Stavebnice modelu německého lehkého tanku PANZER II AUSF. A v tmavě šedé barvě. Sestavený model má otočnou věž s kanonem, kulometem a dřevěné bedny po stranách. Pásy tanku jsou funkční a s modelem lze snadno pojíždět po neklouzavém povrchu. Součástí balení jsou také stromy a křoví. Panzerkampfwagen II byl v roce 1934 vyvinut jako cvičný a průzkumný tank, jehož úkolem bylo vyplnit mezeru ve zbrojním arzenálu Německa až do příchodu modernějších a výkonnějších strojů Pz III a Pz IV. Podplukovník Heinz... Celý popis
Koupit za 407 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
100 %
Lehký tank PANZER II AUSF. A COBI 2718 - World War II
Doprava:
55 Kč
Skladem
407 Kč
Koupit za 407 Kč
100 %
Cobi 2718 Německý tank Panzer II Ausf. A
Doprava:
42 Kč
Skladem
499 Kč
Koupit za 499 Kč
100 %
COBI 2718 II WW Panzer II Ausf A, 1:48, 250 k
Doprava:
zdarma
Skladem
599 Kč
Koupit za 599 Kč
100 %
Cobi 2718 Německý tank Panzer II Ausf. A
Doprava:
42 Kč
Skladem
589 Kč
Koupit za 589 Kč
100 %
COBI 2718 II WW Panzer II Ausf A, 1:48, 250 k
Doprava:
99 Kč
Skladem
551 Kč
Koupit za 551 Kč
Popis
Stavebnice modelu německého lehkého tanku PANZER II AUSF. A v tmavě šedé barvě. Sestavený model má otočnou věž s kanonem, kulometem a dřevěné bedny po stranách.
Pásy tanku jsou funkční a s modelem lze snadno pojíždět po neklouzavém povrchu. Součástí balení jsou také stromy a křoví.
Panzerkampfwagen II byl v roce 1934 vyvinut jako cvičný a průzkumný tank, jehož úkolem bylo vyplnit mezeru ve zbrojním arzenálu Německa až do příchodu modernějších a výkonnějších strojů Pz III a Pz IV.
Podplukovník Heinz Guderian odpovědný za vyzbrojení německých tankových jednotek a generál Lutz si uvědomovali, že průmysl nemá s výrobou těžších obrněnců zkušenosti, a právě PZ II dobře posloužil pro sběr zkušeností s jejich výrobou i nasazením.
Soutěže na dodávky lehkých tanků se účastnily společnosti Krupp, MAN a Henschel.
V následujících armádních testech byl nejúspěšnější prototyp MAN, který byl následně osazen pancéřovanou kabinou a věží dodanou firmou Daimler-Benz.
Po dalších testech byl lehký tank společnosti MAN schválen pro sériovou výrobu. V letech 1935 až 1943 bylo celkem v různých verzích vyrobeno 1 856 ks.
Interiér tanku byl poměrně stísněný, což posádce ztěžovalo jak nabíjení kanonu, tak kulometu.
Zvláštností bylo uložení motoru vzadu a převodovky vpředu. Přenos výkonu motoru zajišťovala hřídel, která vedla po pravé vnitřní stěně prostoru pro posádku.
Komunikaci mezi posádkou zajišťovala trubice vyústěná na místě řidiče a velitele tanku.
Hlavní výhodou tanku neměla být palebná síla, nebo pancéřování, ale rychlost. Tomu byl přizpůsoben i kanon, který neměl stabilizátor, a tak bylo nutné před každým výstřelem zastavit.
Technické parametry:
rozměry: délka 4,81 m, šířka 2,22 m, výška 1,99 m
hmotnost 8 900 kg
pancéřování 14,5 mm
pohonná jednotka benzínový motor Maybach HL 62 TR o výkonu 105 kW
maximální rychlost na silnici 55 km/h
maximální rychlost v terénu 12-15 km/h
počet rychlostí 6 vpřed + 1 vzad
dojezd 190 km na silnici, nebo 126 km v terénu
objem palivových nádrží 170 l
brodivost 0,92 m
posádka 3 osoby
hlavní zbraň kanon KwK 30 ráže 20 mm
sekundární zbraň kulomet MG 34 ráže 7,92 mm
Věk: 7+
Počet dílků: 250
Pásy tanku jsou funkční a s modelem lze snadno pojíždět po neklouzavém povrchu. Součástí balení jsou také stromy a křoví.
Panzerkampfwagen II byl v roce 1934 vyvinut jako cvičný a průzkumný tank, jehož úkolem bylo vyplnit mezeru ve zbrojním arzenálu Německa až do příchodu modernějších a výkonnějších strojů Pz III a Pz IV.
Podplukovník Heinz Guderian odpovědný za vyzbrojení německých tankových jednotek a generál Lutz si uvědomovali, že průmysl nemá s výrobou těžších obrněnců zkušenosti, a právě PZ II dobře posloužil pro sběr zkušeností s jejich výrobou i nasazením.
Soutěže na dodávky lehkých tanků se účastnily společnosti Krupp, MAN a Henschel.
V následujících armádních testech byl nejúspěšnější prototyp MAN, který byl následně osazen pancéřovanou kabinou a věží dodanou firmou Daimler-Benz.
Po dalších testech byl lehký tank společnosti MAN schválen pro sériovou výrobu. V letech 1935 až 1943 bylo celkem v různých verzích vyrobeno 1 856 ks.
Interiér tanku byl poměrně stísněný, což posádce ztěžovalo jak nabíjení kanonu, tak kulometu.
Zvláštností bylo uložení motoru vzadu a převodovky vpředu. Přenos výkonu motoru zajišťovala hřídel, která vedla po pravé vnitřní stěně prostoru pro posádku.
Komunikaci mezi posádkou zajišťovala trubice vyústěná na místě řidiče a velitele tanku.
Hlavní výhodou tanku neměla být palebná síla, nebo pancéřování, ale rychlost. Tomu byl přizpůsoben i kanon, který neměl stabilizátor, a tak bylo nutné před každým výstřelem zastavit.
Technické parametry:
rozměry: délka 4,81 m, šířka 2,22 m, výška 1,99 m
hmotnost 8 900 kg
pancéřování 14,5 mm
pohonná jednotka benzínový motor Maybach HL 62 TR o výkonu 105 kW
maximální rychlost na silnici 55 km/h
maximální rychlost v terénu 12-15 km/h
počet rychlostí 6 vpřed + 1 vzad
dojezd 190 km na silnici, nebo 126 km v terénu
objem palivových nádrží 170 l
brodivost 0,92 m
posádka 3 osoby
hlavní zbraň kanon KwK 30 ráže 20 mm
sekundární zbraň kulomet MG 34 ráže 7,92 mm
Věk: 7+
Počet dílků: 250
Parametry
| Série | World War II |
| Určení | pro kluky |
| Počet dílků | 250 ks |
| Výrobce | Cobi |