednat 1 kus?
patice: D2S / D2R DS2
model: G2 12V
příkon: 2x 40W
světelný tok: 9.000lm
napájecí napětí: 12V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: aktivní - ventilátorem
rozměry LED: viz přiložený obrázek
- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm
- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny
- nehlásí chybu prasklé žárovky
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
-velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE
Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě):
- LED vybojky vs xenon
Vybojka vs LED 6000K
G2 prezentace s logem
LED náhrady xenonových výbojek s napájením 12 voltů
Bez hlášení chyby.
Instalace LED do světlometu je shodná jako u původních xenonových výbojek
Napájení je řešeno externě - nepoužívá se původní konektor s vysokým napětím, ale připojují se na 12V, tzn typicky na kabely vedoucí do světla před řídící jednotku / ballast
Uchycení LED do světla je shodné jako u výbojek, ale zapojení není kus za kus / Plug & Play
U tohoto provedení na 12V se nevyužívá původní startér ani řídící jednotka. Vhodné například tam kde je elektronika vadná nebo pro vozidla viz seznam níže
ŠKODA Octavii I
VW Golf 4
FORD Mondeo MK3, S-max / Galaxy
BMW e46, e60, X3 e83
Audi A3 8P, TT
V případě potřeby přímé náhrady je nutné použít D2S / D2R G2, případně xenonové výbojky 6000K anebo xenonové výbojky 4300K (neplatí pro modely vozidel viz výše)
Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem
Vhodné i pro bi-xenonové světla
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
Jak objednat 1 kus?
patice: D2S / D2R DS2
model: G2 12V
příkon: 2x 40W
světelný tok: 9.000lm
napájecí napětí: 12V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: aktivní - ventilátorem
rozměry LED: viz přiložený obrázek
- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm
- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny
- nehlásí chybu prasklé žárovky
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
-velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE
Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě):
- LED vybojky vs xenon
Vybojka vs LED 6000K
G2 prezentace s logem