Špičková světla pro denní svícení !!! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po nastartování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Technické parametry - homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0003 - spotřeba 2 x 5 W - napájecí napětí 12 nebo 24 V - zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu - automatické rozsvícení a vypnutí - robustní vodotěsné provedení - velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)... Celý popis
Koupit za 1 947 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
MYCARR SJ-286E
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 947 Kč
Koupit za 1 947 Kč
MYCARR SJ-286E
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 947 Kč
Koupit za 1 947 Kč
MYCARR SJ-286E
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 898 Kč
Koupit za 1 898 Kč
MYCARR SJ-286E sj-286
Doprava:
zdarma
Skladem
1 897 Kč
Koupit za 1 897 Kč
MYCARR LED světla pro denní svícení SJ-286E
Doprava:
zdarma
Skladem
1 536 Kč
Koupit za 1 536 Kč
Popis
Špičková světla pro denní svícení !!! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po nastartování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla.
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0003
- spotřeba 2 x 5 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
- automatické rozsvícení a vypnutí
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry š 147 x v 45 x h 47 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Technické parametry
- homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0003
- spotřeba 2 x 5 W
- napájecí napětí 12 nebo 24 V
- zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu
- automatické rozsvícení a vypnutí
- robustní vodotěsné provedení
- velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony)
- rozměry š 147 x v 45 x h 47 mm
Použití světel pro denní svícení
V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu.
Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení
- na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel
- umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla
- vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm)
- světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí
- při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
Parametry
Výrobce | MyCarr |
Typ | přední světla |