MANNOL SHPD TS-4 EXTRA 15W-40 je vysoce kvalitní (SHPD) motorový olej na minerální bázi pro použití v dieselových motorech nákladních aut a linkových autobusů používaných při extrémním zatížení a v širokém rozmezí teplot. Produkt odpovídá globální specifikaci GLOBAL-DHD-1, která zohledňuje všechny požadavky evropských, amerických a japonských výrobců na těžké vznětové motory vyráběné od roku 1998, pracující v nejtěžších podmínkách se zvýšeným kilometrovým nájezdem mezi výměnami oleje, které splňují... Celý popis
Koupit za 1 070 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Mannol SHPD TS-4 EXTRA 15W-40 10L
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 070 Kč
Koupit za 1 070 Kč
MANNOL SHPD TS-4 EXTRA 15W-40: 10L
Doprava:
59 Kč
994 Kč
Koupit za 994 Kč
Mannol SHPD TS-4 Extra 15W40 10 l
Doprava:
87 Kč
Skladem
993 Kč
Koupit za 993 Kč
MANNOL SHPD TS-4 EXTRA 15W-40 10 Liter
Doprava:
163 Kč
Skladem
842 Kč
Koupit za 842 Kč
Popis
MANNOL SHPD TS-4 EXTRA 15W-40 je vysoce kvalitní (SHPD) motorový olej na minerální bázi pro použití v dieselových motorech nákladních aut a linkových autobusů používaných při extrémním zatížení a v širokém rozmezí teplot.
Produkt odpovídá globální specifikaci GLOBAL-DHD-1, která zohledňuje všechny požadavky evropských, amerických a japonských výrobců na těžké vznětové motory vyráběné od roku 1998, pracující v nejtěžších podmínkách se zvýšeným kilometrovým nájezdem mezi výměnami oleje, které splňují současné normy pro obsah toxických látek ve výfukových plynech a instalované na těžkých vozidlech (více než 3,9 tuny).
Inovativní minerální-syntetický (estery + HC-syntetické) motorový olej do každého počasí pro moderní těžké a vysokootáčkové dieselové motory s přeplňováním i bez přeplňování, provozované v obtížných podmínkách.
Určeno pro všechny typy těžkých dieselových motorů (nákladní automobily, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální techniku evropských, amerických a asijských výrobců splňující požadavky Euro I, II , III, IV, kde je vyžadována výkonnostní úroveň CI-4 Plus nebo nižší.
Může být použit v benzínových motorech, kde je vyžadován API SL nebo nižší výkon.
Specifické vlastnosti:
Vynikající vlastnosti proti tření, tření a opotřebení, což výrazně prodlužuje životnost zařízení ve všech, i těch nejextrémnějších, provozních režimech v širokém rozsahu okolních teplot a poskytuje významnou úsporu paliva.
Zvýšená tepelná oxidační stabilita, která v kombinaci s vynikajícími detergentně-dispergačními vlastnostmi (TBN> 10) a nízkým obsahem popela účinně omezuje tvorbu okují a laku, zabraňuje usazování všechny druhy a udržuje díly motoru čisté po celou dobu servisu mezi výměnami.
Jedinečné složení obsahující ester poskytuje oleji odolnost proti stárnutí a zároveň snížením odpařování snižuje „odpad z usazování oleje“, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhou životností až do 45 000 km a konvenčních motorech.
Nízký bod tuhnutí spolu s dobrou čerpatelností oleje a natáčecí schopností součástí motoru při nízkých teplotách, snadným „studeným startem“ (do -30 ºC).
Účinně chrání díly motoru před všemi druhy koroze.
Lze použít v kombinaci s několika málo všemi s vyšším obsahem síry.
Výkonové třídy, specifikace:
API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4
API SL
ACEA E7 / A3 / B4
MB 228.3/MB 229.1
MAN 3275
Volvo VDS-3
Cummins CES 20078
Detroit Diesel 93K215
Deutz DQC-III-05
MACK EO-N
RENAULT VI RLD-2
Balení:
5L
10L
20L
60L
208L
Bezpečnostní list
Produkt odpovídá globální specifikaci GLOBAL-DHD-1, která zohledňuje všechny požadavky evropských, amerických a japonských výrobců na těžké vznětové motory vyráběné od roku 1998, pracující v nejtěžších podmínkách se zvýšeným kilometrovým nájezdem mezi výměnami oleje, které splňují současné normy pro obsah toxických látek ve výfukových plynech a instalované na těžkých vozidlech (více než 3,9 tuny).
Inovativní minerální-syntetický (estery + HC-syntetické) motorový olej do každého počasí pro moderní těžké a vysokootáčkové dieselové motory s přeplňováním i bez přeplňování, provozované v obtížných podmínkách.
Určeno pro všechny typy těžkých dieselových motorů (nákladní automobily, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální techniku evropských, amerických a asijských výrobců splňující požadavky Euro I, II , III, IV, kde je vyžadována výkonnostní úroveň CI-4 Plus nebo nižší.
Může být použit v benzínových motorech, kde je vyžadován API SL nebo nižší výkon.
Specifické vlastnosti:
Vynikající vlastnosti proti tření, tření a opotřebení, což výrazně prodlužuje životnost zařízení ve všech, i těch nejextrémnějších, provozních režimech v širokém rozsahu okolních teplot a poskytuje významnou úsporu paliva.
Zvýšená tepelná oxidační stabilita, která v kombinaci s vynikajícími detergentně-dispergačními vlastnostmi (TBN> 10) a nízkým obsahem popela účinně omezuje tvorbu okují a laku, zabraňuje usazování všechny druhy a udržuje díly motoru čisté po celou dobu servisu mezi výměnami.
Jedinečné složení obsahující ester poskytuje oleji odolnost proti stárnutí a zároveň snížením odpařování snižuje „odpad z usazování oleje“, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhou životností až do 45 000 km a konvenčních motorech.
Nízký bod tuhnutí spolu s dobrou čerpatelností oleje a natáčecí schopností součástí motoru při nízkých teplotách, snadným „studeným startem“ (do -30 ºC).
Účinně chrání díly motoru před všemi druhy koroze.
Lze použít v kombinaci s několika málo všemi s vyšším obsahem síry.
Výkonové třídy, specifikace:
API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4
API SL
ACEA E7 / A3 / B4
MB 228.3/MB 229.1
MAN 3275
Volvo VDS-3
Cummins CES 20078
Detroit Diesel 93K215
Deutz DQC-III-05
MACK EO-N
RENAULT VI RLD-2
Balení:
5L
10L
20L
60L
208L
Bezpečnostní list
Parametry
Výrobce | Mannol |
Objem | 10 l |
Viskozita | 15W-40 |
Složení | minerální |
Použití | automobilové |