Julius Meinl je ambasador vídeňské kavárenské kultury již od roku 1862   Směs pečlivě vybraných zrn kávy druhu arabika ze Střední Ameriky a robusty z Asie.   Tato kávová směs je charakteristická unikátním chuťovým profilem. Intenzivní aroma připomínající čerstvě upečený chléb a velmi bohatá krémová dlouhotrvající crema tvoří ideální kávovou směs na přípravu s mlékem.   Typ zrn: arabica a robusta Aroma: jako čerstvě upečený chléb Crema: krémová a hnědá Chuť: čokoládová a vyvážená   Hmotnost:... Celý popis

Koupit za 329 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Julius Meinl je ambasador vídeňské kavárenské kultury již od roku 1862

 

Směs pečlivě vybraných zrn kávy druhu arabika ze Střední Ameriky a robusty z Asie.

 

Tato kávová směs je charakteristická unikátním chuťovým profilem.

Intenzivní aroma připomínající čerstvě upečený chléb a velmi bohatá krémová dlouhotrvající crema tvoří ideální kávovou směs na přípravu s mlékem.

 

Typ zrn: arabica a robusta

Aroma: jako čerstvě upečený chléb

Crema: krémová a hnědá

Chuť: čokoládová a vyvážená

 

Hmotnost: 1000g

 

Země původu: Rakousko

 

 

Příběh loga Julius Meinl

Víte, co přesně dobře známé logo znázorňuje? Je na něm zobrazen coffee connoisseur, znalec kávy, v červeném orientálním kloboučku zvaném fez.

Vyjadřuje poctu příběhu o tom, jak se káva dostala do Vídně. Říká se, že v roce 1683 získal císařský posel, tlumočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky několik pytlů naplněných kávou. Ve Vídni patrně zůstaly po obléhání města Turky, a tak je použil k založení první vídeňské kavárny "Zur blauen Flasche".

Kultovní logo Julius Meinl pak roku 1924 vytvořil vídeňský umělec Joseph Binder na žádost Julia Meinla II. Zadání znělo: vytvořte fiktivního představitele příběhu, jak se káva dostala do Rakouska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalce kávy, pozvedajícího šálek k ústům.

Talentovaný italský designér Matteo Thun pak v roce 2004 přetvořil logo do jednodušší červenobílé formy. Původní klasické logo mu připomínalo vídeňské barokní andílky, a tak tuto myšlenku do svého návrhu zakomponoval.

 

Thun je nejen autorem redesignu loga, ale také jeho 3D provedení. Ústředním motivem zůstává červený orientální klobouček zvaný fez, jehož tvar, ovšem vzhůru nohama, se promítá také do tvaru šálků, hrnků a sklenic.

 
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Julius Meinl
Hmotnost 1000 g
Složení kávy arabika a robusta
Země původu Brazílie
Chuť kávy květinová
Stupeň pražení střední
Kyselost nízká
Sladkost střední
Hořkost 1
Způsob přípravy do kávovaru
Aroma výrobce neuvádí
Intenzita 8/10
Zobrazit více parametrů