Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.   LED náhrady xenonových výbojek s napájením 12 voltů Bez hlášení chyby. Instalace LED do světlometu je shodná jako u původních xenonových výbojek Napájení je řešeno externě - nepoužívá se původní konektor s vysokým napětím, ale připojují se na 12V, tzn typicky na kabely vedoucí do světla před řídící jednotku / ballast Uchycení LED do světla... Celý popis

Koupit za 2 500 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.

 

LED náhrady xenonových výbojek s napájením 12 voltů

Bez hlášení chyby.

Instalace LED do světlometu je shodná jako u původních xenonových výbojek

Napájení je řešeno externě - nepoužívá se původní konektor s vysokým napětím, ale připojují se na 12V, tzn typicky na kabely vedoucí do světla před řídící jednotku / ballast

Uchycení LED do světla je shodné jako u výbojek, ale zapojení není kus za kus / Plug & Play

U tohoto provedení na 12V se nevyužívá původní startér ani řídící jednotka. Vhodné například tam kde je elektronika vadná nebo pro vozidla viz seznam níže

ŠKODA Octavii I

VW Golf 4

FORD Mondeo MK3, S-max / Galaxy

BMW e46, e60, X3 e83

Audi A3 8P, TT

 

V případě potřeby přímé náhrady je nutné použít D2S / D2R G2, případně xenonové výbojky 6000K anebo xenonové výbojky 4300K  (neplatí pro modely vozidel viz výše)

 

Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem

Vhodné i pro bi-xenonové světla

Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy

Jak objednat 1 kus? 

 

 

patice: D2S / D2R DS2

model: G2 12V

příkon: 2x 40W

světelný tok: 9.000lm

napájecí napětí: 12V

chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)

typ použitých LED čipů: CSP

materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro

chlazení: aktivní - ventilátorem

rozměry LED: viz přiložený obrázek 

 

 

- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm

- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny

- nehlásí chybu prasklé žárovky

- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP

-velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )

- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol

- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět

- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích

- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení

 

vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE

 

Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě):

- LED vybojky vs xenon

Vybojka vs LED 6000K

 

  

 G2 prezentace s logem

 

 

 
Zobrazit více