Levo poskytuje neuvěřitelnou sílu pro jízdu na více stezkách prostřednictvím nepřekonatelné kombinace jízdní kvality, využitelného výkonu a jízdy kdekoli. Je to destilace, aplikace a zesílení 40leté posedlosti vytvářením nejlepších horských kol na světě. Od svého představení nastavilo Levo laťku, o kterou se snaží každé další e-MTB, a nové Levo tuto laťku opět zvyšuje. Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 700Wh baterie a řídicí jednotka Turbo Connect Unit poskytují nejlepší točivý moment... Celý popis

Koupit za 139 541 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Levo poskytuje neuvěřitelnou sílu pro jízdu na více stezkách prostřednictvím nepřekonatelné kombinace jízdní kvality, využitelného výkonu a jízdy kdekoli.

Je to destilace, aplikace a zesílení 40leté posedlosti vytvářením nejlepších horských kol na světě.

Od svého představení nastavilo Levo laťku, o kterou se snaží každé další e-MTB, a nové Levo tuto laťku opět zvyšuje.

Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 700Wh baterie a řídicí jednotka Turbo Connect Unit poskytují nejlepší točivý moment v kategorii 90 Nm a výkon 565 W až na pět hodin jízdy, což vám umožní jezdit dál a rychleji než kdykoli předtím.
Jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
Speciální konstrukce s koly o velikosti 27,5" vzadu a 29" vpředu zajišťuje svižnou jízdu, která směle konkuruje ostatním plně výkonným e-MTB. Velkorysý kokpit vás usadí na střed kola a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, pozvolnější úhel hlavové trubky a snížený offset vidlice zajišťují stabilitu na nerovnostech.
Levo nabízí šest různých nastavení geometrie, takže si můžete snadno nastavit jeho výkon pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Úhel hlavové trubky lze nastavit v rozmezí 63 až 65,5 stupně. Výšku středového složení lze nastavit nahoru nebo dolů o 7 mm.
Odpružení modelu Levo má 150mm zdvih vzadu a je citlivé i na malých nerovnostech, pohlcuje velké nárazy bez jediného škubnutí, s klidem zvládá i zatáčky s velkým přetížením, ale přesto nabízí úžasnou odezvu na šlapání a přenáší vaši sílu na zem s maximální účinností.
S-Sizing pro určení velikosti je založen na tom, na čem záleží

 

Technické specifikace

VIDLICE :  Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel

RÁM :  Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing

PŘEDSTAVEC :  Alloy Trail Stem, 35mm bar bore

SEDLO :  Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm

GRIPY :  Specialized Trail Grips

ŘÍDÍTKA :  Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width

SEDLOVKA :  X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm

OBJÍMKA :  Alloy, 38.6mm

ZADNÍ NÁBOJ :  Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h

PŘEDNÍ NÁBOJ :  Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h

PŘEDNÍ PLÁŠŤ :  Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"

VÝPLET :  DT Swiss Industry

ZADNÍ PLÁŠŤ :  Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"

RÁFKY :  Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready

DUŠE :  Standard, Presta Valve

KABELÁŽ :  Custom Specialized wiring harness

NABÍJEČKA :  Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V

MOTOR :  Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor

BATERIE :  Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh

DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ :  Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote

ZADNÍ TLUMIČ :  FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm

KLIKY :  Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm

PŘEHAZOVAČKA :  SRAM GX Eagle, 12-speed

ŘAZENÍ :  SRAM GX, trigger, 12-speed

ŘETĚZ :  SRAM NX Eagle, 12-speed

PŘEVODNÍKY :  SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34t, steel

KAZETA :  Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t

ZADNÍ BRZDA :  SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm

PŘEDNÍ BRZDA :  SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm

Hmotnost :  23.92kg (52 lb, 11.8 oz) velikost S4

 

Geometrie

 
S1
S2
S3
S4
S5
S6

Délka klik
160mm
160mm
160mm
160mm
160mm
160mm

Šířka řídítek
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm
780mm

Délka představce
40mm
40mm
40mm
40mm
50mm
50mm

Šířka sedla
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm

Délka sedlovky
100mm
125mm
150mm
170mm
170mm
190mm

Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení)
605mm
617mm
626mm
635mm
644mm
653mm

Dosah
412mm
432mm
452mm
477mm
502mm
532mm

Headtube Length
105mm
105mm
115mm
125mm
135mm
145mm

Headtube Angle
64.5°
64.5°
64.5°
64.5°
64.5°
64.5°

Výška středového složení
352mm
350mm
350mm
350mm
350mm
350mm

BB Drop
25mm
27mm
27mm
27mm
27mm
27mm

Stopa kola (27,5 střed)
130mm
130mm
130mm
130mm
130mm
130mm

Délka vidlice (celá)
557mm
567mm
567mm
567mm
567mm
567mm

Vyosení vidlice (offset)
44mm
44mm
44mm
44mm
44mm
44mm

Vzdálenost přední osa – středové složení
738mm
760mm
784mm
814mm
843mm
878mm

Délka řetězové vzpěry
442mm
442mm
442mm
442mm
442mm
442mm

Rozvor
1179mm
1200mm
1225mm
1255mm
1284mm
1318mm

Výška rámu v rozkroku
752mm
776mm
783mm
787mm
788mm
790mm

Délka sedlové trubky
380mm
390mm
405mm
425mm
445mm
465mm

Úhel sedlové trubky
78°
77.2°
76.7°
76.2°
76.2°
76.2°

Max Seatpost Insertion
210mm
220mm
240mm
255mm
275mm
295mm

Min Seatpost Insertion
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm
80mm

 

 
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Určení unisex
Modelový rok 2024
Kroutící moment 90 Nm

Podobné produkty