Kabel s řídící skříňkou pro nabíjení elektromobilů ze zásuvek CEE 32A s maximálním výkonem až 22kW (3x32A). Tyto zásuvky jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti: - Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení - Spínací prvky dimenzovány... Celý popis
Koupit za 13 490 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kabel s řídící skříňkou pro nabíjení elektromobilů ze zásuvek CEE 32A s maximálním výkonem až 22kW (3x32A).
Tyto zásuvky jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:
- Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení
- Spínací prvky dimenzovány na více než 150% jmenovitého kontinuálního zatížení
- Řídící elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku
- Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
- Zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky
- Spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory
- Kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze)
- Kontrola PE a N vodičů
- Hlídání únikových proudů - Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC)
- Nepodporovaný mód nabíjení
- Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu - výhodné pro auta, která toto samy neumí
- Kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina)
Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.
Hlavní uplatnění najdou majitelé elektromobilů Tesla Model S (s TwinChargerem nebo s vylepšenou nabíječkou), Smart ED (s 22kW nabíječkou) a Renault Zoe, protože tato auta jsou schopna se nabíjet výkonem až 22kW. Kabel je ale také kompatibilní se všemi vozy využívajícími Evropsko-Americký standard IEC 62196-2 typ 2. Mezi tyto vozy patří např. BMW i3, VW e-up!, VW e-Golf, Mercedes B-class ED a mnoho dalších...
- Jmenovitý proud: max 32A (22kW) - limitováno předpisy
- Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
- Počet fází: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
- Přípustná okolní teplota: -30°C až +50°C
- Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
- Stupeň ochrany: tělo + kabel IP65, koncovky v zasunutém stavu IP44
- Rozměry těla: 5cm x 8cm x 19cm (VxŠxD)
- Konektor na straně přívodu: CEE32 - červený 5-ti kolík
- Konektor na straně auta: Typ 2 v souladu s IEC 62196 pro 32A
- Konstruováno v souladu s: IEC 62196, IEC 61851-1, CE, EMV, RoHS a v několika ohledech zabezpečení překonává požadavky norem
- Spínací prvky jsou dimenzovány na více než 150% nominálního zatížení
- Trvalá kontrola propojení ochranného vodiče mezi přívodem a adaptérem
- Trvalá kontrola propojení ochranného vodiče mezi adaptérem a vozidlem
- Trvalá kontrola únikového proudu (RCD)
- Trvalá kontrola napětí na vstupu ze sítě
- V případě detekce přepětí v síti nebo únikového proudu odpojí vozidlo do 40ms
- Trvalá kontrola funkčností spínacích prvků
- Integrovaná ochrana proti přehřátí
- Řízeno 32 bit mikroprocesorem
- Prakticky nehlučný provoz
Set adapterů - nabíjení z průmyslové CEE16A a domovní zásuvky
Verze se setem adapterů umožňuje nabíjení z průmyslové 16A a domovní zásuvky. Díky tomu Vám stačí jedno univerzální řešení.
- Z průmyslové 400V zásuvky CEE32A využívá maximální dostupný výkon - 22kW.
- S adapterem do průmyslové 400V zásuvky CEE16A využívá maximální dostupný výkon - 11kW.
- S adapterem do domovní 230V 16A zásuvky využívá maximální dostupný výkon na jedné fázi - 3,7kW.
Tyto zásuvky jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:
- Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení
- Spínací prvky dimenzovány na více než 150% jmenovitého kontinuálního zatížení
- Řídící elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku
- Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
- Zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky
- Spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory
- Kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze)
- Kontrola PE a N vodičů
- Hlídání únikových proudů - Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC)
- Nepodporovaný mód nabíjení
- Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu - výhodné pro auta, která toto samy neumí
- Kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina)
Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.
Hlavní uplatnění najdou majitelé elektromobilů Tesla Model S (s TwinChargerem nebo s vylepšenou nabíječkou), Smart ED (s 22kW nabíječkou) a Renault Zoe, protože tato auta jsou schopna se nabíjet výkonem až 22kW. Kabel je ale také kompatibilní se všemi vozy využívajícími Evropsko-Americký standard IEC 62196-2 typ 2. Mezi tyto vozy patří např. BMW i3, VW e-up!, VW e-Golf, Mercedes B-class ED a mnoho dalších...
- Jmenovitý proud: max 32A (22kW) - limitováno předpisy
- Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
- Počet fází: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
- Přípustná okolní teplota: -30°C až +50°C
- Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
- Stupeň ochrany: tělo + kabel IP65, koncovky v zasunutém stavu IP44
- Rozměry těla: 5cm x 8cm x 19cm (VxŠxD)
- Konektor na straně přívodu: CEE32 - červený 5-ti kolík
- Konektor na straně auta: Typ 2 v souladu s IEC 62196 pro 32A
- Konstruováno v souladu s: IEC 62196, IEC 61851-1, CE, EMV, RoHS a v několika ohledech zabezpečení překonává požadavky norem
- Spínací prvky jsou dimenzovány na více než 150% nominálního zatížení
- Trvalá kontrola propojení ochranného vodiče mezi přívodem a adaptérem
- Trvalá kontrola propojení ochranného vodiče mezi adaptérem a vozidlem
- Trvalá kontrola únikového proudu (RCD)
- Trvalá kontrola napětí na vstupu ze sítě
- V případě detekce přepětí v síti nebo únikového proudu odpojí vozidlo do 40ms
- Trvalá kontrola funkčností spínacích prvků
- Integrovaná ochrana proti přehřátí
- Řízeno 32 bit mikroprocesorem
- Prakticky nehlučný provoz
Set adapterů - nabíjení z průmyslové CEE16A a domovní zásuvky
Verze se setem adapterů umožňuje nabíjení z průmyslové 16A a domovní zásuvky. Díky tomu Vám stačí jedno univerzální řešení.
- Z průmyslové 400V zásuvky CEE32A využívá maximální dostupný výkon - 22kW.
- S adapterem do průmyslové 400V zásuvky CEE16A využívá maximální dostupný výkon - 11kW.
- S adapterem do domovní 230V 16A zásuvky využívá maximální dostupný výkon na jedné fázi - 3,7kW.
Parametry
Délka kabelu | 5 m |