Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV 305/40R20 112Y , Hankook Ventus S1 evo3 K127A SUV letní prémiová pneumatika pro vozy SUV / 4x4 Výkon a udržitelnost pro vozy S UV Naše udržitelné pneumatiky jsou ztělesněním výkonu, bezpečnosti a komfortu. Záběrové drážky Vnější záběrové drážky zajišťují dobrou přilnavost za mokra a zabraňují aquaplaningu na hladkých površích. Poskytují tak vyšší výkon na mokrých vozovkách a při průjezdu zatáčkami za deště, a to bez negativního vlivu na ovladatelnost za... Celý popis
Koupit za 6 793 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Hankook K127A ventus S1 evo3 SUV XL 305/40 R20 Y112
Doprava:
zdarma
6 793 Kč
Koupit za 6 793 Kč
Hankook K127A ventus S1 evo3 SUV XL 305/40 R20 Y112
Doprava:
99 Kč
6 660 Kč
Koupit za 6 660 Kč
HANKOOK K127A ventus S1 evo3 SUV 305/40ZR20 112Y XL
Doprava:
70 Kč
8 598 Kč
Koupit za 8 598 Kč
Hankook Ventus S1 Evo 3 K127A ( 305/40 ZR20 112Y XL 4PR SUV, SBL )
Doprava:
zdarma
7 904 Kč
Koupit za 7 904 Kč
Hankook Ventus S1 Evo 3 K127A 305/40 ZR20 112Y XL 4PR SUV, SBL
Doprava:
120 Kč
7 892 Kč
Koupit za 7 892 Kč
Popis
Hankook K127A Ventus S1 evo3 SUV 305/40R20 112Y , Hankook Ventus S1 evo3 K127A SUV letní prémiová pneumatika pro vozy SUV / 4x4
Výkon a udržitelnost pro vozy S
UV Naše udržitelné pneumatiky jsou ztělesněním výkonu, bezpečnosti a komfortu.
Záběrové drážky
Vnější záběrové drážky zajišťují dobrou přilnavost za mokra a zabraňují aquaplaningu na hladkých površích. Poskytují tak vyšší výkon na mokrých vozovkách a při průjezdu zatáčkami za deště, a to bez negativního vlivu na ovladatelnost za sucha. * Technologický patent: 10-2018-0109541
Velmi tuhé vnější rameno
Došlo ke zvětšení vnějších bloků dezénu a ramenní oblasti pneumatiky, kde dochází ke koncentraci vysokého zatížení a tlaku při kontaktu s vozovkou při průjezdu zatáčkami. O maximální přilnavost při zatáčení se stará vyztužovací pás s dvojí funkcí, který za všech podmínek zajišťuje rovnou kontaktní plochu. Oddělené zářezy na vnitřních dezénových blocích navíc dokážou efektivně rozložit zatížení u vozů SUV. Zásluhou této vyvážené konstrukce vnitřních a vnějších bloků došlo ke zlepšení ovladatelnosti za sucha o 6 %.
Stupňovité bloky ve vnitřní části dezénu
Poskytují lepší odolnost vůči aquaplaningu a vyšší brzdný výkon za mokra díky tomu, že mají více vnitřních stupňů (bloků), které zajišťují prostor pro lepší odvod vody.
Stupňovité bloky ve vnější části dezénu
Počet vnějších stupňovitých bloků je optimalizován s ohledem na vysokou přilnavost při průjezdu zatáčkami za sucha. Přispívají rovněž ke snížení hlučnosti pneumatiky na vozovce.
Konstrukce bočnice
Bočnice je navržena tak, aby zajišťovala ještě vyšší tuhost dezénových bloků, zlepšovala odvod tepla, proudění vzduchu a jízdní komfort.
Technologie leštění
Porovnání lesku pneumatiky a textury povrchu - Lesk: Přibližně 700 % - Drsnost povrchu: Přibližně 140 %
Konstrukce pneumatiky
Složení běhounu
HSSC (Highly Enriched Systhetic Silica Compound) je směs využívající novou technologii, při které se vysoce čistá a kvalitní směs siliky vulkanizuje při nízkých teplotách po dvakrát delší dobu než u běžných pneumatik. To umožní jednotlivým molekulám směsi mnohem lepší spojení, které se projeví stabilními jízdními vlastnostmi a vyšším kilometrovým výkonem.
Vysokopevnostní nárazníkový pás
Pevnost pneumatiky byla zvýšena tak, aby odpovídala vysokému počátečnímu výkonu a silám při akceleraci.
Výztuha pásu pomocí vysokopevnostního ocelového lana
Díky použití vysokopevnostních pásů, které skvěle pohlcují vnější nárazy, došlo ke zvýšení odolnosti pneumatiky i jízdního komfortu.
Dvouvrstvá výztuha kostry
Dvouvrstvá výztuha kostry pneumatiky zajišťuje strukturální tuhost pneumatiky.
Skládaná páska na hraně nárazníkového pásu
Zajišťuje vyšší odolnost nárazníkového pásu.
Pevné a celistvé patní lano
Zásluhou lepšího spojení mezi pneumatikou a ráfkem zůstane pneumatika za vše okolností na ráfku, dokonce i při prudké akceleraci.
Výkon a udržitelnost pro vozy S
UV Naše udržitelné pneumatiky jsou ztělesněním výkonu, bezpečnosti a komfortu.
Záběrové drážky
Vnější záběrové drážky zajišťují dobrou přilnavost za mokra a zabraňují aquaplaningu na hladkých površích. Poskytují tak vyšší výkon na mokrých vozovkách a při průjezdu zatáčkami za deště, a to bez negativního vlivu na ovladatelnost za sucha. * Technologický patent: 10-2018-0109541
Velmi tuhé vnější rameno
Došlo ke zvětšení vnějších bloků dezénu a ramenní oblasti pneumatiky, kde dochází ke koncentraci vysokého zatížení a tlaku při kontaktu s vozovkou při průjezdu zatáčkami. O maximální přilnavost při zatáčení se stará vyztužovací pás s dvojí funkcí, který za všech podmínek zajišťuje rovnou kontaktní plochu. Oddělené zářezy na vnitřních dezénových blocích navíc dokážou efektivně rozložit zatížení u vozů SUV. Zásluhou této vyvážené konstrukce vnitřních a vnějších bloků došlo ke zlepšení ovladatelnosti za sucha o 6 %.
Stupňovité bloky ve vnitřní části dezénu
Poskytují lepší odolnost vůči aquaplaningu a vyšší brzdný výkon za mokra díky tomu, že mají více vnitřních stupňů (bloků), které zajišťují prostor pro lepší odvod vody.
Stupňovité bloky ve vnější části dezénu
Počet vnějších stupňovitých bloků je optimalizován s ohledem na vysokou přilnavost při průjezdu zatáčkami za sucha. Přispívají rovněž ke snížení hlučnosti pneumatiky na vozovce.
Konstrukce bočnice
Bočnice je navržena tak, aby zajišťovala ještě vyšší tuhost dezénových bloků, zlepšovala odvod tepla, proudění vzduchu a jízdní komfort.
Technologie leštění
Porovnání lesku pneumatiky a textury povrchu - Lesk: Přibližně 700 % - Drsnost povrchu: Přibližně 140 %
Konstrukce pneumatiky
Složení běhounu
HSSC (Highly Enriched Systhetic Silica Compound) je směs využívající novou technologii, při které se vysoce čistá a kvalitní směs siliky vulkanizuje při nízkých teplotách po dvakrát delší dobu než u běžných pneumatik. To umožní jednotlivým molekulám směsi mnohem lepší spojení, které se projeví stabilními jízdními vlastnostmi a vyšším kilometrovým výkonem.
Vysokopevnostní nárazníkový pás
Pevnost pneumatiky byla zvýšena tak, aby odpovídala vysokému počátečnímu výkonu a silám při akceleraci.
Výztuha pásu pomocí vysokopevnostního ocelového lana
Díky použití vysokopevnostních pásů, které skvěle pohlcují vnější nárazy, došlo ke zvýšení odolnosti pneumatiky i jízdního komfortu.
Dvouvrstvá výztuha kostry
Dvouvrstvá výztuha kostry pneumatiky zajišťuje strukturální tuhost pneumatiky.
Skládaná páska na hraně nárazníkového pásu
Zajišťuje vyšší odolnost nárazníkového pásu.
Pevné a celistvé patní lano
Zásluhou lepšího spojení mezi pneumatikou a ráfkem zůstane pneumatika za vše okolností na ráfku, dokonce i při prudké akceleraci.
Parametry
Index rychlosti | Y (=300 km/h) |
Šířka | 305 |
Vnitřní průměr | R20 |
Profil | 40 |
Index nosnosti | 112 |
Období | letní |
Výrobce | Hankook |
Hlučnost | 75 dB |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | C |
Přilnavost za mokra | A |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
4x4 pneumatiky | ano |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ano |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Eprel | 500391 |