Hybridní sněhová fréza Honda HSM 1390i2 ETDR je ideálním řešením pro majitele parkovišť, lyžařských areálů a dalších velkých ploch. Tento výkonný stroj nabízí nízkou hlučnost, ekologický provoz a jednoduché ovládání. S hybridní technologií Honda, která snižuje emise a spotřebu paliva, zvládne odklidit až 83 tun sněhu za hodinu. Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz jsou dnes mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např. sněhová fréza. Emisní normy dnes platí nejen... Celý popis
Koupit za 265 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Hybridní sněhová fréza Honda HSM 1390i2 ETDR je ideálním řešením
pro majitele parkovišť, lyžařských areálů a dalších velkých ploch.
Tento výkonný stroj nabízí nízkou hlučnost, ekologický provoz a
jednoduché ovládání. S hybridní technologií Honda, která snižuje
emise a spotřebu paliva, zvládne odklidit až 83 tun sněhu za
hodinu.
Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz jsou dnes
mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např.
sněhová fréza. Emisní normy dnes platí nejen pro automobily, ale
i pro nesilniční pracovní techniku. Honda se tomuto trendu
přizpůsobuje hybridní technikou, která je tišší,
má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než
u srovnatelných konkurenčních strojů. Největším a nejvýkonnějším
"hybridem" je model pod označením HSM1390i2 ETDR.
nejsem žádný "hybrid"
Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s
elektrickým pojezdem. Motor Honda iGX s přehledem plní poměrně
přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící
jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném
pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 92 cm
širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu
výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až
83 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 19 m.
Výškově a stranově nastavitelný otevřený frézovací mechanizmus s
bočními disky ovládaný křížovým ovladačem na ovládacím panelu se
přizpůsobí jakýmkoliv nerovnostem, povrchu a zakrojí se i
do těžkého a zmrzlého sněhu. Do sněhové závěje frézu
posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost
a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu
ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný
pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších
místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Díky unikátní
technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou
proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru –
pouze na baterie. Celý systém jak frézování, tak i pojezdu je ve
spojení s motorem elektronicky řízen, tak, že ovládání motoru je
automatické v závislosti na zatížení jak od servomotorů pojezdu,
tak od frézovacího mechanizmu. Fréza si dle aktuální zátěže
automaticky upravuje i rychlost pojezdu. Při couvání se frézovací
komora zvedne a při jízdě vpřed se automaticky zase vrátí do
původní výšky. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon
naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete
motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort
ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a
tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládycím pultu stroje tak,
aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Pro
majitele parkovišť, lyžařských areálů, hotelů, ubytoven, penzionů
a jiných firem, kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet
velké množství sněhu z velkých ploch nenajdou na trhu
lepší a výkonnější stroj. Ovládání je velmi snadné,
naprosto fyzicky nenáročné a fréza pracuje
samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.
Automatický sytič
Tak jako u současných automobilů neznáme co je to sytič, tak je
tomu dnes i u motorů na sekačkách. Každý benzínový motor, když je
studený, potřebuje při startování obohatit spalovací směs, kterou
do motoru připravuje karburátor, opatřený sytičem. Dříve byla na
motorech zvláštní páčka na ovládání sytiče. Dnes již tuto činnost
za nás vykonává automatické zařízení, které znatelně
usnadňuje ovládání motoru a přispívá tak k vysokému komfortu při
provozu.
Elektrický startér
Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor
nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v
automobilu. S elektrický startérem je vždy k dispozici samozřejmě
i ruční reverzní startér. Podstatné je i to, že není
třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou,
ale dobíjí se automaticky při chodu motoru.
Nízká hlučnost pro noční klid
Díky elektropohonu z baterií Míímo provádí svoji činnost s
minimální zvukovou kulisou. Nová konstrukce nárazových senzorů
funguje na principu tlumiče neboli joysticku. Jakýkoliv náraz
sekačky na případnou překážku je proto zcela utlumený, jemný,
velmi tichý a plynulý.
Pro práci v noci je navíc možnost zvolení „Tichého“ režimu práce,
při kterém se snižují otáčky žacího nástroje a upravuje se
automaticky rychlost jízdy. Budete sami překvapeni, jak
je sekačka tichá i když spíte při otevřeném
okně.
Záruka 5 let
Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až
na dobu 5 let. Prodloužení záruční lhůty nad
rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje
po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a
potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K
zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční
doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním
kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení
kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je
splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno
prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5
let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je
podmíněna používáním výhradně originálních náhradních
dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA.
Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku
prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.
Mimořádný komfort při práci
Podvozek je vylisován jako jediný, kompaktní díl z vysoce
odolného a pružného materiálu,který dokonale pohlcuje jak
hlučnost, tak i vibrace, přenášené na ovládací rujkojeť.
Tyto sekačky poháněné motorem s velmi snadným
startováním patří k nejkomfortnějším sekačkám na
trhu.
Motor specifikace "PRO"
Honda je historicky průkopníkem ve vývoji špičkových 4 taktních
spalovacích motorů a špičkové dvouválcové V-twin technologie.
Vysoká spolehlivost, výkon a čistota výfukových
plynů jsou hlavními rysy motorů Honda a my jsme právem hrdi na
důvěru zákazníků napříč spektrem všech uživatelů od domácích
hobby provozovatelů až po profesionály ve stavebnictví a
průmyslu. Není proto divu, že motory Honda spolehlivě
plní jen ty nejvyšší nároky. Díky
modernímu digitálnímu zapalování má motor špičkový výkon a
stabilní a konstantní kroutící moment. Nový, zcela přepracovaný
systém dávkování paliva, systém sání, obecné snížení třecích a
setrvačných sil v motoru zaručují snížené emise a
spotřeba paliva patří k nejnižším v této kategorii
motorů. Čistě profesionální motory Honda, jsou opatřeny rozvodem
OHV, ocelovou vložkou válce, uložením klikové hřídele v
průmyslových kuličkových ložiscích, velkoobjemovým vzduchovým
filtrem, kovovým krytem ventilátoru a dalšími technickými
vychytávkami. Prostě vším, co je nezbytné pro zařízení
specifikace "PRO", tzn. "PROFESIONÁL".
Pevný a odolný frézovací mechanizmus
Elektrický pojezd s plynulým ovládáním
Výškově i stranově naklápěný frézovací mechanizmus
Hybridní pohon
Adaptivní tempomat rychlosti pojezdu
S Honda HSM 1390i2 ETDR - hybridní sněhovou frézou od Hondy, se
stane odklízení sněhu bezproblémovou záležitostí. Tento model je
navržen pro efektivní a rychlé odklízení velkých ploch, jako jsou
parkoviště, lyžařské areály a další. Fréza je vybavena hybridní
technologií, která kombinuje spalovací motor s elektrickým
pojezdem. Díky tomu plní emisní normu EURO 5, je tišší a má o 30%
nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebu paliva než podobné
stroje. Fréza se může pochlubit širokým frézovacím mechanizmem o
šířce 92 cm, který dokáže zpracovat a odhodit až 83 tun sněhu za
hodinu do vzdálenosti až 19 m. Díky pojezdovým pásům s vynikající
trakční schopností a prostupností terénem, se sněhová fréza dokáže
efektivně pohybovat i na méně přístupných místech. Komfort ovládání
je na maximální možné míře díky rozměrným ovladačům a tlačítkům,
uspořádaným na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je
obsluhovat i v rukavicích.
pro majitele parkovišť, lyžařských areálů a dalších velkých ploch.
Tento výkonný stroj nabízí nízkou hlučnost, ekologický provoz a
jednoduché ovládání. S hybridní technologií Honda, která snižuje
emise a spotřebu paliva, zvládne odklidit až 83 tun sněhu za
hodinu.
Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz jsou dnes
mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např.
sněhová fréza. Emisní normy dnes platí nejen pro automobily, ale
i pro nesilniční pracovní techniku. Honda se tomuto trendu
přizpůsobuje hybridní technikou, která je tišší,
má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než
u srovnatelných konkurenčních strojů. Největším a nejvýkonnějším
"hybridem" je model pod označením HSM1390i2 ETDR.
nejsem žádný "hybrid"
Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s
elektrickým pojezdem. Motor Honda iGX s přehledem plní poměrně
přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící
jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném
pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 92 cm
širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu
výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až
83 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 19 m.
Výškově a stranově nastavitelný otevřený frézovací mechanizmus s
bočními disky ovládaný křížovým ovladačem na ovládacím panelu se
přizpůsobí jakýmkoliv nerovnostem, povrchu a zakrojí se i
do těžkého a zmrzlého sněhu. Do sněhové závěje frézu
posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost
a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu
ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný
pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších
místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Díky unikátní
technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou
proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru –
pouze na baterie. Celý systém jak frézování, tak i pojezdu je ve
spojení s motorem elektronicky řízen, tak, že ovládání motoru je
automatické v závislosti na zatížení jak od servomotorů pojezdu,
tak od frézovacího mechanizmu. Fréza si dle aktuální zátěže
automaticky upravuje i rychlost pojezdu. Při couvání se frézovací
komora zvedne a při jízdě vpřed se automaticky zase vrátí do
původní výšky. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon
naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete
motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort
ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a
tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládycím pultu stroje tak,
aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Pro
majitele parkovišť, lyžařských areálů, hotelů, ubytoven, penzionů
a jiných firem, kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet
velké množství sněhu z velkých ploch nenajdou na trhu
lepší a výkonnější stroj. Ovládání je velmi snadné,
naprosto fyzicky nenáročné a fréza pracuje
samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.
Automatický sytič
Tak jako u současných automobilů neznáme co je to sytič, tak je
tomu dnes i u motorů na sekačkách. Každý benzínový motor, když je
studený, potřebuje při startování obohatit spalovací směs, kterou
do motoru připravuje karburátor, opatřený sytičem. Dříve byla na
motorech zvláštní páčka na ovládání sytiče. Dnes již tuto činnost
za nás vykonává automatické zařízení, které znatelně
usnadňuje ovládání motoru a přispívá tak k vysokému komfortu při
provozu.
Elektrický startér
Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor
nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v
automobilu. S elektrický startérem je vždy k dispozici samozřejmě
i ruční reverzní startér. Podstatné je i to, že není
třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou,
ale dobíjí se automaticky při chodu motoru.
Nízká hlučnost pro noční klid
Díky elektropohonu z baterií Míímo provádí svoji činnost s
minimální zvukovou kulisou. Nová konstrukce nárazových senzorů
funguje na principu tlumiče neboli joysticku. Jakýkoliv náraz
sekačky na případnou překážku je proto zcela utlumený, jemný,
velmi tichý a plynulý.
Pro práci v noci je navíc možnost zvolení „Tichého“ režimu práce,
při kterém se snižují otáčky žacího nástroje a upravuje se
automaticky rychlost jízdy. Budete sami překvapeni, jak
je sekačka tichá i když spíte při otevřeném
okně.
Záruka 5 let
Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až
na dobu 5 let. Prodloužení záruční lhůty nad
rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje
po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a
potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K
zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční
doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním
kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení
kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je
splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno
prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5
let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je
podmíněna používáním výhradně originálních náhradních
dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA.
Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku
prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.
Mimořádný komfort při práci
Podvozek je vylisován jako jediný, kompaktní díl z vysoce
odolného a pružného materiálu,který dokonale pohlcuje jak
hlučnost, tak i vibrace, přenášené na ovládací rujkojeť.
Tyto sekačky poháněné motorem s velmi snadným
startováním patří k nejkomfortnějším sekačkám na
trhu.
Motor specifikace "PRO"
Honda je historicky průkopníkem ve vývoji špičkových 4 taktních
spalovacích motorů a špičkové dvouválcové V-twin technologie.
Vysoká spolehlivost, výkon a čistota výfukových
plynů jsou hlavními rysy motorů Honda a my jsme právem hrdi na
důvěru zákazníků napříč spektrem všech uživatelů od domácích
hobby provozovatelů až po profesionály ve stavebnictví a
průmyslu. Není proto divu, že motory Honda spolehlivě
plní jen ty nejvyšší nároky. Díky
modernímu digitálnímu zapalování má motor špičkový výkon a
stabilní a konstantní kroutící moment. Nový, zcela přepracovaný
systém dávkování paliva, systém sání, obecné snížení třecích a
setrvačných sil v motoru zaručují snížené emise a
spotřeba paliva patří k nejnižším v této kategorii
motorů. Čistě profesionální motory Honda, jsou opatřeny rozvodem
OHV, ocelovou vložkou válce, uložením klikové hřídele v
průmyslových kuličkových ložiscích, velkoobjemovým vzduchovým
filtrem, kovovým krytem ventilátoru a dalšími technickými
vychytávkami. Prostě vším, co je nezbytné pro zařízení
specifikace "PRO", tzn. "PROFESIONÁL".
Pevný a odolný frézovací mechanizmus
Elektrický pojezd s plynulým ovládáním
Výškově i stranově naklápěný frézovací mechanizmus
Hybridní pohon
Adaptivní tempomat rychlosti pojezdu
S Honda HSM 1390i2 ETDR - hybridní sněhovou frézou od Hondy, se
stane odklízení sněhu bezproblémovou záležitostí. Tento model je
navržen pro efektivní a rychlé odklízení velkých ploch, jako jsou
parkoviště, lyžařské areály a další. Fréza je vybavena hybridní
technologií, která kombinuje spalovací motor s elektrickým
pojezdem. Díky tomu plní emisní normu EURO 5, je tišší a má o 30%
nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebu paliva než podobné
stroje. Fréza se může pochlubit širokým frézovacím mechanizmem o
šířce 92 cm, který dokáže zpracovat a odhodit až 83 tun sněhu za
hodinu do vzdálenosti až 19 m. Díky pojezdovým pásům s vynikající
trakční schopností a prostupností terénem, se sněhová fréza dokáže
efektivně pohybovat i na méně přístupných místech. Komfort ovládání
je na maximální možné míře díky rozměrným ovladačům a tlačítkům,
uspořádaným na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je
obsluhovat i v rukavicích.
Parametry
Výrobce | Honda |
Hmotnost | 250 kg |
Objem nádrže | 5.7 l |