MOTOR Jednoválcový, 4ventilový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním. Poskytuje skvělý výkon na asfaltu v kombinaci s účinností na off-roadových tratích. Řídicí jednotka ECU má aktualizované mapování, které zajišťuje ještě lepší výkon motoru při všech otáčkách a společně s novým setrvačníkem také optimalizuje výkon z hlediska křivky nástupu maximálního výkonu a točivého momentu. Díky tomu poskytuje Caballero 500 živelný projev za každé situace. Licenční motor Zongshen se vyrábí... Celý popis
Koupit za 199 900 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Fantic CABALLERO 500 Explorer MY24
Doprava:
120 Kč
199 900 Kč
Koupit za 199 900 Kč
Popis
MOTOR
Jednoválcový, 4ventilový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním. Poskytuje skvělý výkon na asfaltu v kombinaci s účinností na off-roadových tratích. Řídicí jednotka ECU má aktualizované mapování, které zajišťuje ještě lepší výkon motoru při všech otáčkách a společně s novým setrvačníkem také optimalizuje výkon z hlediska křivky nástupu maximálního výkonu a točivého momentu. Díky tomu poskytuje Caballero 500 živelný projev za každé situace. Licenční motor Zongshen se vyrábí přímo v Itálii v motorárně Motori Minarelli, kterou Fantic vlastní.
Výfukový systém je vyroben v rovněž v Itálii ve spolupráci se značkou Arrow. Dvojité chromované tlumiče vyvedené pod sedadlem skvěle mají perfektní zvuk a skvěle sedí k charakteru motorky.
PODVOZEK
Caballero 500 Explorer je postavený na stejném podvozku jako model Rally, což je nejvíce off-roadově orientovaný model rodiny. Řada Caballero se vyznačuje rámem z chrom-molybdenové oceli s centrální trubkou. Toto technické řešení upřednostňuje lehkost, čímž zajišťuje neuvěřitelnou hbitost a pohodlí.
Přední vidlice jsou 43mm upside-down FANTIC FRS, s nastavitelnou kompresí a předpětím; zadní odpružení je také nastavitelné FANTIC FRS. Drátové 19″ přední a 17″ zadní kolo mu dodávají skutečný terénní charakter, který je ještě vylepšen obutými pneumatikami Michelin Anakee Wild. 320 mm přední a 230 mm zadní brzdové kotouče a odpojitelný dvoukanálový ABS systém Continental zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.
DISPLEJ A OSVĚTLENÍ
Nově najdeme i na modelu 500 krásný barevný displej s bluetooth konektivitou, který známe z vrcholného modelu Caballero 700. Na displeji můžete nastavit 2 jízdní režimy All-terrain a Street, přičemž v terénním režimu je k dispozici možnost vypnout ABS pomocí tlačítka na řídítkách.
Novinkou je také přepracované LED osvětlení, které nabízí moderní a funkční design. Přední světlo je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům při jízdě v terénu a má nový design, se kterým ladí i zadní světlo a nové blinkry.
Displej i osvětlení se ovládají pomocí nových sdružených přepínačů na řídítkách, které díky příjemně velkým tlačítkům a dobré ergonomii umožňují jisté ovládání za každých podmínek.
ESTETIKA
Caballero Explorer nabízí spoustu vylepšení pro vaši cestu za dobrodružstvím: řídítka s hradičkou, zvýšený přední blatník, kryt motoru, ochrannou mřížku světlometů, přední závodní tabulku nebo terénní pneumatiky. Navíc byly přidány další doplňky jako je ikonický tankvak, rám zadního nosiče pro tašky a rám bočního nosiče spolu s boční taškou o objemu 17 litrů, boční ochranné trubky jsou ideální pro ochranu motocyklu i v těch nejextrémnějších situacích. Jedinečné dvoubarevné zbarvení nádrže, kde bílá a bronzová barva jsou spojeny černou linkou, která podélně rozděluje kryt nádrže. Nové boční a přední závodní tabulky ukazují nový grafický design vytvořený speciálně pro model Explorer.
Jednoválcový, 4ventilový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním. Poskytuje skvělý výkon na asfaltu v kombinaci s účinností na off-roadových tratích. Řídicí jednotka ECU má aktualizované mapování, které zajišťuje ještě lepší výkon motoru při všech otáčkách a společně s novým setrvačníkem také optimalizuje výkon z hlediska křivky nástupu maximálního výkonu a točivého momentu. Díky tomu poskytuje Caballero 500 živelný projev za každé situace. Licenční motor Zongshen se vyrábí přímo v Itálii v motorárně Motori Minarelli, kterou Fantic vlastní.
Výfukový systém je vyroben v rovněž v Itálii ve spolupráci se značkou Arrow. Dvojité chromované tlumiče vyvedené pod sedadlem skvěle mají perfektní zvuk a skvěle sedí k charakteru motorky.
PODVOZEK
Caballero 500 Explorer je postavený na stejném podvozku jako model Rally, což je nejvíce off-roadově orientovaný model rodiny. Řada Caballero se vyznačuje rámem z chrom-molybdenové oceli s centrální trubkou. Toto technické řešení upřednostňuje lehkost, čímž zajišťuje neuvěřitelnou hbitost a pohodlí.
Přední vidlice jsou 43mm upside-down FANTIC FRS, s nastavitelnou kompresí a předpětím; zadní odpružení je také nastavitelné FANTIC FRS. Drátové 19″ přední a 17″ zadní kolo mu dodávají skutečný terénní charakter, který je ještě vylepšen obutými pneumatikami Michelin Anakee Wild. 320 mm přední a 230 mm zadní brzdové kotouče a odpojitelný dvoukanálový ABS systém Continental zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.
DISPLEJ A OSVĚTLENÍ
Nově najdeme i na modelu 500 krásný barevný displej s bluetooth konektivitou, který známe z vrcholného modelu Caballero 700. Na displeji můžete nastavit 2 jízdní režimy All-terrain a Street, přičemž v terénním režimu je k dispozici možnost vypnout ABS pomocí tlačítka na řídítkách.
Novinkou je také přepracované LED osvětlení, které nabízí moderní a funkční design. Přední světlo je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům při jízdě v terénu a má nový design, se kterým ladí i zadní světlo a nové blinkry.
Displej i osvětlení se ovládají pomocí nových sdružených přepínačů na řídítkách, které díky příjemně velkým tlačítkům a dobré ergonomii umožňují jisté ovládání za každých podmínek.
ESTETIKA
Caballero Explorer nabízí spoustu vylepšení pro vaši cestu za dobrodružstvím: řídítka s hradičkou, zvýšený přední blatník, kryt motoru, ochrannou mřížku světlometů, přední závodní tabulku nebo terénní pneumatiky. Navíc byly přidány další doplňky jako je ikonický tankvak, rám zadního nosiče pro tašky a rám bočního nosiče spolu s boční taškou o objemu 17 litrů, boční ochranné trubky jsou ideální pro ochranu motocyklu i v těch nejextrémnějších situacích. Jedinečné dvoubarevné zbarvení nádrže, kde bílá a bronzová barva jsou spojeny černou linkou, která podélně rozděluje kryt nádrže. Nové boční a přední závodní tabulky ukazují nový grafický design vytvořený speciálně pro model Explorer.
Parametry
Značka | Fantic |
Modelový rok | 2024 |
Typ motoru | 4-takt |
Objem motoru | 449 ccm |