Učebnice určená pro studijní a nástavbové obory Podnikání v oboru je koncipována pro výuku dvou předmětů: Ekonomika podniku a Marketing a management, protože v těchto dvou předmětech se částečně učivo prolíná a částečně na sebe navazuje. Mohou ji ale používat i další nástavbové a studijní obory pro výuku ekonomických předmětů: Ekonomika, Marketing, Management, Podnikání apod. (není vhodná pro učební obory učilišť). Jednotlivé kapitoly jsou relativně samostatnými celky, proto je možné je studovat... Celý popis
Koupit za 162 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Ekonomika a podnikání - Jana Porvichová
Doprava:
79 Kč
162 Kč
Koupit za 162 Kč
Ekonomika a podnikání - Jana Porvichová
Doprava:
88 Kč
113 Kč
Koupit za 113 Kč
Popis
Učebnice určená pro studijní a nástavbové obory Podnikání v oboru je koncipována pro výuku dvou předmětů: Ekonomika podniku a Marketing a management, protože v těchto dvou předmětech se částečně učivo prolíná a částečně na sebe navazuje. Mohou ji ale používat i další nástavbové a studijní obory pro výuku ekonomických předmětů: Ekonomika, Marketing, Management, Podnikání apod. (není vhodná pro učební obory učilišť). Jednotlivé kapitoly jsou relativně samostatnými celky, proto je možné je studovat samostatně, bez ohledu na to, zda předchozí kapitoly byly již prostudovány. Z tohoto důvodu také řazení kapitol za sebou není provedeno přesně podle osnov nějakého ekonomického předmětu, protože každý učitel si může obsah předmětu přizpůsobit svým potřebám a potřebám mezipředmětové koordinace. Kapitoly jsou řazeny významově do tří částí (Ekonomická teorie, Ekonomická praxe, Podnikání, marketing a management). Proto je také možné začít studovat např.od poslední části.
Parametry
Autor | Porvichová Jana |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Ing. Antonín Franek |
Rok vydání | 2002 |
Vydavatel | RUBICO |
Výrobce | Rubico |
Počet stran | 112 |