Pracovní postup: 1. Stiskněte tlačítko na krytu testeru vedle spony. Po stisknutí se musí rozsvítit zelená dioda. Sejměte kryt zkoušecího čidla (tzv. vidličky). 2. Zcela ponořte čidlo do brzdové kapaliny. Přístroj následně sám vyhodnotí její kvalitu (resp. obsah vody v kapalině) a ukáže výsledek na diodovém „semaforu“. Diody se postupně rozsvěcí se snižující se kvalitou tekutiny (čím více diod svítí, tím je její stav horší – zelená dioda nikdy nezhasne): - Zelená: kapalina je zcela v pořádku (dioda... Celý popis

Koupit za 304 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Pracovní postup:
1. Stiskněte tlačítko na krytu testeru vedle spony. Po stisknutí se musí rozsvítit zelená dioda. Sejměte kryt zkoušecího čidla (tzv. vidličky).
2. Zcela ponořte čidlo do brzdové kapaliny. Přístroj následně sám vyhodnotí její kvalitu (resp. obsah vody v kapalině) a ukáže výsledek na diodovém „semaforu“. Diody se postupně rozsvěcí se snižující se kvalitou tekutiny (čím více diod svítí, tím je její stav horší – zelená dioda nikdy nezhasne):
- Zelená: kapalina je zcela v pořádku (dioda indikuje i stav baterie)
- Zelená, Žlutá: < 1 % vody
- Zelená, Žlutá, Žlutá: cca 2 % vody
- Zelená, Žlutá, Žlutá, Červená: cca 3 % vody. Kapalinu je doporučeno vyměnit!
- Zelená, Žlutá, Žlutá, Červená, Červená: více než 4 % vody. NEBEZPEČÍ! Kapalinu je nutno okamžitě vyměnit, protože obsah vody překročil bezpečnou hranici!
3. Po skončení testu omyjte čidlo proudem vody a osušte jej. Přístroj se po cca 15 vteřinách sám vypne.
Zobrazit více