Automaticky sklopné opěrné pojezdové kolečko KNOTT s navařenou přírubou pro přišroubování, galvanicky pozinkované. Po vyklopení a vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jízdy. délka vysunutí: 275 mm + 195 mm (výklop) Otáčením horní kličky se kolečko začne posunovat směrem dolů a vyklápět. V okamžiku, kdy je kolečko zcela vyklopené, dojde k jeho automatické aretaci ve vyklopené poloze. Při zasouvání kolečka otáčením horní... Celý popis
Koupit za 2 944 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Automaticky sklopné opěrné pojezdové kolečko KNOTT s navařenou přírubou pro přišroubování, galvanicky pozinkované. Po vyklopení a vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jízdy.
délka vysunutí: 275 mm + 195 mm (výklop)
Otáčením horní kličky se kolečko začne posunovat směrem dolů a vyklápět. V okamžiku, kdy je kolečko zcela vyklopené, dojde k jeho automatické aretaci ve vyklopené poloze. Při zasouvání kolečka otáčením horní kličky se kolečko automaticky odaretuje a začne se sklápět. Kolečko lze zatěžovat až v okamžiku, kdy je aretovaný výklop. Pokud není pod kolečkem dost místa pro jeho vyklopení, neproběhne automatická aretace výklopu a kolečko se při zatížení sklápí zpět. Po vyklopení a vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jízdy.
délka vysunutí: 275 mm + 195 mm (výklop)
Otáčením horní kličky se kolečko začne posunovat směrem dolů a vyklápět. V okamžiku, kdy je kolečko zcela vyklopené, dojde k jeho automatické aretaci ve vyklopené poloze. Při zasouvání kolečka otáčením horní kličky se kolečko automaticky odaretuje a začne se sklápět. Kolečko lze zatěžovat až v okamžiku, kdy je aretovaný výklop. Pokud není pod kolečkem dost místa pro jeho vyklopení, neproběhne automatická aretace výklopu a kolečko se při zatížení sklápí zpět. Po vyklopení a vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jízdy.