Učebnice určená pro studijní a nástavbové obory Podnikání v oboru je koncipována pro výuku dvou předmětů: Ekonomika podniku a Marketing a management, protože v těchto dvou předmětech se částečně učivo prolíná a částečně na sebe navazuje. Mohou ji ale používat i další nástavbové a studijní obory pro výuku ekonomických předmětů: Ekonomika, Marketing, Management, Podnikání apod. (není vhodná pro učební obory učilišť). Jednotlivé kapitoly jsou relativně samostatnými celky, proto je možné je studovat... Celý popis

Koupit za 162 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Učebnice určená pro studijní a nástavbové obory Podnikání v oboru je koncipována pro výuku dvou předmětů: Ekonomika podniku a Marketing a management, protože v těchto dvou předmětech se částečně učivo prolíná a částečně na sebe navazuje. Mohou ji ale používat i další nástavbové a studijní obory pro výuku ekonomických předmětů: Ekonomika, Marketing, Management, Podnikání apod. (není vhodná pro učební obory učilišť). Jednotlivé kapitoly jsou relativně samostatnými celky, proto je možné je studovat samostatně, bez ohledu na to, zda předchozí kapitoly byly již prostudovány. Z tohoto důvodu také řazení kapitol za sebou není provedeno přesně podle osnov nějakého ekonomického předmětu, protože každý učitel si může obsah předmětu přizpůsobit svým potřebám a potřebám mezipředmětové koordinace. Kapitoly jsou řazeny významově do tří částí (Ekonomická teorie, Ekonomická praxe, Podnikání, marketing a management). Proto je také možné začít studovat např.od poslední části.
Zobrazit více

Parametry

Autor Porvichová Jana
Jazyk české
Nakladatelství Ing. Antonín Franek
Rok vydání 2002
Vydavatel RUBICO
Výrobce Rubico
Počet stran 112