- Zcela nové šasi a systém tlumení - Nový hlavní vysokoprůtokový pístek - Nový MCU elastomerový doraz zvyšující progresivitu konce zdvihu - Ultra nízké tření, pístnice s tvrdou chromovanou úpravou - Vylepšený systém nastavení vysokorychlostního odskoku pomocí přidání variabilního ventilu VVC - U metrických délek zvětšení poměru kluzného pouzdra vůči délce tlumiče - celkové zvýšení pevnosti - Systém uchycení pružiny zabraňující povolování i při mírném dotažení - Nastavení vysokorychlostní... Celý popis
Koupit za 20 061 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
-
Zcela nové šasi a systém tlumení
-
Nový hlavní vysokoprůtokový pístek
-
Nový MCU elastomerový doraz zvyšující progresivitu konce zdvihu
-
Ultra nízké tření, pístnice s tvrdou chromovanou úpravou
-
Vylepšený systém nastavení vysokorychlostního odskoku pomocí přidání variabilního ventilu VVC
-
U metrických délek zvětšení poměru kluzného pouzdra vůči délce tlumiče - celkové zvýšení pevnosti
-
Systém uchycení pružiny zabraňující povolování i při mírném dotažení
-
Nastavení vysokorychlostní komprese i odskoku v 8 krocích korespondující s 8 kroky na GRIP2 patronách předních vidlic
-
Lineární chod tlumiče se zvýšenou kontrolou tlumení a zjemněním chodu
-
Ocelové vnější tělo a žebrované vnitřní tělo pro zvýšení strukturální tuhosti a snížení hystereze
-
Nezávislý okruh pro uzavření chodu - tvrdší lockout než u předchozích modelů DHX2
-
Snížené tření
-
Zkrácená expanzní nádobka pro lepší kompatibilitu s moderními rámy
-
Dodáván bez pružiny a vymezovacích vložek
Zcela nové šasi a systém tlumení
-
Nový hlavní vysokoprůtokový pístek
-
Nový MCU elastomerový doraz zvyšující progresivitu konce zdvihu
-
Ultra nízké tření, pístnice s tvrdou chromovanou úpravou
-
Vylepšený systém nastavení vysokorychlostního odskoku pomocí přidání variabilního ventilu VVC
-
U metrických délek zvětšení poměru kluzného pouzdra vůči délce tlumiče - celkové zvýšení pevnosti
-
Systém uchycení pružiny zabraňující povolování i při mírném dotažení
-
Nastavení vysokorychlostní komprese i odskoku v 8 krocích korespondující s 8 kroky na GRIP2 patronách předních vidlic
-
Lineární chod tlumiče se zvýšenou kontrolou tlumení a zjemněním chodu
-
Ocelové vnější tělo a žebrované vnitřní tělo pro zvýšení strukturální tuhosti a snížení hystereze
-
Nezávislý okruh pro uzavření chodu - tvrdší lockout než u předchozích modelů DHX2
-
Snížené tření
-
Zkrácená expanzní nádobka pro lepší kompatibilitu s moderními rámy
-
Dodáván bez pružiny a vymezovacích vložek
Parametry
Výrobce | Fox Racing |