Tato dieselelektrická univerzální modelová lokomotiva Československých drah známá jako „Bardotka“ je krásným kouskem, který by neměl chybět ve Vaší sbírce. V průběhu mnoha let úspěšného provozu se pro tyto ikonické stroje vžila celá řada mnohdy humorných pojmenování. Zajímavé je to, že v každém regionu, kde se v průběhu let objevily, je jiné. V Praze a středních Čechách je strojvedoucí nazývají zamračené. Na jižní Moravě jim říkají bardotky, protože vyčnívající konstrukce pod předními okny připomíná... Celý popis
Koupit za 5 682 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD
Doprava:
88 Kč
5 682 Kč
Koupit za 5 682 Kč
Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD
Doprava:
zdarma
Skladem
5 436 Kč
Koupit za 5 436 Kč
Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD
Doprava:
79 Kč
Skladem
5 424 Kč
Koupit za 5 424 Kč
Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD
Doprava:
zdarma
Skladem
5 390 Kč
Koupit za 5 390 Kč
Roco Dieselová lokomotiva T 478 1184 Bardotka ČSD
Doprava:
55 Kč
Skladem
5 284 Kč
Koupit za 5 284 Kč
Popis
Tato dieselelektrická univerzální modelová lokomotiva Československých drah známá jako „Bardotka“ je krásným kouskem, který by neměl chybět ve Vaší sbírce. V průběhu mnoha let úspěšného provozu se pro tyto ikonické stroje vžila celá řada mnohdy humorných pojmenování. Zajímavé je to, že v každém regionu, kde se v průběhu let objevily, je jiné. V Praze a středních Čechách je strojvedoucí nazývají zamračené. Na jižní Moravě jim říkají bardotky, protože vyčnívající konstrukce pod předními okny připomíná špičaté poprsí herečky Brigitte Bardot. Na Liberecku a v severních Čechách to byly mračouni, na Olomoucku a v oblasti Jeseníků pak berty. Slovem hondy se pak označovaly v depu Ostrava. V letech 1964 -1971 bylo dodáno celkem 230 lokomotiv řady T 478.1. Vlak vytápěl vestavěný parní kotel. U některých lokomotiv této řady bylo v 90. letech parní zařízení pro vytápění vlaků nahrazeno zařízením pro elektrické vytápění vlaků a lokomotivy byly přeznačeny na řadu 749. Lokomotivy prošly v průběhu let několika barevnými variacemi. Od poloviny 70. let 20. století se první jednotné barevné schéma začalo používat pro dieselová vozidla ČSD. Skříň lokomotivy byla natřena třešňově červenou barvou a střecha a podvozek byly natřeny šedou barvou. Specifikace: spojka - hřídel NEM 362 s kinematikou KKdélka 190 mmminimální rádius 358 mmsetrvačníknapájení DCovládání analogovépočet náprav s trakčními pneumatikami - 1počet poháněných náprav - 4rozhraní - elektrické rozhraní pro hnací jednotky PluX223 přední světla a 2 koncová světla, svítí v závislosti na směru jízdyLED přední světla Hlavní vlastnosti: provedení 3. série s vlnitými bočními stěnami až po okraj střechydetailně propracovaný model s mnoha samostatně připevněnými zásuvnými díly Dokumentace: návod k použití (DE,GB,CZ)obecný dodatek (DE,GB,CZ)list náhradních dílů (DE,GB)
Parametry
Výrobce | Roco |