Charakteristika Plastikový model Italeri 1292 - letadlo Junkers JU-87 B-2/R-2 Stuka v měřítku 1:72 ke slepení. Délka modelu je 154 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 4 VERZE. Informace o předloze: Junkers Ju 87 Stuka (štuka, z německého das Sturzkampfflugzeug) byl střemhlavý bombardér a bitevní letoun. Navržený byl Hermannem Pohlmannem a poprvé vzlétl v roce 1935. Ju 87 prodělal bojový debut v roce 1937 u Luftwaffe v rámci legie Condor během španělské občanské války a za druhé... Celý popis
Koupit za 302 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Italeri JU 87 B 2 R 2 PICCHIATELLO 1:48
Doprava:
69 Kč
302 Kč
Koupit za 302 Kč
Italeri Model Kit letadlo 2769 - JU 87 B-2/R-2 "PICCHIATELLO" (1:48)
Doprava:
79 Kč
Skladem
1 103 Kč
Koupit za 1 103 Kč
Italeri Junkers JU 87 B-2/R-2 Picchiatello (1:48)
Doprava:
59 Kč
998 Kč
Koupit za 998 Kč
Italeri - JU 87 B-2/R-2 "PICCHIATELLO" (1:48) - 2769
Doprava:
108 Kč
Skladem
917 Kč
Koupit za 917 Kč
ITALERI Model Kit letadlo 2769 - JU 87 B-2/R-2 "PICCHIATELLO" (1:48) 33-2769
Doprava:
65 Kč
Skladem
863 Kč
Koupit za 863 Kč
Popis
Charakteristika
Plastikový model Italeri 1292 - letadlo Junkers JU-87 B-2/R-2 Stuka v měřítku 1:72 ke slepení. Délka modelu je 154 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 4 VERZE.
Informace o předloze:
Junkers Ju 87 Stuka (štuka, z německého das Sturzkampfflugzeug) byl střemhlavý bombardér a bitevní letoun. Navržený byl Hermannem Pohlmannem a poprvé vzlétl v roce 1935. Ju 87 prodělal bojový debut v roce 1937 u Luftwaffe v rámci legie Condor během španělské občanské války a za druhé světové války sloužil v řadách Osy.
Letoun byl snadno rozeznatelný díky prolomeným křídlům a pevnému nezatahovacímu podvozku, na jehož kapotáž na náběžných hranách byly namontovány sirény Jericho-Trompete, které se staly propagandistickým symbolem německých vzdušných sil a vítězství během blitzkriegu v letech 1939–1942. Jeho konstrukce představila několik inovací, včetně automatických aerodynamických brzd pod oběma křídly, které zajistily, že se letoun dostane ze střemhlavého útoku, i když pilot bude mít v důsledku přetížení "zatemněno".
V době vypuknutí války Ju 87 zaznamenal v přímé letecké podpoře a protilodním útokům značný úspěch, např. při leteckých útocích během invazi do Polska v září 1939. Štuka také hrály rozhodující roli v rychlém dobytí Norska, Nizozemska, Belgie a Francie v roce 1940. Štuky byly přesné a velmi účinné proti pozemním cílům, ale zranitelné vůči stíhacím letounům jako mnoho jiných střemhlavých bombardérů té doby. Během bitvy o Británii se na plno projevila nedostatečná manévrovatelnost, rychlost a obranná výzbroj, takže vyžadovaly silný stíhací doprovod.
Po bitvě o Británii byly Štuky nasazeny v balkánském tažení, v severní Africe, středomoří a v rané fázi východní fronty, kde byly používány k celkové podpoře pozemních vojsk, jako účinné specializované protitankové a protilodní letouny. Jakmile Luftwaffe ztratila vzdušnou převahu, stala se Štuka snadným cílem nepřátelských stíhacích letadel. Vyráběna byla až do roku 1944, dokud se neobjevila lepší náhrada. V roce 1945 ji z velké části nahradily bitevní verze letounu Focke-Wulf Fw 190, ale Štuky zůstaly ve službě až do konce války.
Odhaduje se, že mezi rokem 1936 a srpnem 1944 bylo postaveno 6 500 ks Ju 87 všech verzí.
Plastikový model Italeri 1292 - letadlo Junkers JU-87 B-2/R-2 Stuka v měřítku 1:72 ke slepení. Délka modelu je 154 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 4 VERZE.
Informace o předloze:
Junkers Ju 87 Stuka (štuka, z německého das Sturzkampfflugzeug) byl střemhlavý bombardér a bitevní letoun. Navržený byl Hermannem Pohlmannem a poprvé vzlétl v roce 1935. Ju 87 prodělal bojový debut v roce 1937 u Luftwaffe v rámci legie Condor během španělské občanské války a za druhé světové války sloužil v řadách Osy.
Letoun byl snadno rozeznatelný díky prolomeným křídlům a pevnému nezatahovacímu podvozku, na jehož kapotáž na náběžných hranách byly namontovány sirény Jericho-Trompete, které se staly propagandistickým symbolem německých vzdušných sil a vítězství během blitzkriegu v letech 1939–1942. Jeho konstrukce představila několik inovací, včetně automatických aerodynamických brzd pod oběma křídly, které zajistily, že se letoun dostane ze střemhlavého útoku, i když pilot bude mít v důsledku přetížení "zatemněno".
V době vypuknutí války Ju 87 zaznamenal v přímé letecké podpoře a protilodním útokům značný úspěch, např. při leteckých útocích během invazi do Polska v září 1939. Štuka také hrály rozhodující roli v rychlém dobytí Norska, Nizozemska, Belgie a Francie v roce 1940. Štuky byly přesné a velmi účinné proti pozemním cílům, ale zranitelné vůči stíhacím letounům jako mnoho jiných střemhlavých bombardérů té doby. Během bitvy o Británii se na plno projevila nedostatečná manévrovatelnost, rychlost a obranná výzbroj, takže vyžadovaly silný stíhací doprovod.
Po bitvě o Británii byly Štuky nasazeny v balkánském tažení, v severní Africe, středomoří a v rané fázi východní fronty, kde byly používány k celkové podpoře pozemních vojsk, jako účinné specializované protitankové a protilodní letouny. Jakmile Luftwaffe ztratila vzdušnou převahu, stala se Štuka snadným cílem nepřátelských stíhacích letadel. Vyráběna byla až do roku 1944, dokud se neobjevila lepší náhrada. V roce 1945 ji z velké části nahradily bitevní verze letounu Focke-Wulf Fw 190, ale Štuky zůstaly ve službě až do konce války.
Odhaduje se, že mezi rokem 1936 a srpnem 1944 bylo postaveno 6 500 ks Ju 87 všech verzí.
Parametry
Výrobce | Italeri |
Druh | letadla |
Věk od | 3 let |
Měřítko | 1 : 48 |
Plastikové | ano |
Materiál | plastové |