LED do mlhových světel (které často slouží i jako přísvit do zatáček - funkce corner) Vhodné například pro: Octavia II po faceliftu (pozor, OII FL RS ma patice HB4), Superb II, Superb III... další příklady viz seznam níže Nevhodné pro koncernové vozidla do roku výroby 2009 a Mercedes W211 (hlásily by chybu), například Octavii II před faceliftem. V tomto případě je nutno použít model "V1" viz H8 / H9 / H11 / H16 V1 Reálné fotografie v galerii Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy Jak objednat 1... Celý popis
Koupit za 900 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
LED do mlhových světel (které často slouží i jako přísvit do zatáček - funkce corner)
Vhodné například pro: Octavia II po faceliftu (pozor, OII FL RS ma patice HB4), Superb II, Superb III... další příklady viz seznam níže
Nevhodné pro koncernové vozidla do roku výroby 2009 a Mercedes W211 (hlásily by chybu), například Octavii II před faceliftem. V tomto případě je nutno použít model "V1" viz H8 / H9 / H11 / H16 V1
Reálné fotografie v galerii
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
Jak objednat 1 kus?
patice: H8 / H9 / H11 / H16 - navzájem zaměnitelné
model: M1
příkon: 2x 15W
příkon: 2x 1.3A
světelný tok: 4.000lm
napájecí napětí: 12V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení:pasivní - TST technologie
- modely “M1” jsou vhodné pro použití u mlhových světel
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- maximální účinnost chlazení zajišťuje technologie přímého odvodu tepla - TST
(LED s tímto způsobem chlazení nabízíme jako jediní v ČR)
- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz: CANBUS )
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla (nehrozí oslňování protijedoucích vozidel), viz OSLŇOVÁNÍ
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- hliníkové tělo a měděný střed zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
Vhodné například pro:
Škoda
Octavia II po faceliftu (pro verzi OII FL RS je potřeba jiná batice - HB4 9006 M1 a u OII před faceliftem a ostatních koncernových vozů do r.v. 2009 s paticí H8 nutno použít model H8 / H9 / H11 V1)
Octavia III (u verze RS jsou v mlhovkách 2 kusy v každém světle)
Superb II před faceliftem
Superb II po faceliftu
Superb III
Rapid
Fabia II pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Fabia III
Yeti facelift
Karoq
Scala
VW
Golf 6 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Passat B7
Passat B8
Tiguan po r.v. 2009
Touran 1T2 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Touran 5T1
Sharan 7N
Passat CC po r.v. 2009
SEAT
Leon 5F
AUDI
A4 B8
A6 C7
A8 D3 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
HYUNDAI
i40
FORD
Mondeo MK4
Mondeo MK5
S-max
Custom
DACIA
Duster
...
Porovnání teplot s předchozím modelem LED (vpravo) bez technologie TST
Vhodné například pro: Octavia II po faceliftu (pozor, OII FL RS ma patice HB4), Superb II, Superb III... další příklady viz seznam níže
Nevhodné pro koncernové vozidla do roku výroby 2009 a Mercedes W211 (hlásily by chybu), například Octavii II před faceliftem. V tomto případě je nutno použít model "V1" viz H8 / H9 / H11 / H16 V1
Reálné fotografie v galerii
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
Jak objednat 1 kus?
patice: H8 / H9 / H11 / H16 - navzájem zaměnitelné
model: M1
příkon: 2x 15W
příkon: 2x 1.3A
světelný tok: 4.000lm
napájecí napětí: 12V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení:pasivní - TST technologie
- modely “M1” jsou vhodné pro použití u mlhových světel
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- maximální účinnost chlazení zajišťuje technologie přímého odvodu tepla - TST
(LED s tímto způsobem chlazení nabízíme jako jediní v ČR)
- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz: CANBUS )
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla (nehrozí oslňování protijedoucích vozidel), viz OSLŇOVÁNÍ
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- hliníkové tělo a měděný střed zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
Vhodné například pro:
Škoda
Octavia II po faceliftu (pro verzi OII FL RS je potřeba jiná batice - HB4 9006 M1 a u OII před faceliftem a ostatních koncernových vozů do r.v. 2009 s paticí H8 nutno použít model H8 / H9 / H11 V1)
Octavia III (u verze RS jsou v mlhovkách 2 kusy v každém světle)
Superb II před faceliftem
Superb II po faceliftu
Superb III
Rapid
Fabia II pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Fabia III
Yeti facelift
Karoq
Scala
VW
Golf 6 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Passat B7
Passat B8
Tiguan po r.v. 2009
Touran 1T2 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Touran 5T1
Sharan 7N
Passat CC po r.v. 2009
SEAT
Leon 5F
AUDI
A4 B8
A6 C7
A8 D3 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
HYUNDAI
i40
FORD
Mondeo MK4
Mondeo MK5
S-max
Custom
DACIA
Duster
...
Porovnání teplot s předchozím modelem LED (vpravo) bez technologie TST
Parametry
Výkon | 20 W |
LED | ano |
Barevná teplota | 6500 K |
Světelný tok | 0 lm |