Canon PIXMA Tiskárna TS3450 black - barevná, MF (tisk, kopírka, sken, cloud), USB, Wi-Fi
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Canon PIXMA Tiskárna TS3450 black
Produktový kód: 4549292165678
Přehled
Jednoduchost a všestrannost v jednom balení - to je tiskárna Canon PIXMA TS3450. Kompaktní a cenově dostupná, nabízí čistý a ostrý tisk textu a fotografií. Je kompatibilní se smartphony a má jasný 1,5” černobílý displej LCD.
Funkce
- Tisk
- Kopírování
- Skenování
- Připojení ke cloudu
Specifikace tiskárny
Rozlišení tisku: Až 4 800 × 1 200 dpi
Technologie tisku: 2 kazety FINE (černá a barevná)
Rychlost černobílého tisku: Přibl. 7,7 obr./min
Rychlost barevného tisku: Přibl. 4,0 obr./min
Rychlost tisku fotografií: Bezokrajový tisk 10 × 15 cm: přibl. 65 sekund
Bezokrajový tisk: Ano, 13 × 18 cm (5" × 7"), 10 × 15 cm (4" × 6"), 13 × 13 cm (5" × 5")
Specifikace skeneru
Typ skeneru: Plochý skener fotografií a dokumentů se snímačem CIS
Rozlišení skeneru (optické): 600 × 1 200 dpi
Maximální velikost dokumentu: A4/LTR (216 × 297 mm)
Specifikace kopírky
Rychlost kopírování: sFCOT: přibl. 27 s, ESAT: přibl. 3,0 obr./min
Vícenásobné kopírování: 20 kopií (max.)
Funkce kopírování: Kopírování dokumentů, bezokrajové kopírování
Zvětšení při kopírování: Přizpůsobení velikosti stránky
Software
Podporované operační systémy: Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 SP1, macOS 10.12. 6 ~macOS 10.15, macOS 11*
Podporované mobilní OS: iOS, iPadOS, Android, ChromeOS
Fyzické údaje
Hmotnost: Přibližně 4 kg
Rozměry (Š × H × V): 435 × 327 × 145 mm
Napájení: 100 až 240 V AC, 50/60 Hz
Co je v krabici
- Multifunkční zařízení – PIXMA řady TS3450
- Kazety FINE
- Napájecí kabel
- Instalační disk CD-ROM (disk CD jen pro systém Windows)
- Příručky a další dokumenty
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.