V tehdejším Československu zůstalo po válce celkem 185 německých parních lokomotiv řady 52. Lokomotivy byly zařazeny do vozového parku místních státních drah ČSD jako řada 555.0. Během let provozu a dodávek dalších sérií byly některé těžké lokomotivy přestavěny na vytápěná mazutem, což usnadnilo práci zejména lokomotivnímu personálu. V roce 1973 byla vyřazena poslední 555.0259. Lokomotivy dostaly od personálu rychle přezdívku „Němka“, což odkazovalo na původ lokomotiv. Model vybaven digitálním dekodérem... Celý popis
Koupit za 12 110 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
V tehdejším Československu zůstalo po válce celkem 185 německých parních lokomotiv řady 52. Lokomotivy byly zařazeny do vozového parku místních státních drah ČSD jako řada 555.0. Během let provozu a dodávek dalších sérií byly některé těžké lokomotivy přestavěny na vytápěná mazutem, což usnadnilo práci zejména lokomotivnímu personálu. V roce 1973 byla vyřazena poslední 555.0259. Lokomotivy dostaly od personálu rychle přezdívku „Němka“, což odkazovalo na původ lokomotiv. Model vybaven digitálním dekodérem se zvukovým modulem. Pohon na dvou nápravách tendru a přes kardan na všech pěti hnacích nápravách lokomotivy. Jemně detailní model s mnoha samostatně připojenými zásuvnými díly. Jemně provedená kovová kola. Možnost vestavby kouřového generátoru Seuthe číslo 11. Osvětlení žárovkami závislé na směru jízdy. Minimální poloměr oblouku 358 mm. Provozní číslo 555.022. Kinematik krátkého spřáhla s kulisou dle NEM. Není vhodné pro děti do 14 let.