SP Sport Maxx TT Přesné ovládání přináší DuPont™ Kevlar® Pro silné sportovní vozy. Přesné řízení díky technologii DuPont™ Kevlar® Skvělá ovladatelnost a zatáčení Vynikající přilnavost a brzdění Přesné řízení díky kevlarové technologii Model SP Sport Maxx TT využívá technologii Kevlar® společnosti DuPont™ a posouvá tak výkon na vyšší úroveň. Bočnice jsou díky této směsi tužší, což vede k větší přesnosti řízení.  Technologie Dunlop Touch zajišťuje vysokou citlivost a odezvu vozovky. Skvělá ovladatelnost... Celý popis

Koupit za 9 100 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

SP Sport Maxx TT
Přesné ovládání přináší DuPont™ Kevlar® Pro silné sportovní vozy.

Přesné řízení díky technologii DuPont™ Kevlar®
Skvělá ovladatelnost a zatáčení
Vynikající přilnavost a brzdění

Přesné řízení díky kevlarové technologii
Model SP Sport Maxx TT využívá technologii Kevlar® společnosti DuPont™ a posouvá tak výkon na vyšší úroveň. Bočnice jsou díky této směsi tužší, což vede k větší přesnosti řízení.  Technologie Dunlop Touch zajišťuje vysokou citlivost a odezvu vozovky.
Skvělá ovladatelnost a zatáčení
Dezén běhounu pneumatiky Sport Maxx TT efektivněji roznáší tlak po celé pneumatice a zlepšuje tak ovládání za mokra a za sucha. Hladké přechody z přímé jízdy do zatáček poskytují více času na vnímání podnětů z vozovky a případnou reakci, a to i ve vysokých rychlostech. Tuhé ramenní bloky dodávají vyšší stabilitu v zatáčkách.
Vynikající přilnavost a brzdění
Skvělá přilnavost a intenzivnější brzdění za mokra i za sucha díky jedinečné směsi běhounu s obsahem nanočástic používaných pro závodní automobily. Přilnavost dále zlepšuje asymetrické uspořádání běhounu. V dálniční rychlosti tak budete mít lepší kontrolu.

Specifická patní oblast
Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky..Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost
Bezešvý pás (JLB)
Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení
Technologie Maximum Flange Shield (MFS)
Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech
Asymetrický dezén běhounu
Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu
Rovnější profil běhounu
Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha
Proměnný objem hmoty dezénu
Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách.Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení
Multilamelový systém
Jízdní podmínky v zimě se mohou značně lišit. Měnící se podmínky, od chladného suchého počasí po sněžení či přeháňky, kladou na pneumatiky velmi vysoké nároky. Multilamelový systém společnosti Dunlop tento úkol splňuje s různými typy lamel pro odlišné jízdní podmínky v zimě.Výhody Stabilní výkon v různých zimních podmínkách
Směs s obsahem Silica-Plus
Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení.
Směs se složkou Dual Silica
Tato směs zlepšuje výkon při akceleraci a snižuje opotřebení.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vynikající ovladatelnost na silnicích v létě a na podzim; vysoká přilnavost, odolnost proti opotřebení.
Drť Kevlar®
Bočnice vyztužené drtí z vláken Kevlar® udržují optimální tuhost za vysokých provozních teplot.Výhody Lepší odezva vozovky a přesnost řízení
Nanočástice
Složení běhounu obsahuje závodní uhlíkové nanočástice. Tyto nanočástice jsou smíchané s pryskyřicí a polymery. Poskytují tak vynikající adhezi na suché i mokré vozovce.Výhody Vynikající přilnavost za sucha i za mokra, přesné brzdění, snížené opotřebení

EU značení
Spotřeba paliva
C

Přilnavost na mokrém povrchu
C

Hluk
67

Třída hluku
1

Třída automobilu
C1

Číslo EU směrnice
1222/2009
Zobrazit více

Parametry

Index rychlosti W (=270 km/h)
Období letní
Šířka 255
Vnitřní průměr R17
Výrobce Dunlop
Profil 45
Index nosnosti 98
Hlučnost 69 dB
Dojezdové pneumatiky ano
Třída hlučnosti A
Spotřeba paliva C
Přilnavost za mokra C
Zobrazit více parametrů