HONDA TP18 HS AVR

0 %
(0 hodnocení)

Automat plynu Po vypnutí nebo odpojení spotřebičů automaticky snižuje otáčky motoru. Po zapnutí nebo opětovném zapojení spotřebičů se motor automaticky vrací k jmenovitým pracovním otáčkám. Záruka 5 let Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let. Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky... Celý popis

Koupit za 249 990 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Automat plynu

Po vypnutí nebo odpojení spotřebičů automaticky snižuje otáčky
motoru. Po zapnutí nebo opětovném zapojení spotřebičů se motor
automaticky vrací k jmenovitým pracovním otáčkám.

Záruka 5 let

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až
na dobu 5 let. Prodloužení záruční lhůty nad
rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje
po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a
potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K
zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční
doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním
kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení
kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je
splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno
prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5
let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je
podmíněna používáním výhradně originálních náhradních
dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA.
Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku
prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka
přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové
vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné
startování, okamžitou reakci motoru na ovládání
a velmi nízkou spotřebu paliva.

Průmyslový profesionální motor

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním
programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových
strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích
motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953.
Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé
špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost
Honda největším světovým výrobcem spalovacích
motorů. Průmyslové motory dnes představují
jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé
stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné
zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných
podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika
na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v
oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové
profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech
minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a
rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor
Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

Elektrická bezpečnost

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré
bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová
soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým
proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je
elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a
nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného
přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo
v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k
automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový
jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je
přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením
alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí
elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu
vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

Odhlučnění

Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití
elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti
využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda
jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění
je částečné kapotování elektrocentrály a použití
účinnějšího a většího tlumiče výfuku.
Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují
celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou
navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K
podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní
pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno
několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků
uložení motoru elektrocentrály.

Prodloužení doby provozu

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout
nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný
provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu
bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál
opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky
upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru
proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory
Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování
mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je
elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez
problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20
hodin.

Elektronická regulace napětí AVR

U elektrocentrál vybavených elektronickou regulací AVR výstupního
napětí je výstupní napětí řízeno elektronicky, což umožňuje
mnohem lepší stabilitu napětí a frekvence oproti
kapacitní či indukční regulaci. Regulátor AVR pomáhá udržovat
výstupní napětí stabilní a méně závislé na zpětné reakci od
zátěže spotřebičem. To znamená méně výkyvů napětí nebo
"napěťových špiček". Zařízení AVR významně
zvyšuje výkonnost a provozní životnost
spotřebičů s reakčním zatížením jako jsou např.
elektronářadí, ledničky, klimatizace a další spotřebiče s
elektronikou ovládání.

Chlazení vzduchem
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Honda
Startování elektrické

Podobné produkty