Podtlaková pumpa pro odvzdušnění brzd + výbava, kufr, GEKO Kovová pumpa s manometrem, kde je číselník s rozsahem mínus 1 až 3 bary (-20 až +40 PSI) pro odvzdušnění brzd. Spojovací hadičky, 3 krátké, 2 dlouhé - 600mm 2 nádobky o objemu 120ml 14 ks připojovacích svorek a konektorů Pumpa lze přepnout na sání nebo vytvoření tlaku. Přepínání probíhá pomocí posunutí černého kroužku vepředu na pumpě. Proč měnit brzdovou kapalinu Brzdová kapalina je hygroskopická, tedy má schopnost pohlcovat vzdušnou... Celý popis
Koupit za 1 160 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Geko G01155
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 160 Kč
Koupit za 1 160 Kč
GEKO G01155
Doprava:
67 Kč
Skladem
1 148 Kč
Koupit za 1 148 Kč
Geko G01155
Doprava:
48 Kč
Skladem
1 137 Kč
Koupit za 1 137 Kč
Geko G01155
Doprava:
58 Kč
Skladem
1 125 Kč
Koupit za 1 125 Kč
Geko G01155
Doprava:
59 Kč
895 Kč
Koupit za 895 Kč
Popis
Podtlaková pumpa pro odvzdušnění brzd + výbava, kufr, GEKO
Kovová pumpa s manometrem, kde je číselník s rozsahem mínus 1 až 3 bary (-20 až +40 PSI) pro odvzdušnění brzd.
Spojovací hadičky, 3 krátké, 2 dlouhé - 600mm
2 nádobky o objemu 120ml
14 ks připojovacích svorek a konektorů
Pumpa lze přepnout na sání nebo vytvoření tlaku. Přepínání probíhá pomocí posunutí černého kroužku vepředu na pumpě.
Proč měnit brzdovou kapalinu
Brzdová kapalina je hygroskopická, tedy má schopnost pohlcovat vzdušnou vlhkost. Tím klesá její bod varu a negativně se mění i její provozní vlastnosti. Tím, že klesá její bod varu (u nové kapaliny je větší než 230 °C) dochází k tomu, že při déletrvajícím brzdění vzniká vysoká teplota a u kapaliny, ve které je i sebemenší obsah vody se voda mění v páru. Vzniklá pára je stlačitelná, a tak snižuje účinky brzdové kapaliny.
Nestačí tedy pravidelně kontrolovat např. obložení, ale i množství a kvalitu brzdové kapaliny zejména s ohledem na bod varu.
Výměna brzdové kapaliny není složítá a je proveditelná i v domácích podmínkách.
Kdy měnit brzdovou kapalinu a jak často?
Výrobci automobilů zpravidla doporučují výměnu brzdové kapaliny ve lhůtě od 1 do 3 let. Záleží na kvalitě brzdové kapaliny a provozních podmínkách. Není-li takové doporučení k dispozici, pak se obecně výměna běžné kapaliny provádí ve lhůtě do 2 let.
Doporučujeme si nechat v autorizovaném servisu přeměřit bod varu a tím i prověřit kvalitu brzdové kapaliny.
Specifikace pro výměnu brzdové kapaliny
181°C a více - výměna není nutná
171°C - 180°C - výměna se doporučuje
170°C a méně - výměna je nutná!
Kovová pumpa s manometrem, kde je číselník s rozsahem mínus 1 až 3 bary (-20 až +40 PSI) pro odvzdušnění brzd.
Spojovací hadičky, 3 krátké, 2 dlouhé - 600mm
2 nádobky o objemu 120ml
14 ks připojovacích svorek a konektorů
Pumpa lze přepnout na sání nebo vytvoření tlaku. Přepínání probíhá pomocí posunutí černého kroužku vepředu na pumpě.
Proč měnit brzdovou kapalinu
Brzdová kapalina je hygroskopická, tedy má schopnost pohlcovat vzdušnou vlhkost. Tím klesá její bod varu a negativně se mění i její provozní vlastnosti. Tím, že klesá její bod varu (u nové kapaliny je větší než 230 °C) dochází k tomu, že při déletrvajícím brzdění vzniká vysoká teplota a u kapaliny, ve které je i sebemenší obsah vody se voda mění v páru. Vzniklá pára je stlačitelná, a tak snižuje účinky brzdové kapaliny.
Nestačí tedy pravidelně kontrolovat např. obložení, ale i množství a kvalitu brzdové kapaliny zejména s ohledem na bod varu.
Výměna brzdové kapaliny není složítá a je proveditelná i v domácích podmínkách.
Kdy měnit brzdovou kapalinu a jak často?
Výrobci automobilů zpravidla doporučují výměnu brzdové kapaliny ve lhůtě od 1 do 3 let. Záleží na kvalitě brzdové kapaliny a provozních podmínkách. Není-li takové doporučení k dispozici, pak se obecně výměna běžné kapaliny provádí ve lhůtě do 2 let.
Doporučujeme si nechat v autorizovaném servisu přeměřit bod varu a tím i prověřit kvalitu brzdové kapaliny.
Specifikace pro výměnu brzdové kapaliny
181°C a více - výměna není nutná
171°C - 180°C - výměna se doporučuje
170°C a méně - výměna je nutná!
Parametry
Výrobce | Geko |