Kovový model auta 1:24 Maisto 31237 Toyota Celica GT-S nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení a má otevíratelné dveře. Barva modelu je černá a je přibližně 19 cm velký. Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané! Kovový model auta 1:24 Maisto 31237 Toyota Celica GT-S nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení. Barva modelu je černá. Sběratelské... Celý popis
Koupit za 695 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Toyota Celica GT-S 1:24 - Maisto
Doprava:
99 Kč
Skladem
695 Kč
Koupit za 695 Kč
MAISTO toyota Celica GT-S 1:24
Doprava:
25 Kč
579 Kč
Koupit za 579 Kč
Maisto Maisto Toyota Celica GT-S 1:24 MA-31237
Doprava:
65 Kč
Skladem
574 Kč
Koupit za 574 Kč
Maisto Toyota Celica GT-S 1:24
Doprava:
zdarma
Skladem
519 Kč
Koupit za 519 Kč
Maisto Toyota Celica GT-S 1:24 - MA-31237 - expresní doprava
Doprava:
zdarma
Skladem
503 Kč
Koupit za 503 Kč
Popis
Kovový model auta 1:24 Maisto 31237 Toyota Celica GT-S nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení a má otevíratelné dveře. Barva modelu je černá a je přibližně 19 cm velký.
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta 1:24 Maisto 31237 Toyota Celica GT-S nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení. Barva modelu je černá.
Sběratelské modely aut Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Informace o předloze:
Toyota Celica je název řady sportovně laděných osobních vozů firmy Toyota. Model Celica byl vyráběn v letech 1970–2006 v celkem sedmi značně odlišných generacích. Řadu let byl tento vůz k vidění v motoristickém sportu. Například Carlos Sainz s vozem Toyota Celica dvakrát získat titul mistra v Rallye. Vozidlo se vyrábělo ve variantách sedan, liftback, kupé i kabriolet.
Po celou dobu pohání tento automobil čtyřválcové motory. K asi největší koncepční změně došlo v roce 1986, kdy byl opuštěn pohon na zadní kola a zaveden pohon na přední kola. V letech 1986–1999 byla vyráběna verze s pohonem všech čtyř kol a turbodmychadlem.
GT-S (kód podvozku ST162) dostal odladěnou verzi motoru DOHC 2.0 L s max. výkonem 101 kW. GT-S nahradilo zadní bubnové brzdy kotoučovými brzdami se šroubovým vzorem 5x100. Standardní výbava kromě výbavy GT zahrnovala nastavitelná sportovní skořepinová sedadla v 8 směrech s elektricky ovládanými bederními a bočními opěrkami, automatickou klimatizaci, odmlžovač bočních zrcátek, otočný spoiler, teleskopický volant a rychlostní pneumatiky 205/60-14 na litých kolech 14x6 palců. Kožený interiér včetně hlavice řadicí páky, dveřních panelů a volantu byl volitelný. V Kanadě byly všechny modely GT-S 5stupňové (S53) manuální převodovky, ale v USA byla k dispozici elektronicky řízená 4stupňová automatická převodovka (A140E) s blokovacím měničem točivého momentu. Nové funkce v letech 1988–1989 zahrnovaly osvětlené světlo jako standard a ABS jako volitelné.
Klíčové vlastnosti
- Karosérie je vyrobena z litého kovu.
- Karosérie je potištěna tampónovým tiskem kvalitní barvou.
- Detailní zpracování.
- Vhodné pro děti od 3 let.
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta 1:24 Maisto 31237 Toyota Celica GT-S nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení. Barva modelu je černá.
Sběratelské modely aut Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Informace o předloze:
Toyota Celica je název řady sportovně laděných osobních vozů firmy Toyota. Model Celica byl vyráběn v letech 1970–2006 v celkem sedmi značně odlišných generacích. Řadu let byl tento vůz k vidění v motoristickém sportu. Například Carlos Sainz s vozem Toyota Celica dvakrát získat titul mistra v Rallye. Vozidlo se vyrábělo ve variantách sedan, liftback, kupé i kabriolet.
Po celou dobu pohání tento automobil čtyřválcové motory. K asi největší koncepční změně došlo v roce 1986, kdy byl opuštěn pohon na zadní kola a zaveden pohon na přední kola. V letech 1986–1999 byla vyráběna verze s pohonem všech čtyř kol a turbodmychadlem.
GT-S (kód podvozku ST162) dostal odladěnou verzi motoru DOHC 2.0 L s max. výkonem 101 kW. GT-S nahradilo zadní bubnové brzdy kotoučovými brzdami se šroubovým vzorem 5x100. Standardní výbava kromě výbavy GT zahrnovala nastavitelná sportovní skořepinová sedadla v 8 směrech s elektricky ovládanými bederními a bočními opěrkami, automatickou klimatizaci, odmlžovač bočních zrcátek, otočný spoiler, teleskopický volant a rychlostní pneumatiky 205/60-14 na litých kolech 14x6 palců. Kožený interiér včetně hlavice řadicí páky, dveřních panelů a volantu byl volitelný. V Kanadě byly všechny modely GT-S 5stupňové (S53) manuální převodovky, ale v USA byla k dispozici elektronicky řízená 4stupňová automatická převodovka (A140E) s blokovacím měničem točivého momentu. Nové funkce v letech 1988–1989 zahrnovaly osvětlené světlo jako standard a ABS jako volitelné.
Klíčové vlastnosti
- Karosérie je vyrobena z litého kovu.
- Karosérie je potištěna tampónovým tiskem kvalitní barvou.
- Detailní zpracování.
- Vhodné pro děti od 3 let.
Parametry
Výrobce | Maisto |
Měřítko | 1 : 24 |
Materiál | kovové |
Značka | Toyota |