Honda EU 30iS

100 %
(1 hodnocení)

Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně... Celý popis

Koupit za 69 990 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS

Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.      

TIŠE MAKÁ A NEPROTESTUJE

Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních  spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU30iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

  

TECHNICKÉ PARAMETRY

- Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) - 74

- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm - 658 x 482 x 570

- Startován - Ruční / Elektrické

- Elektrický výstup - 230V / 50Hz

- Maximální výkon (VA) - 3000

- Technologie regulace el.výstupu - Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)

- Stejnosměrný výstup - 12 V / 12 A

- Objem palivové nádrže (litrů) - 13

- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) - 8

- Model motoru - GX 200

- Suchá hmotnost (kg) - 61,2

- Třída krytí - IP 23

- Garantovaná hladina hluku - dB(A) - 91

- Systém zapalování - Tranzistorové bezkontaktní

- Vrtání a zdvih (mm) - 68 x 54

- Typ elektrocentrály - Jednofázový

- Chlazení - Nucené vzduchem

- Jmenovitý proud (A) - 12,2

- Jmenovitá frekvence (Hz) - 50

- Jmenovité napětí (V) - 230

- Jmenovitý výkon (VA) - 2800

- Zdvihový objem (cm3) - 196

- Objem olejové náplně (litrů) - 0,55

- Typ motoru - 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV

- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) - max. 3800

Návod k obsluze
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Honda
Typ motoru čtyřtaktní
Druh paliva benzínové
Jmenovitý výkon 2800 W
Spotřeba 1.83 l/hod
Hmotnost 61.2 kg
S podvozkem ano
Počet fází jednofázové
Startování kombinované
Kufříkové ano
Hlučnost 91 dB(A)
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty