"Cross country se posunulo novým směrem a to výrazně drsnějším, než jsme byli doposud zvyklí. Umělé překážky na tratích přinášejí nové požadavky nejen na jezdce, ale i na ráfky. Při zatáčení přes uměle vytvořené zábrany potřebujete široký ráfek, abyste získali lepší podporu pneumatiky, což vede k vyšší rychlost v zatáčkách. Zároveň musí být ráfek opravdu lehký pro dobrou akceleraci. A proto jsme v DT Swiss vyvinuli ráfek X 432. Ráfek DT Swiss je vložkovaný, vyrobený z alu slitiny a je vhodný pro... Celý popis
Koupit za 1 699 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Ráfek 29" DT Swiss X 432
Doprava:
59 Kč
1 699 Kč
Koupit za 1 699 Kč
DT Swiss X 432 29" ráfek 32 děr
Doprava:
zdarma
1 619 Kč
Koupit za 1 619 Kč
Popis
"Cross country se posunulo novým směrem a to výrazně drsnějším, než jsme byli doposud zvyklí. Umělé překážky na tratích přinášejí nové požadavky nejen na jezdce, ale i na ráfky.
Při zatáčení přes uměle vytvořené zábrany potřebujete široký ráfek, abyste získali lepší podporu pneumatiky, což vede k vyšší rychlost v zatáčkách. Zároveň musí být ráfek opravdu lehký pro dobrou akceleraci. A proto jsme v DT Swiss vyvinuli ráfek X 432.
Ráfek DT Swiss je vložkovaný, vyrobený z alu slitiny a je vhodný pro XC a maraton.
Nabízen je ve dvou průměrech 29" a 27,5", vždy s výškou 19,5 mm a vnitřní šířkou 25 mm. Ráfek má nosnost 110 kg, otvor pro galuskový ventil a je samozřejmě vhodný i pro bezdušové použití.
Při zatáčení přes uměle vytvořené zábrany potřebujete široký ráfek, abyste získali lepší podporu pneumatiky, což vede k vyšší rychlost v zatáčkách. Zároveň musí být ráfek opravdu lehký pro dobrou akceleraci. A proto jsme v DT Swiss vyvinuli ráfek X 432.
Ráfek DT Swiss je vložkovaný, vyrobený z alu slitiny a je vhodný pro XC a maraton.
Nabízen je ve dvou průměrech 29" a 27,5", vždy s výškou 19,5 mm a vnitřní šířkou 25 mm. Ráfek má nosnost 110 kg, otvor pro galuskový ventil a je samozřejmě vhodný i pro bezdušové použití.
Parametry
Výrobce | DT Swiss |
Materiál | Alu slitina |
Průměrná hmotnost | 490 g |