Kotouč SM-RT86 ze sady DEORE XT využívající technologii ICE TECHNOLOGIES je inovativní třívrstvý kotouč s účinnějším odvodem tepla díky použitým materiálům ocel/hliník/ocel. Jeho konstrukce snižuje teplotu až o 30 °C ve srovnání s předchozími modely nebo kotouči z horších sad. O 20% vyšší brzdný výkon a o 20% delší životnost kotouče. LED TECHNOLOGIE Typ: MTB, Celková hmotnost balení: 331 g, Přední/zadní, černá, 6 otvorů, Průměr kotouče: 203 mm, Pro typ kotouče: pryskyřice/kov, Technologie: Ice... Celý popis
Koupit za 1 709 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Brzdový kotouč SHIMANO SMRT86, 6 děr 203mm
Doprava:
49 Kč
1 709 Kč
Koupit za 1 709 Kč
Popis
Kotouč SM-RT86 ze sady DEORE XT využívající technologii ICE TECHNOLOGIES je inovativní třívrstvý kotouč s účinnějším odvodem tepla díky použitým materiálům ocel/hliník/ocel. Jeho konstrukce snižuje teplotu až o 30 °C ve srovnání s předchozími modely nebo kotouči z horších sad. O 20% vyšší brzdný výkon a o 20% delší životnost kotouče. LED TECHNOLOGIE
Typ: MTB, Celková hmotnost balení: 331 g, Přední/zadní, černá, 6 otvorů, Průměr kotouče: 203 mm, Pro typ kotouče: pryskyřice/kov, Technologie: Ice Tech, Materiál: Ice Tech: Materiál: hliník/ocel
SHIMANO DEORE XT. Výkon, dynamika a odhodlání. Efektivní přenos výkonu díky technologii DYNA-SYS a Rider-Tuned. Komponenty DEORE XT byly speciálně navrženy pro segmenty XC/enduro/all mountain a celoodpružených kol s velkými průměry kol, kde je vyžadována extrémní pevnost a spolehlivost každého komponentu za všech povětrnostních podmínek.
Typ: MTB, Celková hmotnost balení: 331 g, Přední/zadní, černá, 6 otvorů, Průměr kotouče: 203 mm, Pro typ kotouče: pryskyřice/kov, Technologie: Ice Tech, Materiál: Ice Tech: Materiál: hliník/ocel
SHIMANO DEORE XT. Výkon, dynamika a odhodlání. Efektivní přenos výkonu díky technologii DYNA-SYS a Rider-Tuned. Komponenty DEORE XT byly speciálně navrženy pro segmenty XC/enduro/all mountain a celoodpružených kol s velkými průměry kol, kde je vyžadována extrémní pevnost a spolehlivost každého komponentu za všech povětrnostních podmínek.