Motor. Regulátor. V jednom. Integrovaná konstrukce je optimalizována tak, aby byl vzhled co nejelegantnější a nejčistší. Celková délka je nyní 58 mm, o 6 mm kratší než předchozí verze. Díky menším rozměrům je snazší montáž k podvozku, a zároveň nezabere tolik místa. Vylepšení FOC algoritmu garantuje vyšší výkon. Field-oriented Control je vektorové řízení motoru bez použití senzoru. Zajišťuje obrovský točivý moment, linearitu otáček a tichý provoz. Díky vylepšení řídicího algoritmu vzrostla účinnost... Celý popis
Koupit za 3 790 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
QuicRun Fusion PRO - 2300kV HOBBYWING - RC_104271
Doprava:
zdarma
Skladem
3 790 Kč
Koupit za 3 790 Kč
HOBBYWING car QuicRun Fusion PRO - 2300kV
Doprava:
zdarma
Skladem
3 790 Kč
Koupit za 3 790 Kč
HOBBYWING car QuicRun Fusion PRO - 2300kV HW30120402
Doprava:
zdarma
Skladem
3 747 Kč
Koupit za 3 747 Kč
QuicRun Fusion PRO - 2300kV
Doprava:
99 Kč
Skladem
3 638 Kč
Koupit za 3 638 Kč
QuicRun Fusion PRO - 2300kV HOBBYWING - RC_104271
Doprava:
zdarma
Skladem
3 601 Kč
Koupit za 3 601 Kč
Popis
Motor. Regulátor. V jednom.
Integrovaná konstrukce je optimalizována tak, aby byl vzhled co nejelegantnější a nejčistší. Celková délka je nyní 58 mm, o 6 mm kratší než předchozí verze. Díky menším rozměrům je snazší montáž k podvozku, a zároveň nezabere tolik místa.
Vylepšení FOC algoritmu garantuje vyšší výkon.
Field-oriented Control je vektorové řízení motoru bez použití senzoru. Zajišťuje obrovský točivý moment, linearitu otáček a tichý provoz. Díky vylepšení řídicího algoritmu vzrostla účinnost jednotky o 8 %, a ztráty jsou nižší až o 30 %. A to znamená zásadně vyšší výkon. Jednotka se méně zahřívá při nízkých rychlostech, a na jedno nabití si užijete delší projížďku.
Normální režim (dopředu, zpátečka, brzda)
Normální režim nebrzdí při volnoběhu. Jakmile nedržíte plyn, model setrvačností pokračuje v jízdě.
Normální režim (dopředu, zpátečka)
Tento režim se projevuje podobně jako pohonná soustava se stejnosměrným motorem bez konstantní rychlosti.
Režim konstantní rychlosti (dopředu, zpátečka)
Rychlost v tomto režimu je řízena čistě spouští plynu. Regulátor automaticky rozpoznává vlivy jízdního povrchu na rychlost jízdy a kompenzuje je tak, aby byla rychlost stále stejná.
Šplhej beze strachu.
FOC režim funguje plynule při nízkých rychlostech. Vysoký točivý moment překoná výkon senzorovaného pohonného systému, a konzistence je ještě lepší, než u stejnosměrných motorů. Poslední generace této pohonné jednotky je extrémně tichá. Eliminuje hluk při provozu, a je tak pro mnohé volbou č. 1 pro crawlery.
Pozn.: dostupné pouze v režimu konstantní rychlosti.
Zastav kde potřebuješ.
Brzda neutrálu má celkem 8 stupňů síly a 9 stupňů akcelerace. To poskytuje dostatek síly pro bezpečné zastavení i ve strmém stoupání.
Pokročilý a bezpečný elektronický vypínač.
Oproti běžným vypínačům, tento je zapouzdřen v prachuvzdorném a voděodolném krytu, který se stará o maximální spolehlivost a dlohou životnost. Silné rázy ani divoký povrch už neovlivní funkčnost vypínače, takže není třeba se obávat poškození. Přežije i agresivní bashing.
Do každé situace, na každou trať.
Stupeň krytí IP67 garantuje špičkovou voděodolnost a ochranu před prachem. Celý pohonný systém zvládne jízdu na různých površích - bláto, písek, led, voda… Bez poškození.
4 Nové nastavitelné parametry:
- Maximální síla brzdy
- Rychlost poklesu otáček
- Zesílení
- Rozsah neutrálu
Integrovaná konstrukce je optimalizována tak, aby byl vzhled co nejelegantnější a nejčistší. Celková délka je nyní 58 mm, o 6 mm kratší než předchozí verze. Díky menším rozměrům je snazší montáž k podvozku, a zároveň nezabere tolik místa.
Vylepšení FOC algoritmu garantuje vyšší výkon.
Field-oriented Control je vektorové řízení motoru bez použití senzoru. Zajišťuje obrovský točivý moment, linearitu otáček a tichý provoz. Díky vylepšení řídicího algoritmu vzrostla účinnost jednotky o 8 %, a ztráty jsou nižší až o 30 %. A to znamená zásadně vyšší výkon. Jednotka se méně zahřívá při nízkých rychlostech, a na jedno nabití si užijete delší projížďku.
Normální režim (dopředu, zpátečka, brzda)
Normální režim nebrzdí při volnoběhu. Jakmile nedržíte plyn, model setrvačností pokračuje v jízdě.
Normální režim (dopředu, zpátečka)
Tento režim se projevuje podobně jako pohonná soustava se stejnosměrným motorem bez konstantní rychlosti.
Režim konstantní rychlosti (dopředu, zpátečka)
Rychlost v tomto režimu je řízena čistě spouští plynu. Regulátor automaticky rozpoznává vlivy jízdního povrchu na rychlost jízdy a kompenzuje je tak, aby byla rychlost stále stejná.
Šplhej beze strachu.
FOC režim funguje plynule při nízkých rychlostech. Vysoký točivý moment překoná výkon senzorovaného pohonného systému, a konzistence je ještě lepší, než u stejnosměrných motorů. Poslední generace této pohonné jednotky je extrémně tichá. Eliminuje hluk při provozu, a je tak pro mnohé volbou č. 1 pro crawlery.
Pozn.: dostupné pouze v režimu konstantní rychlosti.
Zastav kde potřebuješ.
Brzda neutrálu má celkem 8 stupňů síly a 9 stupňů akcelerace. To poskytuje dostatek síly pro bezpečné zastavení i ve strmém stoupání.
Pokročilý a bezpečný elektronický vypínač.
Oproti běžným vypínačům, tento je zapouzdřen v prachuvzdorném a voděodolném krytu, který se stará o maximální spolehlivost a dlohou životnost. Silné rázy ani divoký povrch už neovlivní funkčnost vypínače, takže není třeba se obávat poškození. Přežije i agresivní bashing.
Do každé situace, na každou trať.
Stupeň krytí IP67 garantuje špičkovou voděodolnost a ochranu před prachem. Celý pohonný systém zvládne jízdu na různých površích - bláto, písek, led, voda… Bez poškození.
4 Nové nastavitelné parametry:
- Maximální síla brzdy
- Rychlost poklesu otáček
- Zesílení
- Rozsah neutrálu
Parametry
Výrobce | Hobbywing car |