Honda EU 70iS

0 %
(0 hodnocení)

Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní generátor vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 390 se vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Celý agregát je uložen pod mimořádně účinnou odhlučňovací kapotáž. ticho, výkon, ticho, kvalita,... Celý popis

Koupit za 143 990 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní generátor vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 390 se vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Celý agregát je uložen pod mimořádně účinnou odhlučňovací kapotáž.

ticho, výkon, ticho, kvalita, ticho...

Tato dokonale odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení středních a velkých spotřebičů typu monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou, ale i osvětlení a spotřebičů s reakčním zatížení, jako jsou elektromotory, chladící zařízení, klimatizace a pod. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "ukryto" pod důkladně odhlučněnou kapotáž. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulační sklopnou rukojetí. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Benzínový motor se vstřikéváním paliva je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Je tak schopna pracovat po dobu téměř jedné pracovní směny bez nutnosti tankování. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete zásuvky 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, vypínač zapalování, tlačítko startu a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Celý systém je pod neustálou kontrlou monitorovacího systému "i-Monitor", který kromě základních parametrů chodu jako je počítadlo motohodin, aktuální odběr ve VA, aktuální otáčky motoru a aktuální napětí akumulátoru také monitoruje historii případných závad. Nicméně vše probíhá naprosto automaticky bez nutnosti zásahu ze strany uživatel a ovládání elektrocentrály ja naprosto jednoduché a prosté. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat stlačením tlačítka, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU70iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)
75

Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
848 x 700 x 721 (se sklopenými rukojeťmi)

Startování
Ruční / Elektrické

Elektrický výstup
230V / 50Hz

Maximální výkon (VA)
7000

Technologie regulace el.výstupu
Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)

Stejnosměrný výstup
-

Objem palivové nádrže (litrů)
19,2

Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)
6,5

Model motoru
GX 390 se vstřikováním PGM-FI

Suchá hmotnost (kg)
118,1

Třída krytí
IP 23

Garantovaná hladina hluku - dB(A)
91

Systém zapalování
Digitální CDI s proměnným předstihem

Vrtání a zdvih (mm)
88 x 64

Typ elektrocentrály
Jednofázový

Chlazení
Nucené vzduchem

Jmenovitý proud (A)
23,9

Jmenovitá frekvence (Hz)
50

Jmenovité napětí (V)
230

Jmenovitý výkon (VA)
5500

Zdvihový objem (cm3)
389

Objem olejové náplně (litrů)
1,1

Typ motoru
4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV

Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)
max. 3600

 
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Honda
Typ motoru čtyřtaktní
Druh paliva benzínové
Jmenovitý výkon 5500 W
Spotřeba 2.95 l/hod
Hmotnost 118.1 kg
Počet fází jednofázové
Startování kombinované
Kufříkové ano
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty