Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní nesprávný řečový projev. Nepoužívají hlásky, které se již u logopeda naučily. Pokud se schopnost fonematického uvědomování nerozvine ještě před vlastním nácvikem čtení, velmi často se problémy ve škole projeví jako obtíže v počátečním čtení až neschopnost... Celý popis
Koupit za 139 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Není hláska jako hláska
Doprava:
zdarma
Skladem
139 Kč
Koupit za 139 Kč
Není hláska jako hláska - Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu - Kateřina Slezáková
Doprava:
25 Kč
Skladem
165 Kč
Koupit za 165 Kč
Není hláska jako hláska - Pracovní listy pro rozvoj fonematického sluchu - Slezáková Kateřina
Doprava:
69 Kč
Skladem
165 Kč
Koupit za 165 Kč
Není hláska jako hláska - Kateřina Slezáková
Doprava:
49 Kč
Skladem
165 Kč
Koupit za 165 Kč
Není hláska jako hláska
Doprava:
35 Kč
177 Kč
Koupit za 177 Kč
Popis
Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní nesprávný řečový projev. Nepoužívají hlásky, které se již u logopeda naučily.
Pokud se schopnost fonematického uvědomování nerozvine ještě před vlastním nácvikem čtení, velmi často se problémy ve škole projeví jako obtíže v počátečním čtení až neschopnost naučit se číst. Většina normálně se vyvíjejících dětí si osvojí tuto schopnost sama od sebe, když se učí číst. To neplatí u rizikových dětí, zejména ne u dětí s rizikem SPU.
Trénink jazykových schopností podstatně zlepšuje výkony ve čtení, snižuje riziko vzniku SPU a v neposlední řadě zlepšuje výslovnost dětí, zlepšuje schopnost opravit svůj řečový projev, rozlišit podobné hlásky a adekvátně je použít v řeči.
Pokud se schopnost fonematického uvědomování nerozvine ještě před vlastním nácvikem čtení, velmi často se problémy ve škole projeví jako obtíže v počátečním čtení až neschopnost naučit se číst. Většina normálně se vyvíjejících dětí si osvojí tuto schopnost sama od sebe, když se učí číst. To neplatí u rizikových dětí, zejména ne u dětí s rizikem SPU.
Trénink jazykových schopností podstatně zlepšuje výkony ve čtení, snižuje riziko vzniku SPU a v neposlední řadě zlepšuje výslovnost dětí, zlepšuje schopnost opravit svůj řečový projev, rozlišit podobné hlásky a adekvátně je použít v řeči.
Parametry
Rok vydání | 2017 |
Nakladatelství | Portál |
Autor | Kateřina Slezáková |
Počet stran | 64 |
Výrobce | Portál |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 230 gramů |
ISBN | 978-80-262-1200-3 |