Systém 2 - Rozšiřovací podložky kol SCC 12384 rozteč 5x130 s vystředěním na náboj kola o průměru 84,1 mm. Šíře podložky 15 mm. Upevňují se kolovými šrouby popř.svorníky, které se musí ke každé sadě podložek objednat podle velikosti původních kolových šroubů popřípadě svorníků, ale delších o šířku podložky. Je nutné dbát na to, aby jste objednali šrouby shodného provedení (kuželová nebo kulová dosedací plocha a velikost závitu). Podložky značky SCC mají homologace TÜV Austria a schválení Ministerstva... Celý popis
Koupit za 2 899 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Systém 2 - Rozšiřovací podložky kol SCC 12384 rozteč 5x130 s vystředěním na náboj kola o průměru 84,1 mm. Šíře podložky 15 mm. Upevňují se kolovými šrouby popř.svorníky, které se musí ke každé sadě podložek objednat podle velikosti původních kolových šroubů popřípadě svorníků, ale delších o šířku podložky. Je nutné dbát na to, aby jste objednali šrouby shodného provedení (kuželová nebo kulová dosedací plocha a velikost závitu). Podložky značky SCC mají homologace TÜV Austria a schválení Ministerstva dopravy ČR k provozu na pozemních komunikacích. Vyrobeno v Německu. Uvedená cena je za sadu 2 ks.
Ilustrační obrázky.VŠEOBECNÉ INFORMACE
Naše podložky jsou vyrobeny ze slitiny hliníku a magnesia, která vyniká velkou pevností, výbornými antikorozními vlastnostmi a nízkou hmotností. Německý výrobce disponuje veškerými schváleními a homologacemi. Platná vyhláška, kterou se řídí výrobci automobilů, připouští rozšíření jízdní stopy o 2 %, aniž by se muselo vozidlo dodatečně přezkoušet. V praxi to znamená, že při rozšíření rozchodu kol o 2 % se nezhorší jízdní vlastnosti vozu. Naopak jízdní vlastnosti se vylepší a vozidlo je stabilnější. Hodnota vyššího zatížení podvozkových částí vozidla, např. ložisek kol je v tomto případě zanedbatelná takže není výrobci aut např. odepírána záruka na podvozek.
UPOZORNĚNÍ
Prosím, řiďte se při montáži podložek na vozidlo návodem k montáži, který je přiložen u každého balení. Udejte nám při Vaší objednávce vždy rozměry a druh použitých šroubů u Vašich kol. Existují dvě provedení: Kuželová dosedací plocha a kulová dosedací plocha. Kulová dosedací plocha se vyskytuje s rozdílným radiusem (12, 13 nebo 14 mm).
POZOR! pokud použijete na vozidlo šroub s nesprávnou dosedací plochou, může dojít při jízdě k uvolnění šroubů, a následně uvolnění kola!
Někteří výrobci automobilů používají kvůli vyššímu utahovacímu momentu dvoudílné šrouby s pohyblivou dosedací plochou, pak je nutné v případě použití nových šroubů tyto vyměnit vždy pouze zase za dvoudílné.
PŘED ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY
Prosím, uveďte nám při objednávce ještě výrobní značku vašich kol a váš přesný typ vozidla. V některých případech je možné, že se stejný typ vozidla vyrábí s různými roztečemi, proto je potřeba najít svůj typ vozidla a rok výroby správně v našich aplikačních tabulkách.POZNÁMKA
N3 – Není možné použití u všech vozidel, protože na základě menší šířky podložky nepřiléhá tato podložka zcela na náboj kola. V tom případě je nutné použití širší podložky, nebo jiný systém podložky, nebo úprava (zkrácení) hřídelového vedení náboje kola. Vždy je však nutné dbát na vystředění kola na náboji i na podložce.
P1 – Při montáži podložky je nutné vždy řádně zkontrolovat, že podložka sedí celou plochou na náboji kola i na disku.
Ilustrační obrázky.VŠEOBECNÉ INFORMACE
Naše podložky jsou vyrobeny ze slitiny hliníku a magnesia, která vyniká velkou pevností, výbornými antikorozními vlastnostmi a nízkou hmotností. Německý výrobce disponuje veškerými schváleními a homologacemi. Platná vyhláška, kterou se řídí výrobci automobilů, připouští rozšíření jízdní stopy o 2 %, aniž by se muselo vozidlo dodatečně přezkoušet. V praxi to znamená, že při rozšíření rozchodu kol o 2 % se nezhorší jízdní vlastnosti vozu. Naopak jízdní vlastnosti se vylepší a vozidlo je stabilnější. Hodnota vyššího zatížení podvozkových částí vozidla, např. ložisek kol je v tomto případě zanedbatelná takže není výrobci aut např. odepírána záruka na podvozek.
UPOZORNĚNÍ
Prosím, řiďte se při montáži podložek na vozidlo návodem k montáži, který je přiložen u každého balení. Udejte nám při Vaší objednávce vždy rozměry a druh použitých šroubů u Vašich kol. Existují dvě provedení: Kuželová dosedací plocha a kulová dosedací plocha. Kulová dosedací plocha se vyskytuje s rozdílným radiusem (12, 13 nebo 14 mm).
POZOR! pokud použijete na vozidlo šroub s nesprávnou dosedací plochou, může dojít při jízdě k uvolnění šroubů, a následně uvolnění kola!
Někteří výrobci automobilů používají kvůli vyššímu utahovacímu momentu dvoudílné šrouby s pohyblivou dosedací plochou, pak je nutné v případě použití nových šroubů tyto vyměnit vždy pouze zase za dvoudílné.
PŘED ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY
Prosím, uveďte nám při objednávce ještě výrobní značku vašich kol a váš přesný typ vozidla. V některých případech je možné, že se stejný typ vozidla vyrábí s různými roztečemi, proto je potřeba najít svůj typ vozidla a rok výroby správně v našich aplikačních tabulkách.POZNÁMKA
N3 – Není možné použití u všech vozidel, protože na základě menší šířky podložky nepřiléhá tato podložka zcela na náboj kola. V tom případě je nutné použití širší podložky, nebo jiný systém podložky, nebo úprava (zkrácení) hřídelového vedení náboje kola. Vždy je však nutné dbát na vystředění kola na náboji i na podložce.
P1 – Při montáži podložky je nutné vždy řádně zkontrolovat, že podložka sedí celou plochou na náboji kola i na disku.
Parametry
Výrobce | SCC |