Dunlop Trailmax Raid 150/70R18 70T , Popis výrobku DFF vyvinul přední a zadní profily pro stabilní a jistou ovladatelnost na silnici i v terénu Vynikající přilnavost, trakce a brzdění pro jistotu na náročných terénních úsecích Silné zaměření na výkon za mokrého počasí pro bezpečnou jízdu na silnici za všech podmínek DFF - dezén přední části pneumatiky a profil formy byly optimalizovány pomocí konstrukčního přístupu Dynamic Front Formula (DFF) společnosti Dunlop. To poskytuje ideální rovnováhu... Celý popis
Koupit za 4 246 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Dunlop TRAILMAX RAID 150/70-18 70 T
Doprava:
99 Kč
Skladem
4 246 Kč
Koupit za 4 246 Kč
Dunlop TRAILMAX RAID 150/70 R18 T70
Doprava:
zdarma
4 591 Kč
Koupit za 4 591 Kč
Pneumatiky DUNLOP trailmax raid rear 150/70 R18 70T, celoroční pneu, moto
Doprava:
99 Kč
5 378 Kč
Koupit za 5 378 Kč
Pneumatiky DUNLOP trailmax raid rear 150/70 R18 70T, celoroční pneu, moto
Doprava:
zdarma
5 368 Kč
Koupit za 5 368 Kč
Pneumatiky DUNLOP trailmax raid rear 150/70 R18 70T, celoroční pneu, moto
Doprava:
99 Kč
5 331 Kč
Koupit za 5 331 Kč
Popis
Dunlop Trailmax Raid 150/70R18 70T , Popis výrobku
DFF vyvinul přední a zadní profily pro stabilní a jistou ovladatelnost na silnici i v terénu
Vynikající přilnavost, trakce a brzdění pro jistotu na náročných terénních úsecích
Silné zaměření na výkon za mokrého počasí pro bezpečnou jízdu na silnici za všech podmínek
DFF - dezén přední části pneumatiky a profil formy byly optimalizovány pomocí konstrukčního přístupu Dynamic Front Formula (DFF) společnosti Dunlop. To poskytuje ideální rovnováhu mezi námahou při řízení, stabilitou a zpětnou vazbou a poskytuje jezdci bezkonkurenční jistotu a radost.
HISILICA - Zvýšený obsah oxidu křemičitého se používá k podpoře pružnosti směsi při nízkých teplotách. Používá se ke snížení závislosti směsi na teplotě, aby byla zajištěna optimální přilnavost na mokru a v méně než ideálních podmínkách, a také ke zvýšení kilometrového výkonu.
JOINTLESS BELT (JLB) CONSTRUCTION – konstrukce bez přeložení pásu Všechny naše radiální silniční pneumatiky jsou navrženy pomocí kombinace technologie Computer Aided Design (CAD) a analýzy konečných prvků (FEA) a také konstrukce JointLess Belt (JLB) (buď přední nebo zadní). Konstrukce JLB eliminuje překrytí pásů, což má za následek hladší ovládání a stabilnější kontaktní plochu s vozovkou.
DFF vyvinul přední a zadní profily pro stabilní a jistou ovladatelnost na silnici i v terénu
Vynikající přilnavost, trakce a brzdění pro jistotu na náročných terénních úsecích
Silné zaměření na výkon za mokrého počasí pro bezpečnou jízdu na silnici za všech podmínek
DFF - dezén přední části pneumatiky a profil formy byly optimalizovány pomocí konstrukčního přístupu Dynamic Front Formula (DFF) společnosti Dunlop. To poskytuje ideální rovnováhu mezi námahou při řízení, stabilitou a zpětnou vazbou a poskytuje jezdci bezkonkurenční jistotu a radost.
HISILICA - Zvýšený obsah oxidu křemičitého se používá k podpoře pružnosti směsi při nízkých teplotách. Používá se ke snížení závislosti směsi na teplotě, aby byla zajištěna optimální přilnavost na mokru a v méně než ideálních podmínkách, a také ke zvýšení kilometrového výkonu.
JOINTLESS BELT (JLB) CONSTRUCTION – konstrukce bez přeložení pásu Všechny naše radiální silniční pneumatiky jsou navrženy pomocí kombinace technologie Computer Aided Design (CAD) a analýzy konečných prvků (FEA) a také konstrukce JointLess Belt (JLB) (buď přední nebo zadní). Konstrukce JLB eliminuje překrytí pásů, což má za následek hladší ovládání a stabilnější kontaktní plochu s vozovkou.
Parametry
Výrobce | Dunlop |
Šířka | 150 mm |
Vnitřní průměr | 18 |
Index rychlosti | T (=190km/h) |
Profil | 70 |
Index nosnosti | 70 |
Hlučnost | 0 dB |
Kategorie pneu | cross |
Období | celoroční |