So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations / Nejlevnější knihy
So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations

Kód: 17058655

So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations

Autor Alain Thys

Despite proclaiming the contrary, most businesses don't really care about their customers. Sure, they swear blind that the customer is at the heart of everything they do. But when push comes to shove, customer happiness comes seco ... celý popis

302


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize So You Want To Be Customer-Centric?: 8 Steps To Profitable Customer Relations

Nákupem získáte 30 bodů

Anotace knihy

Despite proclaiming the contrary, most businesses don't really care about their customers. Sure, they swear blind that the customer is at the heart of everything they do. But when push comes to shove, customer happiness comes second to quarterly profits an

Parametry knihy

302

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: