- Dokonalá čistota a lesk pro všechno nádobí. - Rovněž chrání pokožku a zanechává na rukou pocit hebkosti. - Citrónový balzám účinně odstraňuje všechnu mastnotu a nečistoty díky výtažkům z citrónové kůry. - Receptura s neutrálním pH chrání pokožku před vysušením a dodává ji hebkost. - Výtažky z citrónu zanechávají svěží citrónovou vůni.Ideální kombinace důkladného mycího účinku a současně šetrnosti k lidem a životnímu prostředí díky obsahu přírodních látek. - Značka Frosch získala v roce 2009... Celý popis
Koupit za 75 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Frosch Balzám na mytí nádobí Citron EKO 750ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
59 Kč
Koupit za 59 Kč
Frosch Eko Citron balsam na ruční mytí nádobí 750 ml
Doprava:
84 Kč
Skladem
75 Kč
Koupit za 75 Kč
Frosch EKO Balzám na mytí nádobí - citron 750 ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
74 Kč
Koupit za 74 Kč
Frosch Přípravek na nádobí citrón 750ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
75 Kč
Koupit za 75 Kč
Balzám na nádobí Frosch Eko 750ml Citrus
Doprava:
49 Kč
119 Kč
Koupit za 119 Kč
Popis
- Dokonalá čistota a lesk pro všechno nádobí.
- Rovněž chrání pokožku a zanechává na rukou pocit hebkosti.
- Citrónový balzám účinně odstraňuje všechnu mastnotu a nečistoty díky výtažkům z citrónové kůry.
- Receptura s neutrálním pH chrání pokožku před vysušením a dodává ji hebkost.
- Výtažky z citrónu zanechávají svěží citrónovou vůni.Ideální kombinace důkladného mycího účinku a současně šetrnosti k lidem a životnímu prostředí díky obsahu přírodních látek.
- Značka Frosch získala v roce 2009 prestižní německou cenu za udržitelný rozvoj v hlavní kategorii „Značka, která nejvíce přispívá k udržitelnému rozvoji“. Od svého uvedení na trh v roce 1986 se stala „ekoprůkopníkem“ v odvětví mycích a čistících prostředků.
- Žádný výrobek Frosch neobsahuje žádné živočišné komponenty. Proto mohou být výrobky označeny jako “vhodné pro vegany”, přestože se toto tvrzení používá spíše v potravinářském průmyslu.
- Společnost Werner & Mertz, výrobce produktů Frosch, neprovádí žádná testování na zvířatech. V Německu je toto testování na zvířatech pro detergenty a kosmetiku dokonce úplně zakázáno.
- Na druhé straně, normy EU vyžadují, aby všechny použité složky ve výrobcích byly bezpečné pro lidské zdraví a pro životní prostředí. Společnost Werner & Mertz proto nemůže 100% vyloučit, že některé složky jejich výrobků nebyly v minulosti někde ve světě testovány. Ale může zaručit, že se ze všech sil snaží používat jen známé a tradiční složky, aby se takovým novým testům vyhnula. Jedním z Eko bodů kvality značky Frosch je i Iniciativa “Frosch schűtzt Frösche” / “Žába chrání žáby”, jejímž principem je respektování života zvířat zodpovědným zacházením. Více na www.frosch-schuetzt-froesche.de
- Obsah: 750 ml
- Složení:
- 5-15% aniontové povrchově aktivní látky, více než 5% neiontové povrchově aktivní látky, amfoterní povrchově aktivní látky, konzervační prostředky (lactid acid), parfémy. Další složení: citrónový olej, kosmetické barvivo.
Rakouská značka Frosch klade ve svých produktech důraz na přírodní látky a domácí prostředky jako jsou ocet, citron nebo soda. Spojení vysoce účinných přírodních čistících látek, ohleduplnosti k životnímu prostředí a šetrnosti k lidské pokožce je vyjádřeno ve sloganu značky Frosch: Organická kvalita pro dobrý pocit. Od jeho vzniku v roce 1986 značka Frosch používá pouze ty ingredience, které umožňují nadprůměrnou odbouratelnost v přírodě. Žádný výrobek Frosch neobsahuje žádné živočišné komponenty. Proto mohou být výrobky označeny jako “vhodné pro vegany”, přestože se toto tvrzení používá spíše v potravinářském průmyslu. Společnost Werner & Mertz, výrobce produktů Frosch, neprovádí žádná testování na zvířatech. V Německu je toto testování na zvířatech pro detergenty a kosmetiku dokonce úplně zakázáno. Na druhé straně, normy EU vyžadují, aby všechny použité složky ve výrobcích byly bezpečné pro lidské zdraví a pro životní prostředí. Společnost Werner & Mertz proto nemůže 100% vyloučit, že některé složky jejich výrobků nebyly v minulosti někde ve světě testovány. Ale může zaručit, že se ze všech sil snaží používat jen známé a tradiční složky, aby se takovým novým testům vyhnula. Jedním z Eko bodů kvality značky Frosch je i Iniciativa “Frosch schűtzt Frösche” / “Žába chrání žáby”, jejímž principem je respektování života zvířat zodpovědným zacházením. Více na www.frosch-schuetzt-froesche.de
- Rovněž chrání pokožku a zanechává na rukou pocit hebkosti.
- Citrónový balzám účinně odstraňuje všechnu mastnotu a nečistoty díky výtažkům z citrónové kůry.
- Receptura s neutrálním pH chrání pokožku před vysušením a dodává ji hebkost.
- Výtažky z citrónu zanechávají svěží citrónovou vůni.Ideální kombinace důkladného mycího účinku a současně šetrnosti k lidem a životnímu prostředí díky obsahu přírodních látek.
- Značka Frosch získala v roce 2009 prestižní německou cenu za udržitelný rozvoj v hlavní kategorii „Značka, která nejvíce přispívá k udržitelnému rozvoji“. Od svého uvedení na trh v roce 1986 se stala „ekoprůkopníkem“ v odvětví mycích a čistících prostředků.
- Žádný výrobek Frosch neobsahuje žádné živočišné komponenty. Proto mohou být výrobky označeny jako “vhodné pro vegany”, přestože se toto tvrzení používá spíše v potravinářském průmyslu.
- Společnost Werner & Mertz, výrobce produktů Frosch, neprovádí žádná testování na zvířatech. V Německu je toto testování na zvířatech pro detergenty a kosmetiku dokonce úplně zakázáno.
- Na druhé straně, normy EU vyžadují, aby všechny použité složky ve výrobcích byly bezpečné pro lidské zdraví a pro životní prostředí. Společnost Werner & Mertz proto nemůže 100% vyloučit, že některé složky jejich výrobků nebyly v minulosti někde ve světě testovány. Ale může zaručit, že se ze všech sil snaží používat jen známé a tradiční složky, aby se takovým novým testům vyhnula. Jedním z Eko bodů kvality značky Frosch je i Iniciativa “Frosch schűtzt Frösche” / “Žába chrání žáby”, jejímž principem je respektování života zvířat zodpovědným zacházením. Více na www.frosch-schuetzt-froesche.de
- Obsah: 750 ml
- Složení:
- 5-15% aniontové povrchově aktivní látky, více než 5% neiontové povrchově aktivní látky, amfoterní povrchově aktivní látky, konzervační prostředky (lactid acid), parfémy. Další složení: citrónový olej, kosmetické barvivo.
Rakouská značka Frosch klade ve svých produktech důraz na přírodní látky a domácí prostředky jako jsou ocet, citron nebo soda. Spojení vysoce účinných přírodních čistících látek, ohleduplnosti k životnímu prostředí a šetrnosti k lidské pokožce je vyjádřeno ve sloganu značky Frosch: Organická kvalita pro dobrý pocit. Od jeho vzniku v roce 1986 značka Frosch používá pouze ty ingredience, které umožňují nadprůměrnou odbouratelnost v přírodě. Žádný výrobek Frosch neobsahuje žádné živočišné komponenty. Proto mohou být výrobky označeny jako “vhodné pro vegany”, přestože se toto tvrzení používá spíše v potravinářském průmyslu. Společnost Werner & Mertz, výrobce produktů Frosch, neprovádí žádná testování na zvířatech. V Německu je toto testování na zvířatech pro detergenty a kosmetiku dokonce úplně zakázáno. Na druhé straně, normy EU vyžadují, aby všechny použité složky ve výrobcích byly bezpečné pro lidské zdraví a pro životní prostředí. Společnost Werner & Mertz proto nemůže 100% vyloučit, že některé složky jejich výrobků nebyly v minulosti někde ve světě testovány. Ale může zaručit, že se ze všech sil snaží používat jen známé a tradiční složky, aby se takovým novým testům vyhnula. Jedním z Eko bodů kvality značky Frosch je i Iniciativa “Frosch schűtzt Frösche” / “Žába chrání žáby”, jejímž principem je respektování života zvířat zodpovědným zacházením. Více na www.frosch-schuetzt-froesche.de
Parametry
Značka | Frosch |
Objem | 0.75 l |
Použití | ruční mytí |
Výrobce | Frosch |