Hydratační krém SPF 15 Eight Hour Cream od značky Elizabeth Arden je určen pro všechny typy pleti. Krém chrání pleť před extrémními výkyvy počasí a změnami klimatu. Pečuje o pleť a zanechává ji vyživenou a vitální. Díky ochrannému faktoru 15 chrání pleť před nebezpečnými účinky slunečního záření.
Koupit za 864 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Elizabeth Arden Hydratační krém SPF 15 Eight Hour Cream (Intensive Daily Moisturizer for Face SPF 15 PA++) 50 ml
Doprava:
69 Kč
Skladem
864 Kč
Koupit za 864 Kč
Krém na obličej Elizabeth Arden Eight Hour SPF15 (50 ml)
Doprava:
79 Kč
820 Kč
Koupit za 820 Kč
Elizabeth Arden Hydratační krém SPF 15 Eight Hour Cream (Intensive Daily Moisturizer for Face SPF 15 PA++) 50 ml
Doprava:
70 Kč
Skladem
789 Kč
Koupit za 789 Kč
Elizabeth Arden Hydratační krém SPF 15 Eight Hour Cream (Intensive Daily Moisturizer for Face SPF 15 PA++) 50 ml
Doprava:
78 Kč
Skladem
695 Kč
Koupit za 695 Kč
Elizabeth Arden Hydratační krém SPF 15 Eight Hour Cream (Intensive Daily Moisturizer for Face SPF 15 PA++) 50 ml
Doprava:
39 Kč
Skladem
645 Kč
Koupit za 645 Kč
Popis
Hydratační krém SPF 15 Eight Hour Cream od značky Elizabeth Arden je určen pro všechny typy pleti. Krém chrání pleť před extrémními výkyvy počasí a změnami klimatu. Pečuje o pleť a zanechává ji vyživenou a vitální. Díky ochrannému faktoru 15 chrání pleť před nebezpečnými účinky slunečního záření.
Parametry
Účinek | hydratační |
Typ pleti | pro všechny typy pleti |
Značka | Elizabeth Arden |
Objem | 50 ml |
Určení | pro ženy |
Použití krému | denní |
Konzistence | fluidy |
Bio | ne |
UV faktor | 15 SPF |
Výrobce | Elizabeth Arden |
CBD | ne |
S přírodními složkami | ne |
S kyselinou hyaluronovou | ne |
Bez parabenů | ne |
S vitamíny | ano |
S přírodními oleji | ne |
Bez silikonů | ne |
Bez parfemace | ne |
Bez sulfátů | ano |
Bez alkoholu | ne |
Bez barviv | ano |
S kolagenem | ne |
S retinolem | ne |
S bioaktivními enzymy | ne |
S ceramidy | ne |
S kofeinem | ne |
S kyselinou salicylovou | ano |
S ureou | ano |
S SPF | ano |