Elektrocentrála Honda EU 32i - Akce POZOR!!! Dodává se bez oleje. V případě, že máte zájem i o dodávku oleje, připište to do poznámky. Cena 1l 238 Kč s DPH. Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i: Nejmenší a nejlehčí model, jednofázové elektrocentrály s invertorem v dané kategorii. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Pro pohon... Celý popis
Koupit za 77 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Honda EU 32i (Lehký jednofázový generátor s invertorovou technologií HONDA EU32i)
Doprava:
zdarma
Skladem
77 990 Kč
Koupit za 77 990 Kč
Honda Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i H720583
Doprava:
599 Kč
Skladem
79 990 Kč
Koupit za 79 990 Kč
Invertorová elektrocentrála Honda EU32i + Weber gril zdarma
Doprava:
79 Kč
Skladem
89 990 Kč
Koupit za 89 990 Kč
HONDA Lehká kufříková elektrocentrála střídavého napětí EU 32i
Doprava:
zdarma
Skladem
89 990 Kč
Koupit za 89 990 Kč
HONDA Jednofázová čtyřtaktní elektrocentrála EU 32i (invertor, vstřikování)
Doprava:
zdarma
89 989 Kč
Koupit za 89 989 Kč
Popis
Elektrocentrála Honda EU 32i - Akce
POZOR!!! Dodává se bez oleje. V případě, že máte zájem i o dodávku oleje, připište to do poznámky. Cena 1l 238 Kč s DPH.
Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i: Nejmenší a nejlehčí model, jednofázové elektrocentrály s invertorem v dané kategorii. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Pro pohon této elektrocentrály Honda vyvinula zcela nový motor GX130 se vstřikováním paliva, s lehkým startem a to vše úhledně a důmyslně "zabalila" do líbivého designu odhlučněné kapotáže. Použití moderních technologií umožnilo sledování aktuálního stavu elektrocentrály "na dálku" pomocí Bluetooth.
VYSOKÝ A ČISTÝ VÝKON UKRYTÝ DO LEHKÉHO KUFŘÍKU
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých a středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je zapracováno do plastového, důkladně odhlučněného "kufříku", ukotveno v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je na podkladu postavena na pružných gumových "nožkách". Vzhledem ke kompaktnosti, tvaru a hmotnosti "kufříku" je elektrocentrála opatřena eronomickým transportním madlem a praktickými prolisy ve spodní straně kapotáže pro snadný úchop a manipulaci. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i průměrně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Ovládání a provoz elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Pro nastartování stačí pouhé 2 kroky; na ovládacím panelu vypínač elektrocentrály uvést do polohy zapnuto a zatáhnout za startovací rukojeť. Nic víc. Žádný sytič, palivový kohout a pod. Kromě vypínače na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete 2 zásuvky Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, zásuvky pro připojení propojivacího kabelu, kontrolku stavu paliva, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), kontrolku Bluetooth a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
Spojení pomocí Bluetooth s chytrým telefonem umožňuje vzdálené sledování stavu elektrocentrály pomocí aplikace, stejně jako vypnutí motoru. Na mobilním telefonu tak uživatel může sledovat např. zbývající množství paliva, zbývající provozní dobu, poskytovaný výkon, informace o chybách a údržbě a pod. Zcela nový motor GX130 vychází ze zkušeností konstrukce motorů používaných v malých motocyklech Honda. Jedná se o představitele nejmodernějších benzínových motorů, splňujících přísná emisní a hluková opatření. Konstrukce motoru je svým pojetím ojedinělá v oblasti strojů a tvoří naprostou špičku. Jednoválcový motor Honda GX130 s rozvodem OHC je opatřen elektronickým vstřikováním paliva, třícestným katalyzátorem s lambda sondou a použitím zcela nových materiálů je nejlehčím, nejčistším a nejúspornějším ve své kategorii. EU32i bez problémů snáší i benzíny s vyšším podílem ethanolu pod označením E10. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je např. ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU32i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce elektrocentrály je dostatečně robustní a pevná, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
Technické specifikace
EU 32i
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)
84
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
571 x 306 x 452
Startování
Ruční
Elektrický výstup
230V / 50Hz
Maximální výkon (VA)
3200
Technologie regulace el.výstupu
Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Objem palivové nádrže (litrů)
4,7
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)
3,3
Model motoru
GX 130
Suchá hmotnost (kg)
26,5
Třída krytí
IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A)
91
Systém zapalování
Tranzistorové bezkontaktní
Typ elektrocentrály
Jednofázový
Chlazení
Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A)
14
Jmenovitá frekvence (Hz)
50
Jmenovité napětí (V)
230
Jmenovitý výkon (VA)
2600
Zdvihový objem (cm3)
130
Typ motoru
4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHC, FI (vstřikování paliva)
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)
max. 4800 - 5500
POZOR!!! Dodává se bez oleje. V případě, že máte zájem i o dodávku oleje, připište to do poznámky. Cena 1l 238 Kč s DPH.
Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i: Nejmenší a nejlehčí model, jednofázové elektrocentrály s invertorem v dané kategorii. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Pro pohon této elektrocentrály Honda vyvinula zcela nový motor GX130 se vstřikováním paliva, s lehkým startem a to vše úhledně a důmyslně "zabalila" do líbivého designu odhlučněné kapotáže. Použití moderních technologií umožnilo sledování aktuálního stavu elektrocentrály "na dálku" pomocí Bluetooth.
VYSOKÝ A ČISTÝ VÝKON UKRYTÝ DO LEHKÉHO KUFŘÍKU
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých a středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je zapracováno do plastového, důkladně odhlučněného "kufříku", ukotveno v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je na podkladu postavena na pružných gumových "nožkách". Vzhledem ke kompaktnosti, tvaru a hmotnosti "kufříku" je elektrocentrála opatřena eronomickým transportním madlem a praktickými prolisy ve spodní straně kapotáže pro snadný úchop a manipulaci. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i průměrně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Ovládání a provoz elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Pro nastartování stačí pouhé 2 kroky; na ovládacím panelu vypínač elektrocentrály uvést do polohy zapnuto a zatáhnout za startovací rukojeť. Nic víc. Žádný sytič, palivový kohout a pod. Kromě vypínače na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete 2 zásuvky Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, zásuvky pro připojení propojivacího kabelu, kontrolku stavu paliva, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), kontrolku Bluetooth a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
Spojení pomocí Bluetooth s chytrým telefonem umožňuje vzdálené sledování stavu elektrocentrály pomocí aplikace, stejně jako vypnutí motoru. Na mobilním telefonu tak uživatel může sledovat např. zbývající množství paliva, zbývající provozní dobu, poskytovaný výkon, informace o chybách a údržbě a pod. Zcela nový motor GX130 vychází ze zkušeností konstrukce motorů používaných v malých motocyklech Honda. Jedná se o představitele nejmodernějších benzínových motorů, splňujících přísná emisní a hluková opatření. Konstrukce motoru je svým pojetím ojedinělá v oblasti strojů a tvoří naprostou špičku. Jednoválcový motor Honda GX130 s rozvodem OHC je opatřen elektronickým vstřikováním paliva, třícestným katalyzátorem s lambda sondou a použitím zcela nových materiálů je nejlehčím, nejčistším a nejúspornějším ve své kategorii. EU32i bez problémů snáší i benzíny s vyšším podílem ethanolu pod označením E10. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je např. ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU32i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce elektrocentrály je dostatečně robustní a pevná, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
Technické specifikace
EU 32i
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)
84
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
571 x 306 x 452
Startování
Ruční
Elektrický výstup
230V / 50Hz
Maximální výkon (VA)
3200
Technologie regulace el.výstupu
Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Objem palivové nádrže (litrů)
4,7
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)
3,3
Model motoru
GX 130
Suchá hmotnost (kg)
26,5
Třída krytí
IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A)
91
Systém zapalování
Tranzistorové bezkontaktní
Typ elektrocentrály
Jednofázový
Chlazení
Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A)
14
Jmenovitá frekvence (Hz)
50
Jmenovité napětí (V)
230
Jmenovitý výkon (VA)
2600
Zdvihový objem (cm3)
130
Typ motoru
4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHC, FI (vstřikování paliva)
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)
max. 4800 - 5500
Parametry
Výrobce | Honda |
Typ motoru | čtyřtaktní |
Druh paliva | benzínové |
Hmotnost | 27 kg |
Počet fází | jednofázové |
Startování | manuální |
Kufříkové | ano |
Hlučnost | 84 dB(A) |