Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profilu Díky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem. Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost... Celý popis

Koupit za 19 654 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profilu
Díky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.
Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdy
Náprava je osazená kolovými brzdovými jednotkami AL-KO s couvací automatikou. Při couvání, kdy tlakem tažného automobilu dojde k aktivaci brzd, dokáže mechanismus kolové jednotky rozlišit směr otáčení kola vzad a brzdy uvolnit.
Kvalitní dvouřadá zapouzdřená kuličková ložiska s trvalou náplní tuku zvyšují spolehlivost systému bez vyšších nároků na údržbu
Ramena nápravy umožňují po odstranění plastových záslepek snadnou montáž rozpěrného držáku přídavných tlumičů
automaticky seřizované kolové brzdové jednotky snižují náklady na pravidelné ruční seřízení brzd
systém AL-KO AAA zajistí vždy optimálně seřízené kolové brzdové jednotky a tím zvyšuje bezpečnost provozu vašeho přívěsu
s optimálně seřízeným brzdovým systémem se výrazně zkracuje brzdná dráha
ve správně seřízených kolových jednotkách dochází k rovnoměrnějšímu opotřebení brzdového obložení, čímž se výrazně prodlužuje jeho životnost
Náprava je vybavená středovým držákem pro dva lanovody. Při použití nápravy jako přední na tandemovém přívěsu je nutné použít redukci držáků lanovodů ze 2 na 4 obj. č. 249236 nebo obj. č. 101111 (není součástí dodávky)
Náprava je dodávána bez lanovodů a kolových šroubů. Vhodné lanovody a kolové šrouby najdete níže na stránce v nabídce souvisejících produktů. Kolové šrouby vybírejte podle specifikace dosedací plochy šroubu vašich disků. Při použití kolového šroubu s nevhodnou dosedací plochou může dojít k uvolnění šroubu během jízdy. K nové nápravě použijte vždy nové kolové šrouby. Kolové šrouby nemažte olejem ani jiným mazacím tukem.
Doporučená délka rychlomontážních lanovodů pro jednonápravový přívěs: 890/1086 mm
Doporučená délka rychlomontážních lanovodů pro tandemový přívěs: přední náprava - 890/1086 mm, zadní náprava do rozvoru 700 mm - 1320/1516 mm, zadní náprava s rozvorem nad 700 mm - 1320/1516 mm
Zobrazit více