Kompletní řetězová sada (včetně velmi kvalitního ložiska NTN a pojistných kroužků), kterou máme v různých variantách otestovanou na našich strojích. Pro motocykly bez krytu řetězu volte spíše o-kroužkový* řetěz (vysvětlení níže), na motocyklech s krytem řetězu vydrží desetitisíce kilometrů standardní provedení řetězu. Proč používat o-kroužkový řetěz na motocyklu bez krytu řetězu Obyčejný řetěz nemá nijak zamezeno vnikání prachu do prostor mezi čepy a krycí válečky. Prach a další nečistoty tak... Celý popis
Koupit za 4 399 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kompletní řetězová sada (včetně velmi kvalitního ložiska NTN a pojistných kroužků), kterou máme v různých variantách otestovanou na našich strojích. Pro motocykly bez krytu řetězu volte spíše o-kroužkový* řetěz (vysvětlení níže), na motocyklech s krytem řetězu vydrží desetitisíce kilometrů standardní provedení řetězu.
Proč používat o-kroužkový řetěz na motocyklu bez krytu řetězu
Obyčejný řetěz nemá nijak zamezeno vnikání prachu do prostor mezi čepy a krycí válečky. Prach a další nečistoty tak i při pravidelné údržbě postupně vydírají vnitřek netěsněného řetězu a zvyšují jeho odpor. Netěsněný řetěz na moto bez krytu má tak menší životnost než těsněný. Netěsněný řetěz také po většinu své životnosti přenáší na zadní kolo výkon s vyššími ztrátami než těsněný. Nevýhodou těsněného je vyšší cena, výhodou vyšší životnost.
Zesílený řetěz
Hodí se pro motocykly s výrazně zvýšeným výkonem, u kterých ale z důvodu zachování ostatních standardních dílů nedošlo k výměně řetězové sady za únosnější typ (např. 520).
Proč používat o-kroužkový řetěz na motocyklu bez krytu řetězu
Obyčejný řetěz nemá nijak zamezeno vnikání prachu do prostor mezi čepy a krycí válečky. Prach a další nečistoty tak i při pravidelné údržbě postupně vydírají vnitřek netěsněného řetězu a zvyšují jeho odpor. Netěsněný řetěz na moto bez krytu má tak menší životnost než těsněný. Netěsněný řetěz také po většinu své životnosti přenáší na zadní kolo výkon s vyššími ztrátami než těsněný. Nevýhodou těsněného je vyšší cena, výhodou vyšší životnost.
Zesílený řetěz
Hodí se pro motocykly s výrazně zvýšeným výkonem, u kterých ale z důvodu zachování ostatních standardních dílů nedošlo k výměně řetězové sady za únosnější typ (např. 520).
Parametry
Výrobce | JAWATECH |