Popis: Naše prémiové sady obsahují všechny prvky potřebné pro kompletní servis přepákování v kvalitě OEM. Naše speciální terénní provedení jehlových ložisek, vložek, čepů a prachových těsnění je vyrobeno speciálně tak, aby splňovalo přísné požadavky na kvalitu OEM, pokud jde o materiály, rozměrové tolerance, tvrdost a drsnost povrchu. Naše sady uvedou vaše přepákování do původního stavu podle definice výrobce. Servisní sada na přepákování zahrnuje také servisní sadu spodního tlumiče.   Informace:... Celý popis

Koupit za 2 590 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Popis:
Naše prémiové sady obsahují všechny prvky potřebné pro kompletní servis přepákování v kvalitě OEM. Naše speciální terénní provedení jehlových ložisek, vložek, čepů a prachových těsnění je vyrobeno speciálně tak, aby splňovalo přísné požadavky na kvalitu OEM, pokud jde o materiály, rozměrové tolerance, tvrdost a drsnost povrchu.

Naše sady uvedou vaše přepákování do původního stavu podle definice výrobce.
Servisní sada na přepákování zahrnuje také servisní sadu spodního tlumiče.

 
Informace:
Naše prémiová off-road sada ložisek přepákování je od základu navržena jako nejkomplexnější náhradní sada OEM dostupná na trhu. Obsahuje všechny prvky v kvalitě OEM potřebné pro kompletní opravu ložisek vašeho závěsu.
 
Technické specifikace:
 
ČEPY

Čepy jsou přesně soustružené, indukčně kalené a leštěné v souladu s tolerancemi stanovenými výrobcem motocyklu. Použitým materiálem je vysoce kvalitní ložisková ocel SAE52100, která je kalena na tvrdost vyšší než HRC60 a poté je oběžná dráha přesně vybroušena.
 
VLOŽKY

Vložky jsou přesně soustružené, leštěné, kalené na HRC48 a následně pozinkované. Použitý materiál je standardní automobilová ocel SPCC.
 
GUFERA

Prachová těsnění jsou vyrobena z nitrilbutadienového kaučuku a jsou přesně tvarována podle specifikací OEM. Zabraňují vniknutí abrazivních látek, korozivní vlhkosti a dalších škodlivých nečistot do ložisek.
 
JEHLOVÁ LOŽISKA

Jehlová ložiska pro vysoké zatížení jsou plně komplementární, s taženým kalíškem, z kalené oceli SPCC a s vnitřními vůlemi vhodnými zejména pro závodní použití v terénu (vysoké rázy a zatížení).

Pro motocykly: 

BETA 2011->
Zobrazit více