Honda Lehká kufříková elektrocentrála EU 10i H715270

37 990 Kč
Skladem
Doručení: 24.05.2024
Prodejní kód HON-H715270
Výrobce Honda
Záruka 24 měsíců
Kategorie Lehké kufříkové elektrocentrály
Speciální výhody!
  • Nakupujete v autorizovaném e-shopu Honda

Popis produktu

Eco-Throttle™

Jedná se o systém, který automaticky upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení s cílem dosáhnout optimálního chodu vzhledem k zátěži, úspoře paliva, snížení hlučnosti, udržení max. výkonu a prodloužení životnosti motoru. Systém pracuje na principu okamžité rekce na odběr el. proudu. Tzn. např. řemeslník pracuje s vrtačkou tak, že střídavě vrtá a potom šroubuje a zase vrtá a potom šroubuje. Tak se opakuje. Namísto toho, aby elektrocentrála běžela nepřetržitě na plný výkon i v době šroubování, kdy není žádný odběr, tak si automaticky upraví otáčky motoru do volnoběhu a šetří se tím jak elektrocentrála, tak i palivo. Navíc elektrocentrála nepřetržitě monitiruje velikost odběru el. proudu a dle toho optimálně dávkuje otáčky motoru. Elektrocentrála tak pracuje vždy v optimálním režimu a nedochází k nadměrnému opotřebování, hlučnosti a spotřebě paliva.

Záruka 5 let

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let. Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

Snadné startování motoru

Motor je opatřen zařízením, které při startování lankem odstraňuje veškerý třecí odpor motoru při startu. Znamená to, že se obsluha při startování nemusí bát, jestli bude mít dostatek síly pro nastartování lankem. Start je natolik snadný, že jej zvládne i malé děvče.

Elektrická bezpečnost

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně.

Antivibrační systém

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

Odhlučnění

Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.

Prodloužení doby provozu

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.

Parametry

Třída krytí IP 23
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) 70
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 451 x 242 x 379
Startování Ruční
Elektrický výstup 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA) 1000
Technologie regulace el.výstupu Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Stejnosměrný výstup 12V / 8A
Objem palivové nádrže (litrů) 2,1
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 3,5
Model motoru GXH 50
Suchá hmotnost (kg) 13
Garantovaná hladina hluku - dB(A) 87
Systém zapalování Tranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih (mm) 41,8 x 36
Typ elektrocentrály Jednofázový
Chlazení Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A) 3,9
Jmenovitá frekvence (Hz) 50
Jmenovité napětí (V) 230
Jmenovitý výkon (VA) 900
Zdvihový objem (cm<sup>3</sup>) 49,4
Objem olejové náplně (litrů) 0,25
Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min<sup>-1</sup>) max. 4500

Související

Příslušenství